Eerder gewoon om erheen te gaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Zodat je die chick kunt spotten![]()
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de bank slapen kan ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb geen hotel tot m'n beschikking hè.Sander en Nigel kan ik nog wel kwijt maar meer gaat niet passen. En mijn ouders zijn van plan om te verhuizen, dus dan kan het zijn dat ik die 2 in de woonkamer moet dumpen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Eerder gewoon om erheen te gaanIk zal haar wel laten komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Qlimax niet wat voor je?
Suus, kan er waarschijnlijk een extra regelen, iemand is afgehaakt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
KILL IT WITH FIREquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh, ze heeft weer iets met mijn oude klasgenoot ontdek ik net.
Oh, regel er sowieso een voor mij dan. Mark wist het nog niet zeker, maar ik heb al vrij gevraaaaaaaaaaaaagdquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zal haar wel laten komen.
Qlimax niet wat voor je?
Suus, kan er waarschijnlijk een extra regelen, iemand is afgehaakt.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zal haar wel laten komen.
Qlimax niet wat voor je?
Suus, kan er waarschijnlijk een extra regelen, iemand is afgehaakt.
Of Qlimax niet een feest voor je isquote:
Okéquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, regel er sowieso een voor mij dan. Mark wist het nog niet zeker, maar ik heb al vrij gevraaaaaaaaaaaaagd
Hardcore is ook goed hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Of Qlimax niet een feest voor je is.
Qlimax wordt over het algemeen meer de bekende hardstyle gedraaid. Op feesten waar hardcore is, zijn we meestal meer geneigd naar de hardcore te gaan
Ooh. Nouja op Qlimax valt er niets te wisselen, maar is soms ook wel fijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hardcore is ook goed hoor
(Of wisselen voor goeie dj's zoals op FF)
Ik ben blij dat ik dat niet meer hoefquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
9 uur staan en lopen, voeten doen pijn
Dat is geen genot hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Horeca ftw, 12 uur achter elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |