Xbox 360quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
PS3quote::
Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
quote:KentdeBruin (kentdebruin)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Ik ben nachtbagger gewend.quote:Op maandag 26 september 2011 20:00 schreef StijnDa het volgende:
Damn 2 seconde.
Snelle jongen die Lindgren.
Iets van 2 uur?quote:Op maandag 26 september 2011 20:00 schreef Dudeweiser het volgende:
even kijken hoe snel dat topique ging
Deze is beterquote:Op maandag 26 september 2011 20:01 schreef Santello het volgende:
Ik had trouwens ''Waar we te maken hebben met boeren.''
ook een goedequote:Op maandag 26 september 2011 20:01 schreef Santello het volgende:
Niet iedereen in brabant is boer jongehquote:Op maandag 26 september 2011 20:01 schreef Santello het volgende:
Dit soort duders.quote:Op maandag 26 september 2011 20:02 schreef Rijst het volgende:
Ik wou in de vakantie met de auto naar Maaskantje
Triestquote:Op maandag 26 september 2011 20:02 schreef Rijst het volgende:
ik ga meequote:Op maandag 26 september 2011 20:02 schreef Rijst het volgende:
En dan proberen een foto te maken en een Bapao te bestellen bij die friettent zekerquote:Op maandag 26 september 2011 20:02 schreef Rijst het volgende:
de vraag is, waar rij je in? Ik denk een Geely of een Landwind ofzoquote:Op maandag 26 september 2011 20:02 schreef Rijst het volgende:
Zo eentje die uit elkaar valt als je 130 gaatquote:Op maandag 26 september 2011 20:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de vraag is, waar rij je in? Ik denk een Geely of een Landwind ofzo
Bapao bestellen wel. Maar geen foto.quote:Op maandag 26 september 2011 20:04 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
En dan proberen een foto te maken en een Bapao te bestellen bij die friettent zeker
deze?quote:Op maandag 26 september 2011 20:04 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Zo eentje die uit elkaar valt als je 130 gaat
Ze hebben dus géén bapao bij een friettent, nergens niet.quote:Op maandag 26 september 2011 20:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bapao bestellen wel. Maar geen foto.
In wat rij jij?quote:Op maandag 26 september 2011 20:04 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Zo eentje die uit elkaar valt als je 130 gaat
Vlees is vleesquote:Op maandag 26 september 2011 20:05 schreef Santello het volgende:
Volgens mij is het niet Halal daarzo?
Jij bent engquote:Op maandag 26 september 2011 20:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet voor onze knuffelmarokkaanhe Ash
geweet toch, lekker knallen over de snelweg met 120 ditdatquote:Op maandag 26 september 2011 20:06 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Dikke 1.6 stationwagen versie jatogg, blazen!
moet je ook niet doen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:07 schreef DannyDeko het volgende:
wtf ik kijk 1 filmpje en jullie spammen een heel topic vol
Dat mag jij helemaal niet.quote:Op maandag 26 september 2011 20:09 schreef Dudeweiser het volgende:
opgevoerde Hyundai Santa Fé van mn pa
Typischquote:Op maandag 26 september 2011 20:10 schreef Santello het volgende:
Ik moet het helaas hiermee doen:
[ afbeelding ]
nee afgetrapte mercedes tochquote:Op maandag 26 september 2011 20:10 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]
leuk wagentjequote:
quote:Op maandag 26 september 2011 20:10 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig ben je er het vorige topic niet geweestquote:Op maandag 26 september 2011 20:10 schreef The_Avatar het volgende:
ik lees fifa topic oh een auto forum..... right....
newbie of kloon? want indien newbie moet je je naam postenquote:Op maandag 26 september 2011 20:10 schreef The_Avatar het volgende:
Wat. Fifa topic, auto forum. Wat bazel je, jongen. Lucht je hart. Hier, huil op mijn schouder.quote:Op maandag 26 september 2011 20:10 schreef The_Avatar het volgende:
Kom morgen naar Centraal. Gaan we toeren.quote:Op maandag 26 september 2011 20:10 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]
welnee, scootersquote:Op maandag 26 september 2011 20:11 schreef Santello het volgende:
Heb jij al een scooter rijbewijs Weis?
Schrijf je in bij mijn opleiding, ik breng je elke dag naar school in dat busje!quote:Op maandag 26 september 2011 20:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kom morgen naar Centraal. Gaan we toeren.
quote:Op maandag 26 september 2011 20:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
paar maandjesen nu alvast oefenen
Net als doordeweeks achter Centraal afspreken?quote:Op maandag 26 september 2011 20:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kom morgen naar Centraal. Gaan we toeren.
NOEM JE MIJ EEN PAUPER GODVERDOMME? IK STUUR ME FOCKING BROER OP JE AF SAHBI, HIJ MAAKT JOU KAPOT!quote:Op maandag 26 september 2011 20:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welnee, scootersalleen voor de eckte paupers en ik hoef toch maar 20 minuten te fietsen naar school
brb ff limo hale xDquote:Op maandag 26 september 2011 20:13 schreef psychedelicate het volgende:
Fuck, wat zijn jullie irritant vanavond. Ga anders even lekker op MSN met elkaar chatten, breezertjes.
quote:Op maandag 26 september 2011 20:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Net als doordeweeks achter Centraal afspreken?
volwassenen op de foksquote:Op maandag 26 september 2011 20:13 schreef psychedelicate het volgende:
Fuck, wat zijn jullie irritant vanavond. Ga anders even lekker op MSN met elkaar chatten, breezertjes.
Ashrafquote:Op maandag 26 september 2011 20:13 schreef StijnDa het volgende:
Santello's broer
Niet zelf een 16jarige aankunnen![]()
Heyy barcaboyquote:Op maandag 26 september 2011 20:13 schreef psychedelicate het volgende:
Die gast verdient bakken geld joh, ruim 800 euro per 10 minuten.quote:Op maandag 26 september 2011 20:13 schreef Santello het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar sinds wanneer heeft Rinus een HD camera?
Rinusquote:Op maandag 26 september 2011 20:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die gast verdient bakken geld joh, ruim 800 euro per 10 minuten.Hij was hier in het dürp.
Waren er fans?quote:Op maandag 26 september 2011 20:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die gast verdient bakken geld joh, ruim 800 euro per 10 minuten.Hij was hier in het dürp.
Natuurlijk niet. Iedereen met bakkies op mee te kreunen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waren er fans?
Nee even serieus, waren er mensen die dat echt kunnen waarderen?
quote:Op maandag 26 september 2011 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Iedereen met bakkies op mee te kreunen.
Ik zie hem nu pasquote:
Wow, dude. Angstig dichtbij.. Waar woon jij?quote:Op maandag 26 september 2011 20:16 schreef Dudeweiser het volgende:
als je mee wil zingen moet je toch echt Barry Badpak hebben
Leidenquote:Op maandag 26 september 2011 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wow, dude. Angstig dichtbij.. Waar woon jij?
Dat nummer is speciaal gemaakt voor de kermis hier vlakbij. Ik woon bij Den Helder.quote:
Omg wat is dat slecht. Echt die Hollanders weer..quote:Op maandag 26 september 2011 20:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat nummer is speciaal gemaakt voor de kermis hier vlakbij. Ik woon bij Den Helder.
woon je vlak bij Wouterquote:Op maandag 26 september 2011 20:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat nummer is speciaal gemaakt voor de kermis hier vlakbij. Ik woon bij Den Helder.
Bar slecht iddquote:Op maandag 26 september 2011 20:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Omg wat is dat slecht. Echt die Hollanders weer..
ja rijstballetje, Cheung is het trouwensquote:Op maandag 26 september 2011 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wie is Wouter nou. Onze Chang?
Oké, ja geen idee waar die jüng woont dusja.quote:Op maandag 26 september 2011 20:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja rijstballetje, Cheung is het trouwens
vlakbijquote:Op maandag 26 september 2011 20:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké, ja geen idee waar die jüng woont dusja.
Met je alcoholistische bips een frisje halen. Het is doordeweeks, morgen is je afspraak bij de AA.quote:
FC Varkensvlees.quote:Op maandag 26 september 2011 20:20 schreef Santello het volgende:
Ik ga een Marokkaans team namaken, wil iemand me sponsoren? Je mag zelf bepalen hoe het team heet.
Ohja was ik vergetenquote:Op maandag 26 september 2011 20:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met je alcoholistische bips een frisje halen. Het is doordeweeks, morgen is je afspraak bij de AA.
SC's openen in ONZ gaat je niet lukken.quote:Op maandag 26 september 2011 20:21 schreef Rijst het volgende:
Zullen we anders een apart topic openen in ONZ? Kunnen we daar lekker verder
Die 12e voor de coach?quote:Op maandag 26 september 2011 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prima. Alle 12 in een keer of in termijnen?
Het zijn al mijn coins bedoel ik.quote:Op maandag 26 september 2011 20:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Snap ik, 11 coins kan ik ook plaatsen, maar waar is die 12e voor?
Op zich niet verkeerd, wel wat zwaar op de maag.quote:
Nee hoor ik waardeer heel veel muziek, maar dit is baggerquote:Op maandag 26 september 2011 20:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij vindt alleen hardstyle oke toch![]()
Was dat goede idee van jou? Moest uiteindelijk flink de prijzen verlagen om die Cordoba's te verkopen. Uiteindelijk wel wat winst gemaakt, maar het was teveel moeite voor die paar honderd coins.quote:Op maandag 26 september 2011 20:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Knt94.
ik raak mn laatste cordoba maar niet kwijt
ieder zn meug, ik heb toch een vreemde muzieksmaak dus in dat opzicht pas fifa wel goed bij mequote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee hoor ik waardeer heel veel muziek, maar dit is bagger
sorryquote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Was dat goede idee van jou? Moest uiteindelijk flink de prijzen verlagen om die Cordoba's te verkopen. Uiteindelijk wel wat winst gemaakt, maar het was teveel moeite voor die paar honderd coins.
ik had laatst Cristiano uit een pakje, nou niemand wilde hem hoor, moest hem discardenquote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn Ronaldo wordt maar niet gekocht. Echt achterlijk. Iedereen maar zeggen dat je geluk hebt als je hem in je pakje hebt (zeker als zo'n zwarte kaart) maar ik krijg 'm niet verkocht..
Nee ik heb het over ronaldo van real madridquote:Op maandag 26 september 2011 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had laatst Cristiano uit een pakje, nou niemand wilde hem hoor, moest hem discarden
misschien kwam het omdat ie bronze was.
Speelde ook ooit bij PSV ja, is wel erg langzaam geworden.quote:Op maandag 26 september 2011 20:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee ik heb het over ronaldo van real madrid
We gaan op het werk altijd die Tweakers irriteren.quote:Op maandag 26 september 2011 20:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij vindt alleen hardstyle oke toch![]()
[..]
sowieso Tweakersdaar wordt je al gebanned als je een opmerking maakt over iemand
Ik heb mijne toch zeker met 400 tot 600 winst per stuk verkochtquote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Was dat goede idee van jou? Moest uiteindelijk flink de prijzen verlagen om die Cordoba's te verkopen. Uiteindelijk wel wat winst gemaakt, maar het was teveel moeite voor die paar honderd coins.
hahah royal sadness die luiquote:Op maandag 26 september 2011 20:33 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
We gaan op het werk altijd die Tweakers irriteren.
Je mag bijvoorbeeld in het iPhone topic niet vragen stellen over leveringstijden, daar is weer een speciaal topic voor bijvoorbeeld.
Ik geloof er niks van. Bart Smit is daar te pussy voor.quote:Op maandag 26 september 2011 20:38 schreef zerokil het volgende:
MORGEN KAN JE BIJ BARTSMIT FIFA 12 KOPEN!!!
Jammer, maar ik zal het bij Gamemania halen..quote:Op maandag 26 september 2011 20:38 schreef zerokil het volgende:
bron, link etc.quote:Op maandag 26 september 2011 20:38 schreef zerokil het volgende:
Betrouwbaarquote:Op maandag 26 september 2011 20:40 schreef zerokil het volgende:
http://inthegame.nl/forum(...)ewfull=1#post1111379
Vervolg:quote:ik ga nu even mn belrondje maken
---------- Post added at 15:16 ---------- Previous post was at 15:05 ----------
Wow ik heb bijna resultaat...
Free record shop is hard die zegt resoluut nee
Ik bel bart smit die is al wat twijfeliger die zeggen we hebben ze net binnen maar mgoen ze nog niet verkopen dus ik zeg wnnr verkopen jullie ze hij zegt wss morgen of overmorgen..
Ik bel futurezone in rotterdam en ik verzin dat bart smit hem volgens mij al verkoopt in den haag en in amsterdam osdorp ook verzon ik dat iemand in mijn psn list hem nu al speelde dus dat ik me afvroeg of hun hem ook al verkochten omdat ik niet naar den haag of amsterdam wou rijden ( terwijl ik in den haag woon maar dat weet zei niet :p ) Zij gaat nu overleggen en over uur moet ik terugbellen Wie weet vanavond fifa
quote:haha morgen word die verkocht kubisme..
Bart smit heeft al aangegeven aan de telefoon vandaag dat ze hem morgen gaan verkopen
ho-ly shitquote:Ik bel futurezone in rotterdam en ik verzin dat bart smit hem volgens mij al verkoopt in den haag en in amsterdam osdorp ook verzon ik dat iemand in mijn psn list hem nu al speelde dus dat ik me afvroeg of hun hem ook al verkochten omdat ik niet naar den haag of amsterdam wou rijden ( terwijl ik in den haag woon maar dat weet zei niet :p ) Zij gaat nu overleggen en over uur moet ik terugbellen Wie weet vanavond fifa
Is ieder jaar zo.quote:Op maandag 26 september 2011 20:42 schreef Leanishibe het volgende:
MENSEN DIE GAAN BELLEN OM TE VRAGEN OF ZE HET SPELLETJE EERDER MOGEN HEBBEN.
[ afbeelding ]
Ongelofelijk, ze kunnen dat spel een heel jaar spelen straks en ze doen zoveel moeite om deze game 1 dagje eerder te spelen.quote:
Omdat ik net alles wat niet over FIFA gaat heb verwijderd.quote:
dat zou je niet zeggen als ik het zo het topic doorlees.quote:Op maandag 26 september 2011 20:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Omdat ik net alles wat niet over FIFA gaat heb verwijderd.
Jij wilde geen pics van zerokil's zusje?quote:Op maandag 26 september 2011 20:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Omdat ik net alles wat niet over FIFA gaat heb verwijderd.
Of gewoon vrij hebben en Fifa is een van de weinige games die ze nog echt spelen , waardoor de behoefte om Fifa 12 eerder te hebben groot isquote:
verkeerde topic, normale fifatalk is ergens andersquote:Op maandag 26 september 2011 20:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Of gewoon vrij hebben en Fifa is een van de weinige games die ze nog echt spelen , waardoor de behoefte om Fifa 12 eerder te hebben groot is
Jij bent 39 en speelt FIFA?quote:Op maandag 26 september 2011 20:55 schreef MeneerBob het volgende:
Ik ben dit jaar trouwens ook weer van de partij met FUT; RJacobs72 (PS3)
dude...quote:Op maandag 26 september 2011 21:00 schreef jepperdeprep het volgende:
Mijn team nu: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#i56cwwPBbbvF5
Nu nog een leuke LB vinden en wat wissels.
Makkelijkquote:Op maandag 26 september 2011 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe kan je chem nou 100 zijn met een CB op LB?
ik zat ook al te denkenquote:Op maandag 26 september 2011 21:02 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Woeps dat was mijn ouwe team van FIFA 11
Nog een keer de link checken
Generations denk ik. Een mix van 2 jaren.quote:Op maandag 26 september 2011 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zat ook al te denkenmaar hoe komt hamsik dan aan een rating van 86
Haha my bad. Dat is IF Hamsik.quote:Op maandag 26 september 2011 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zat ook al te denkenmaar hoe komt hamsik dan aan een rating van 86
Wat is daar mis mee?quote:
BAASquote:Op maandag 26 september 2011 21:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?![]()
Het is Fifa niet een of ander kinderachtig spel of iets waar je je leven voor opoffert (zoals WoW bijvoorbeeld)
jij bent 39?quote:Op maandag 26 september 2011 21:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?![]()
Het is Fifa niet een of ander kinderachtig spel of iets waar je je leven voor opoffert (zoals WoW bijvoorbeeld)
Haha ben geen 39 hoor, combi van rugnummers die ik heb gehad (2 en 7). Hopen dat Junker weer net zo lekker speelt als vorig jaar voor mn Eredivisie team. Heb mijn budget serie A in ieder geval al klaar.quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 21:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Team of the weak. Daar hoor jij in.
Lekker Stijnquote:Op maandag 26 september 2011 21:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Team of the weak. Daar hoor jij in.
Heskey o.a.quote:Op maandag 26 september 2011 21:09 schreef Heskeysucks het volgende:
nee ik bedoel wat is het TOTW van deze week?Xd
wordt morgen bekend gemaakt xD xD xD xD xD XDquote:Op maandag 26 september 2011 21:09 schreef Heskeysucks het volgende:
nee ik bedoel wat is het TOTW van deze week?Xd
een reservebank is handig, maar niet vereist, spelers raken meestal een wedstrijd of twee à drie geblesseerd, tenminste bij mij was dat zoquote:Op maandag 26 september 2011 21:10 schreef n0ir het volgende:
Ha jongens, hopelijk leidt het niet te veel af maar hier mijn on-topic vraag: raken je spelers in FUT vaak geblesseerd (vaker dan in head-to-head?) en zijn ze dan langdurig uitgeschakeld? Zijn healing-kaartjes betaalbaar als de game echt is begonnen? Speelt fitness een belangrijke rol in FUT / met blessures?
Wat ik me dus eigenlijk afvraag: Is het belangrijk om een sterke reservebank te hebben?
Ja, fitness is ontzettend belangrijk. Sterke reservebank is 't best. Rouleren zul je wel moeten ja.quote:Op maandag 26 september 2011 21:10 schreef n0ir het volgende:
Ha jongens, hopelijk leidt het niet te veel af maar hier mijn on-topic vraag: raken je spelers in FUT vaak geblesseerd (vaker dan in head-to-head?) en zijn ze dan langdurig uitgeschakeld? Zijn healing-kaartjes betaalbaar als de game echt is begonnen? Speelt fitness een belangrijke rol in FUT / met blessures?
Wat ik me dus eigenlijk afvraag: Is het belangrijk om een sterke reservebank te hebben?
Goede reservebank moet je sowieso hebben ivm fitness.quote:Op maandag 26 september 2011 21:10 schreef n0ir het volgende:
Vrij belangrijk jaquote:Op maandag 26 september 2011 21:10 schreef n0ir het volgende:
Gewoon 2 teams bouwen en afwisselen, maar een paar wissels achter de hand hebben kan geen kwaad.quote:Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Goede reservebank moet je sowieso hebben ivm fitness.
Moet je die wel op de bank of reserves hebben zittenquote:Op maandag 26 september 2011 21:15 schreef n0ir het volgende:
Oke cool, bedankt voor de tips.
Als je dus met je tweede team een wedstrijd speelt telt die wedstrijd mee voor de blessures in je eerste team? Handig om te weten.
Je moet ze dan wel bij je reserves / wissels hebben, anders telt de wedstrijd niet mee. Dus als je met het ene team speelt, heb je je andere team op de bank zitten en andersom.quote:Op maandag 26 september 2011 21:15 schreef n0ir het volgende:
Oke cool, bedankt voor de tips.
Als je dus met je tweede team een wedstrijd speelt telt die wedstrijd mee voor de blessures in je eerste team? Handig om te weten.
Nee, helemaal niet.quote:Op maandag 26 september 2011 21:17 schreef broodje-ei-met-ui het volgende:
Hallon. We zijn aan het slow chatten?
We hebben het duidelijk over FUT hierquote:Op maandag 26 september 2011 21:17 schreef broodje-ei-met-ui het volgende:
Lees je uberhaubt wel?quote:Op maandag 26 september 2011 21:17 schreef broodje-ei-met-ui het volgende:
Tenzij je je Facebook wil postenquote:Op maandag 26 september 2011 21:17 schreef broodje-ei-met-ui het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2011 21:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Moet je die wel op de bank of reserves hebben zittenNiet in je club.
Okéquote:Op maandag 26 september 2011 21:16 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Je moet ze dan wel bij je reserves / wissels hebben, anders telt de wedstrijd niet mee. Dus als je met het ene team speelt, heb je je andere team op de bank zitten en andersom.
Er gaat altijd 5% vanaf?quote:Op maandag 26 september 2011 21:31 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb een silver gekocht voor 100 bin. Ik kan 'm discarden voor 106. Er gaat 5% af, 1 coin winst.![]()
Dat kost je een bid tokenquote:Op maandag 26 september 2011 21:31 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb een silver gekocht voor 100 bin. Ik kan 'm discarden voor 106. Er gaat 5% af, 1 coin winst.![]()
Dit.quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef Semmm het volgende:
Ik kom maar niet aan geldNiemand koopt m'n spelers.
twee keer zoveel als ik en we schelen niet eens zoveel in registratiedatumquote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bid tokens genoeg voorlopig![]()
8000e post
Kijk eens naar Lindgren.s daggemiddeldequote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
twee keer zoveel als ik en we schelen niet eens zoveel in registratiedatum
Gewoon goldquote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef Semmm het volgende:
Wat raden jullie trouwens aan, om met een sterk brons team te beginnen of zo snel mogelijk goud? Ik heb FUT nooit eerder echt gespeeld.
geregistreerd op: dinsdag 22 september 2009 @ 10:31quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
twee keer zoveel als ik en we schelen niet eens zoveel in registratiedatum
Ja, dat komt door nachtbagger.quote:Op maandag 26 september 2011 21:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kijk eens naar Lindgren.s daggemiddelde
[..]
Gewoon gold
Een uur lang Fokkenquote:Op maandag 26 september 2011 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat komt door nachtbagger.Dan doe je er 150 in een uur.
Dat schiet wel opquote:Op maandag 26 september 2011 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dag Gerbenquote:Op maandag 26 september 2011 21:45 schreef GuRBuH het volgende:
Ik knetter al mn spelers er voor 12 uur op en dan gaat deze Gerben tukken, want nachtdienst. Halleeej
succes Gerbenquote:Op maandag 26 september 2011 21:45 schreef GuRBuH het volgende:
Ik knetter al mn spelers er voor 12 uur op en dan gaat deze Gerben tukken, want nachtdienst. Halleeej
moet jij niet slapen?quote:Op maandag 26 september 2011 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ga huilenquote:Op maandag 26 september 2011 21:48 schreef mash_ het volgende:
De tering kunnen jullie niet gewoon naar de Game sc gaan inplaats van hier een verkapte sc van maken.
Nu Cagliari ofzo, 70 shot en 87 sppeeeeddquote:Op maandag 26 september 2011 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moestafa? die speelde toch bij NEC tijd geleden
had ik vorig jaar nog uit een pakjequote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu Cagliari ofzo, 70 shot en 87 sppeeeedd
Thanks voor het melden hier. Ben benieuwd hoe die speelt.quote:Op maandag 26 september 2011 21:56 schreef Doublepain het volgende:
Welke klojo heeft hem gekocht? HIJ WAS DE LAATSTE DIE EROP WAS!! HAD HEM BIJNA!
Ik hoop tyfus slecht en dat je hem niet meer kan verkopen!!quote:Op maandag 26 september 2011 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks voor het melden hier. Ben benieuwd hoe die speelt.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop tyfus slecht en dat je hem niet meer kan verkopen!!
Leuk team manquote:Op maandag 26 september 2011 21:59 schreef Doublepain het volgende:
Heb nog een baas gevonden!!
Ricky![]()
[ afbeelding ]
Hier wel.quote:Op maandag 26 september 2011 22:02 schreef zerokil het volgende:
Cheat engine werkt oppeens niet meer:(
??quote:Op maandag 26 september 2011 22:02 schreef zerokil het volgende:
Cheat engine werkt oppeens niet meer:(
quote:Op maandag 26 september 2011 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks voor het melden hier. Ben benieuwd hoe die speelt.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop tyfus slecht en dat je hem niet meer kan verkopen!!
Engelaar?quote:Op maandag 26 september 2011 21:59 schreef Doublepain het volgende:
Heb nog een baas gevonden!!
Ricky![]()
[ afbeelding ]
700 is meestal ook niet te bereiken, want die is er nietquote:Op maandag 26 september 2011 22:04 schreef zerokil het volgende:
[..]
Om naar pagina 700 te gaan in een klik.
Volgensmij klopt dat voor geen ene meter, zijn snelheid is 70 denk ik maar versnelling en nog iets kan wel lager zijn. Net als Sneijder, alles is volgensmij 90 in shooting. Alleen finish is low bij hem, daarom heeft hij 80 shooting.quote:
Maar Engelaar is gewoon echt langzaamquote:Op maandag 26 september 2011 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij klopt dat voor geen ene meter, zijn snelheid is 70 denk ik maar versnelling en nog iets kan wel lager zijn. Net als Sneijder, alles is volgensmij 90 in shooting. Alleen finish is low bij hem, daarom heeft hij 80 shooting.
als je snelheid 70 is en zn versnelling 2, dan heb je alsnog niks aan die 70 snelheid want dan duurt het een half jaar voor ie op topsnelheid isquote:Op maandag 26 september 2011 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij klopt dat voor geen ene meter, zijn snelheid is 70 denk ik maar versnelling en nog iets kan wel lager zijn. Net als Sneijder, alles is volgensmij 90 in shooting. Alleen finish is low bij hem, daarom heeft hij 80 shooting.
Maar Engelaar is sterk, compenseert een beetje.quote:Op maandag 26 september 2011 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je snelheid 70 is en zn versnelling 2, dan heb je alsnog niks aan die 70 snelheid want dan duurt het een half jaar voor ie op topsnelheid is
Ja maar sibon kan koppenquote:Op maandag 26 september 2011 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar Engelaar is sterk, compenseert een beetje.
FUT werkt niet hoor met die season pass ...quote:Op maandag 26 september 2011 22:09 schreef Doublepain het volgende:
Wie heeft FIFA via die season ticket al? Als je PS3 hebt, kan je flink cashen!![]()
Snel een paar potjes spelen en dan inkopen
Wat moet je inkopen dan?quote:Op maandag 26 september 2011 22:09 schreef Doublepain het volgende:
Wie heeft FIFA via die season ticket al? Als je PS3 hebt, kan je flink cashen!![]()
Snel een paar potjes spelen en dan inkopen
O, ik zag op de EA forum dat sommige al FUT kunnen spelenquote:Op maandag 26 september 2011 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
FUT werkt niet hoor met die season pass ...
kan prima op mobielquote:Op maandag 26 september 2011 22:15 schreef broodje-ei-met-ui het volgende:
Als ik lapo heb kan ik geen nieuwe openen want kut op mobiel.
slaap lekker Jessequote:Op maandag 26 september 2011 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
Het schijnt dus dat ie morgen al verkocht wordt. Toch even de bart smit checken dan.Heb 'm namelijk niet gepreorderd.
Nu pitten btw, wekkertje om 6:30.
Dag Jessequote:Op maandag 26 september 2011 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
Het schijnt dus dat ie morgen al verkocht wordt. Toch even de bart smit checken dan.Heb 'm namelijk niet gepreorderd.
Nu pitten btw, wekkertje om 6:30.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |