quote:Op maandag 26 september 2011 19:33 schreef Dastan het volgende:
Nou, van studeren is niet veel gekomen.
quote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zei op mijn werk 'omdat diepvries' vandaagBest ernstig.
quote:
quote:
Geen flauw idee.quote:Op maandag 26 september 2011 19:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
wow, dat was ik alweer vergeten, is daar nog een actief topic van?
Nee ben thuis. Lig in mijn bed. Ben moe.quote:Op maandag 26 september 2011 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben je al thuis of ben je nu op het station?
Edit: Ik denk station omdat geen PI.
Goh.quote:Op maandag 26 september 2011 19:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee ben thuis. Lig in mijn bed. Ben moe.
Een Live Action Role Playing Game, afgekort tot LARP of LRP (van Live Role Playing) is een role playing game waaraan enkele tientallen tot honderden spelers tegelijkertijd in een verhaal meespelen. De spelers zijn allen bij het verhaal betrokken en de handelingen van de spelers zijn niet van tevoren vastgelegd, maar er zijn wel bepaalde richtlijnen. Elke speler heeft namelijk zelf een "personage" verzonnen en probeert naar de persoonlijkheid van dit personage te handelen. Spelers reageren op gebeurtenissen, waarbij bijna alle acties geïmproviseerd worden.quote:
quote:
Baasje!quote:Op maandag 26 september 2011 19:44 schreef Dastan het volgende:
Maar ik het op het moment een tien en een 9,6 staan, dus lak aan studeren.
Nee even kijkenquote:Op maandag 26 september 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goh.
Had je mn smsje nog gelezen?
Jawel, dat gaan we doenquote:Op maandag 26 september 2011 19:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://www.isketch.net/
Dat zocht ik, weet niet hoe ik de link leg maarja
Ja, e-mail ze.quote:Op maandag 26 september 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zet zo de foto's op mn laptop denk ik.En mail ze naar jullie toe. Ofzo. Moet ik nog bedenken.
Vroegquote:Op maandag 26 september 2011 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
BiosWaarom vraag je dat? RETORISCHE VRAAG??
Ken ik niet, zo even luisteren.quote:
quote:
HIJ PRAATTE GISTEREN OVER NIKS ANDERS EN DAN GA JIJ DIT VRAGEN, SCHAAM JE DIEP JONGEMAN.quote:
Ja, de vriendelijkheid zelve.quote:Op maandag 26 september 2011 19:48 schreef ThaTim het volgende:
Dastan, ik hoorde van KB dat je aardig bent.
Dat nummer niet zemmelquote:Op maandag 26 september 2011 19:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ken je Eric Clapton niet? o_O WAT IS DEZEN
Sorry KBPasta.quote:Op maandag 26 september 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hihi.
[..]
HIJ PRAATTE GISTEREN OVER NIKS ANDERS EN DAN GA JIJ DIT VRAGEN, SCHAAM JE DIEP JONGEMAN.
Je rookt wel teveel vindt ze.quote:
Daar hebben we het ook over gehad, Dastan zou graag een kind op willen voeden.quote:Op maandag 26 september 2011 19:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik denk al.Die gaat over z'n zoontje jwt.
quote:Op maandag 26 september 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan die in het echt zemmel zegt
quote:Op maandag 26 september 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daar hebben we het ook over gehad, Dastan zou graag een kind op willen voeden.
quote:Op maandag 26 september 2011 19:50 schreef yosander het volgende:
Ja die Dastan moet ik ook ooit nog 's meeten
Puik plan.quote:Op maandag 26 september 2011 19:51 schreef Dastan het volgende:
Nou, inderdaad, yosander! Gaan we even innemen. Na 1 oktober uiteraard, wanneer we gratis kunnen reizen.
Oioioi...quote:Op maandag 26 september 2011 19:52 schreef Dastan het volgende:
Klinker was zo'n lief meisje. O, o, o, als Jan er niet geweest was...
Dat zei ik dus ookquote:Op maandag 26 september 2011 19:52 schreef Dastan het volgende:
Klinker was zo'n lief meisje. O, o, o, als Jan er niet geweest was...
Rustigquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ookAls jij van de meisjes was en ik Jan niet had, nou dan wist ik het wel!
NIET FOKKEN ALS JE SAMEN BENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 26 september 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
Jordy zit te lurken en nu zitten we in de metro kusje doei
quote:
omg Sanderquote:Op maandag 26 september 2011 19:54 schreef yosander het volgende:
niet aan elkaar pielekes zitten in het openbaar he (bios dus ook niet ondanks dat het donker is)
quote:Op maandag 26 september 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
Jordy zit te lurken en nu zitten we in de metro kusje doei
quote:Op maandag 26 september 2011 19:54 schreef yosander het volgende:
niet aan elkaar pielekes zitten in het openbaar he (bios dus ook niet ondanks dat het donker is)
Ik heb haar in ruim 3 weken college nog niet gespot, slecht van mijquote:Op maandag 26 september 2011 19:56 schreef ThaTim het volgende:
Eigenlijk had ik liever Water123, maar die zie ik hier niet zoveel meer.
Ik zei toch dat je al een beetje aangeschoten was.quote:Op maandag 26 september 2011 19:56 schreef Dastan het volgende:
Ik ging helemaal in de regen naar de universiteitsbibliotheek. Hadden ze het boek niet. Ik wankelde trouwens tussen de kasten. Dus ging ik maar weer naar het station. In de regen. Bah. Was niet leuk, Klinker.
Oke dit kunnen we wel vergeten wantquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 19:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb haar in ruim 3 weken college nog niet gespot, slecht van mij.
hoi suusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |