Ik heb een oude Ubee (even geen zin om naar beneden te lopen voor type) zonder ingebouwde router en mijn broertje heeft die nieuwe met ingebouwde router + WiFi en ook daar weinig problemen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:27 schreef Captainp00face het volgende:
Mag ik vragen welk modem jullie dan hebben? Die nieuwste? Ubee evw3200?
En lag dat dan ook aan ziggo of aan youtube?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Hier ook ziggo, erg wisselend. Afgelopen weekend kon je hier nog niet fatsoenlijk een youtube video kijken...
Oud modem.
Zo'n zwart ding van moteralo, als je wilt maak ik straks wel ff een fotoquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:27 schreef Captainp00face het volgende:
Mag ik vragen welk modem jullie dan hebben? Die nieuwste? Ubee evw3200?
Lees: zelfs youtube deed het niet. MAW: alles liep als dikke bagger.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En lag dat dan ook aan ziggo of aan youtube?Hier is youtube meestal de bottleneck, ziggo-verbinding gaat als een speer. Vrijwel op elk moment de volle beloofde snelheid. Af en toe een storing maar dat heb je bij elke provider wel eens. Kan me de laatste niet eens meer herinneren dus vaak gebeurt het iig niet hier
Eh?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:04 schreef Mday het volgende:
alles is up n running! Helaas wordt de SATA schijf (1 0 Samsung 1000GB HDD) niet herkent als schrijfbare schijf, maar in apparaatbeheer staat hij gewoon tussen werkt hij zoals het hoort...
Doe es ff disk management kijken of hij daar wel goed in verschijnt of misschien herformatteerd moet worden?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:04 schreef Mday het volgende:
alles is up n running! Helaas wordt de SATA schijf (1 0 Samsung 1000GB HDD) niet herkent als schrijfbare schijf, maar in apparaatbeheer staat hij gewoon tussen werkt hij zoals het hoort...
moet de schijf nog geinitaliseerd (format) worden of heeft hij geen schijfletter?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:04 schreef Mday het volgende:
Ja dat is wat ik zeg, doe eens in de Windows 7 zoekbalk "disk management" intikken, en dan "create disk partitions blabla" (of via control panel -> administrative tools) dan kom je bij Disk Management terecht, daar kun je HDD formatteren en schijfletter gevenquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:49 schreef Mday het volgende:
argh, i R idiot. nooit geweten dat dit moest. Thanks a gazillion ole chap(s)
There's a first for everythingquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:49 schreef Mday het volgende:
argh, i R idiot. nooit geweten dat dit moest. Thanks a gazillion ole chap(s)
je hoeft em wellicht niet eens te formatteren, je kan em in disk managment ook gewoon een schijfletter (of 2) gevenquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik zeg, doe eens in de Windows 7 zoekbalk "disk management" intikken, en dan "create disk partitions blabla" (of via control panel -> administrative tools) dan kom je bij Disk Management terecht, daar kun je HDD formatteren en schijfletter geven
Uiterst vriendelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Zo'n zwart ding van moteralo, als je wilt maak ik straks wel ff een foto.
Ligt eraan wat je RMA wilt sturen, en van welke shop het komt etc.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:10 schreef rumiii het volgende:
Hoe werkt RMA?
Heb nou niks terug te sturen maar vroeg het me af. Wat doe je als je de kartonnen doos niet meer hebt waarin je het product kreeg?
Dat zou wel eens een probleem kunnen zijn
Als je hem iets "zwaarder" wil dan zet je je DPI toch wat lager via die logitech software? ipv 800 DPI standaard 600 ofzo, dat verschil merk je wel! En anders die knoppen gebruiken om te switchen tussen 400 en 800quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:54 schreef Athlon64x het volgende:
Logitech MX518 Optical Gaming Mouse heb ik momenteel alleen ik vind hem veel te licht vooral met goed richten mis ik regelmatig![]()
![]()
[ afbeelding ]
Of ligt het toch echt aan de muismat?
Of gewoon een muis die wat zwaarder is kopen
Jij heet Amdwarrior op Tweakers.net.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:54 schreef Athlon64x het volgende:
Logitech MX518 Optical Gaming Mouse heb ik momenteel alleen ik vind hem veel te licht vooral met goed richten mis ik regelmatig![]()
![]()
[ afbeelding ]
Of ligt het toch echt aan de muismat?
Of gewoon een muis die wat zwaarder is kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |