Verkeerde topic much?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Voor de BF3-mensen hier zonder key: www.bf3stream.com
Nee, veel battlefield nerds hierquote:
downloadenquote:Op donderdag 29 september 2011 12:21 schreef Xenus het volgende:
Wil binnenkort een gamepc samenstellen. Maar zit nog te kijken naar wat te doen met besturingsysteem. Hoe doen jullie dat? Gewoon een OEM versie van Windows 7 bij 1 van de hardware leveranciers bijkopen?
Als je toevallig nog student bent zou ik kijken bij surfspot, anders inderdaad voor OEM gaanquote:Op donderdag 29 september 2011 12:21 schreef Xenus het volgende:
Wil binnenkort een gamepc samenstellen. Maar zit nog te kijken naar wat te doen met besturingsysteem. Hoe doen jullie dat? Gewoon een OEM versie van Windows 7 bij 1 van de hardware leveranciers bijkopen?
Die kunnen het goede topic ook wel vinden me dunktquote:Op woensdag 28 september 2011 17:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, veel battlefield nerds hier
quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Veel plezier ermee, moet vast lukken.
Ik heb een kant en klaar H100 setje en daar haal ik iets betere prestaties mee als met een Optima Zalman cpu fan. Het is daarentegen lekker voor een goede airflow in je kast en ruimt lekker op. Geluid valt me erg mee en heb de standaard corsair fans vervangen door Scythe Flex fans @ 1900min-1.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:25 schreef Scorpie het volgende:
Iemand ervaring met waterkoeling? Ben van plan een behoorlijk dik gamesysteem aan te schaffen maar ben benieuwd of het watergekoeld kan worden en of dat uberhaupt zin heeft.
Serieuze waterkoeling heb je eigenlijk alleen maar nodig bij overklokken. Als je dat niet gaat doen, koop dan gewoon een goede stille luchtkoeler. Ben je van de "WTF MAAKT GELUID NOU UIT GEK GAMEN MET ÜBERHEADSET OP JE KOP FTW FAKKING NOOB!!1!!!!"-crowd (en die is vrij groot als ik me de reacties voor de geest haal die je krijgt als je op een willekeurig forum zegt dat je een beetje een stille kaart wil waar je toch dik mee kan gamen) dan maakt het allemaal geen reet uit wat voor koeling je neemt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:25 schreef Scorpie het volgende:
Iemand ervaring met waterkoeling? Ben van plan een behoorlijk dik gamesysteem aan te schaffen maar ben benieuwd of het watergekoeld kan worden en of dat uberhaupt zin heeft.
Dit dus, een aircooler heeft betere koelprestaties dan waterkoeling maar maakt meer herrie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:39 schreef Auti het volgende:
Echte waterkoeling voor prestatie kost 300 tot 350 euro voor cpu only, en dat is het niet echt waard.. wel mooie looks en voor de fanatiekeling misschien een must maar het is veel geld.
Ik heb nu zelf ook zo'n Corsair H100 set, vooral voor de looks en ruimte, koeltechnisch is het niet veel beter dan een goede aircooler.
Beter? Ik heb van de week eens zitten kijken naar koelers maar die setjes zoals die H100's bleken toch steeds net een stuk beter dan de high-end air koelers in de reviews die ik gezien heb.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dit dus, een aircooler heeft betere koelprestaties dan waterkoeling maar maakt meer herrie.
Dan heb jij andere reviews gelezen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beter? Ik heb van de week eens zitten kijken naar koelers maar die setjes zoals die H100's bleken toch steeds net een stuk beter dan de high-end air koelers in de reviews die ik gezien heb.
Maar nogmaals, als je niet (serieus) gaat overklokken maakt het geen reet uit wat je voor koeling gebruikt, stock is al goed zat in dat geval.
Of nog beter http://tweakers.net/pricewatch/247735/noctua-nh-d14.htmlquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dan heb jij andere reviews gelezen.
Ik heb zo'n schatje:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |