Volgens mij sneller dan een GTX580 in meeste games.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:38 schreef Scorpie het volgende:
Wat doen 2 560GTX in SLI modus ? Gaat dat een beetje rap?
Ik heb van de week hetzelfde moederbord en processor en 8GB geheugen gekocht en ingebouwd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:18 schreef PowerPats het volgende:
ben van plan een game computer te maken tot dusver is dit allemaal samengesteld.
1x Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB
1x Cooler Master CM 690 II Advanced
1x Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3
1x Intel Core i5 3.3 GHz Processor
1x Sapphire RADEON HD 6950
1x XFX PRO 650 W Power Supply
1x G.Skill Ripjaws F3-10666CL9D-8GBRL
1x Zalman CNPS10X Performa
[ http://imageshack.us/photo/my-images/811/computerfkjh.jpg/ (copy/paste deze link) | http://img811.imageshack.us/img811/2524/computerfkjh.jpg (copy/paste deze link) ]
Opmerkingen hierover en is alles compatibel ?
Kijk alleen al naar die specs van de 6950quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:26 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Cool, die is ook substantieel snellah? Hoe vergelijk ik die twee handig met elkaar? Kan ze niet in charts terugvinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast staat die ook nog eens als aanbevolen kaart aangegeven. Je kan altijd op youtube kijken hoe het spel draait met een bepaalde kaart, deze kaart werkt super!
Ik ga hem zelf ook halen zodra mijn salaris weer binnen is(dat is de 10e, één dag voor de release van skyrim
![]()
Zie je online!
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:55 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar die specs van de 6950
Op youtube kijken heb je opzich vrij weinig aan, youtube is altijd 30 fps dus je ziet die verschillen vaak niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast staat die ook nog eens als aanbevolen kaart aangegeven. Je kan altijd op youtube kijken hoe het spel draait met een bepaalde kaart, deze kaart werkt super!
Ik ga hem zelf ook halen zodra mijn salaris weer binnen is(dat is de 10e, één dag voor de release van skyrim
![]()
Zie je online!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Draait BF3 als een tierelier...quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:31 schreef Bart het volgende:
[..]
... en dus ook 50 euro minder prestaties.
Daar zeg ik ook niets overquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Draait BF3 als een tierelier...
Gewoon op een stukje papier / schuim / zachte ondergrond leggen. Aan de buitenkanten vast pakken. Zachtjes doen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:04 schreef rumiii het volgende:
Iemand tips als je je moederbord uit de pc haalt? Op karton van moederbord zelf leggen? Waar niet aanraken?![]()
Thanks
Ja, weet ik. Ook al kan deze videokaart toch nog mee met moderne games. (Deus Ex: HR. Black Ops, Brink)quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:56 schreef Bart het volgende:
Dat is wel erg minimaal hoor... Zal misschien draaien maar misschien ook niet...
Download hem anders eer ff en speel de singleplayer. Als hij het gewoon doet, kopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:51 schreef rubbels het volgende:
Zou ik BF3 op low en 1280x720 kunnen spelen met de volgende specs?
Athlon II x4 630
4 gb werkgeheugen
Nvidia GeForce 8800GTS 320 mb
Windows 7 64-bit
Want de bèta deed het eerst wel, maar na een update ineens niet weer......
Heb hem al gekocht!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:32 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Download hem anders eer ff en speel de singleplayer. Als hij het gewoon doet, kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |