abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102400765

Welkom in het topic voor vragen en discussie over Google Adsense en aanverwante services en diensten.

Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: CSS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  maandag 26 september 2011 @ 16:00:49 #2
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_102401096
Afgelopen maanden:

25 Mei betaling verzonden
24 Juni betaling verzonden
26 Juli betaling verzonden

26 September ?????? :'(
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_102401197
Gelukkig heb ik ook geen Adsense en krijg ik wekelijks betaald :)
Mja, vanaf morgen weer 3 dagen in een hotel, zal dan weinig aan werken toe komen, maar de laatste keer dat ik dat deed ging de omzet alleen maar omhoog haha

[ Bericht 33% gewijzigd door Intelligence op 26-09-2011 16:09:30 ]
  maandag 26 september 2011 @ 16:16:24 #5
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_102401671
Ja payday inderdaad :(
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  maandag 26 september 2011 @ 16:28:55 #6
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_102402176
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:04 schreef Intelligence het volgende:
Gelukkig heb ik ook geen Adsense en krijg ik wekelijks betaald :)
Mja, vanaf morgen weer 3 dagen in een hotel, zal dan weinig aan werken toe komen, maar de laatste keer dat ik dat deed ging de omzet alleen maar omhoog haha
Ja, ik vind het ook heel jammer dat ik AdSense heb ik en daarmee veel meer verdien dan welk ander advertentienetwerk dan ook. :{
pi_102404280
Razor, ben je gebanned?
  maandag 26 september 2011 @ 17:35:18 #8
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_102404792
quote:
11s.gif Op maandag 26 september 2011 17:19 schreef Triggershot het volgende:
Razor, ben je gebanned?
Ja zie OP en miljonairblog voor het verhaal.
Ben nu ruim 1 week verder met mijn bezwaar!
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_102404899
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2012 17:35 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Ja zie OP en miljonairblog voor het verhaal.
Ben nu ruim 1 jaar verder met mijn bezwaar!
Denk dat dit het gaat worden ;( ;( -O-
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_102405136
Yes geld is onderweg.
  maandag 26 september 2011 @ 17:45:38 #11
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_102405166
10.061 Bezoeken en 37.472 Paginaweergaves in 28 dagen gehaald! Doelstelling is einde van het jaar ruim 40.000 bezoekers per maand.
pi_102407835
Mijn betaling is helaas nog niet binnen :(.
pi_102407945
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:03 schreef JoshuaL het volgende:
Mijn betaling is helaas nog niet binnen :(.
Er staat bij mij : Recentste betaling.

Staat dat er niet bij jou?
pi_102408098
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:06 schreef waaromniet1988 het volgende:

[..]

Er staat bij mij : Recentste betaling.

Staat dat er niet bij jou?
Staat er wel maar er staat nog niks op mijn rekening :P
  maandag 26 september 2011 @ 19:11:40 #15
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_102408386
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 19:11 schreef JortK het volgende:

[..]

30ste pas :)
Duurt nog even dus :P.
pi_102413828
Ben benieuwd of ik aan het einde van deze maand genoeg heb om in aanmerking te komen voor een betaling :)
pi_102414932
Was ik weer ff, kreeg 2 dagen geleden een mailtje van YouTube!

Dear **********,

Your YouTube account ********* might be eligible to earn revenue from the playbacks
of your videos.

Making money from your videos is easy. Here's how it works: First sign into your
YouTube account. Then review and complete the steps outlined here: http://www.youtube.com/account_monetization?feature=ieqe.

If your account is enabled, we may place ads next to the videos you submit for
monetization. You will earn a share of the revenue from the ads as long as you meet
the program requirements.

Thanks and good luck!

The YouTube Team

Vroeg me altijd al af hoe dat zat met reclame's bij filmpjes. Ben net even aan de slag gegaan om het te proberen.

[ Bericht 3% gewijzigd door JDx op 26-09-2011 21:22:20 ]
pi_102415384
Vraag me af waar dat op gebasseerd wordt want echt veel views hebben je filmpjes niet.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_102415423
Oepsie, had m'n naam er nog in staan, maar mijn kanaal heeft 433.000 views.

Nouja, alle filmpjes samen.

Misschien ook een combo met het aantal filmpjes en hoe lang je lid bent ofzo. Alles gaat trouwens gewoon via AdSense.
  maandag 26 september 2011 @ 21:26:40 #21
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_102415647
Ontving van het weekend trouwens deze email (heb er geen fuck aan).
Zou ook nog zo kunnen dat ik een ban heb omdat ik een prijsvraag heb gehad? (lijkt mij sterk):

We evalueren de advertentiecategorieën die we beschikbaar stellen voor onze AdSense-uitgevers doorlopend om ervoor te zorgen dat we een breed spectrum van adverteerders kunnen helpen. Daarom breiden we vanaf 11 oktober de voorraad Google-advertenties die in het AdSense-netwerk kan worden weergegeven uit met aan gokken gerelateerde advertenties van vertrouwde adverteerders op www.toezichtkansspelen.nl.

Als u aan gokken gerelateerde advertenties op uw site wilt toestaan en meent dat deze bij uw inhoud en publiek passen, kunt u zich in uw AdSense-account aanmelden voor deze categorie. We herinneren u eraan dat u zelf kunt bepalen welke categorieën advertenties op uw site kunnen worden weergegeven. U kunt altijd uw opties voor filteren op categorie bekijken en wijzigingen aanbrengen door deze instructies te volgen. Houd er rekening mee dat als u zich aanmeldt voor de categorie met gokadvertenties, u daarmee bevestigt dat de sites waarop u de advertentiecode plaatst, niet zijn bedoeld voor personen onder de 18 jaar.

Houd er rekening mee dat het op basis van het programmabeleid van AdSense nog steeds verboden is advertenties op sites te plaatsen die geld accepteren of gebruikers op de site laten wedden om geld of prijzen te winnen. Bovendien worden deze nieuwe advertenties alleen weergegeven aan gebruikers in regio's waar gokken legaal is. Dit wordt bepaald aan de hand van de locatie van de eindgebruiker. Hier kunt een volledige lijst van deze locaties vinden. Tot slot kunnen uitgevers zich niet aanmelden voor advertenties uit deze categorie als hun sites zijn bedoeld voor een publiek jonger dan 18 jaar.

Als u geen aan gokken gerelateerde advertenties op uw site wilt weergeven, hoeft u niets te doen. We raden u aan uw categoriefilter regelmatig te controleren om te bekijken welke nieuwe advertentiecategorieën beschikbaar zijn gekomen.

We verheugen ons erop de beschikbare advertentievoorraad verder uit te breiden om u te helpen uw inkomsten met AdSense te maximaliseren.

Met vriendelijke groet,

Het Google AdSense-team
pi_102415735
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:23 schreef JDx het volgende:
Oepsie, had m'n naam er nog in staan, maar mijn kanaal heeft 433.000 views.

Nouja, alle filmpjes samen.

Misschien ook een combo met het aantal filmpjes en hoe lang je lid bent ofzo. Alles gaat trouwens gewoon via AdSense.
Owja zie het met 1 filmpje heb je 350k+ views. Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt met dat filmpje maar toch :P wel cool dat je nu ook advertenties kan tonen daar.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_102415846
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:27 schreef RPG het volgende:

[..]

Owja zie het met 1 filmpje heb je 350k+ views. Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt met dat filmpje maar toch :P wel cool dat je nu ook advertenties kan tonen daar.
Ik ook niet hoor, ooit voor de grap erop gezet om dat meisje te stangen (vriendelijk hoor, geen revenge actie ofzo, zijn nog steeds vrienden), toen kregen we ineens heel veel views en dat bleef komen, toen werd het wel grappig allemaal.
pi_102415899
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:29 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor, ooit voor de grap erop gezet om dat meisje te stangen (vriendelijk hoor, geen revenge actie ofzo, zijn nog steeds vrienden), toen kregen we ineens heel veel views en dat bleef komen, toen werd het wel grappig allemaal.
Welke filmpje?
pi_102415940
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef waaromniet1988 het volgende:

[..]

Welke filmpje?
Een dom filmpje van iemand van 9 seconden ofzo die een lachkick heeft.

Wie verdiende hier ook opeens nog weer zoveel geld met AdSense? En hoe gaat dat nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')