Ontving van het weekend trouwens deze email (heb er geen fuck aan).
Zou ook nog zo kunnen dat ik een ban heb omdat ik een prijsvraag heb gehad? (lijkt mij sterk):
We evalueren de advertentiecategorieën die we beschikbaar stellen voor onze AdSense-uitgevers doorlopend om ervoor te zorgen dat we een breed spectrum van adverteerders kunnen helpen. Daarom breiden we vanaf 11 oktober de voorraad Google-advertenties die in het AdSense-netwerk kan worden weergegeven uit met aan gokken gerelateerde advertenties van vertrouwde adverteerders op
www.toezichtkansspelen.nl.
Als u aan gokken gerelateerde advertenties op uw site wilt toestaan en meent dat deze bij uw inhoud en publiek passen, kunt u zich in uw AdSense-account aanmelden voor deze categorie. We herinneren u eraan dat u zelf kunt bepalen welke categorieën advertenties op uw site kunnen worden weergegeven. U kunt altijd uw opties voor filteren op categorie bekijken en wijzigingen aanbrengen door deze instructies te volgen. Houd er rekening mee dat als u zich aanmeldt voor de categorie met gokadvertenties, u daarmee bevestigt dat de sites waarop u de advertentiecode plaatst, niet zijn bedoeld voor personen onder de 18 jaar.
Houd er rekening mee dat het op basis van het programmabeleid van AdSense nog steeds verboden is advertenties op sites te plaatsen die geld accepteren of gebruikers op de site laten wedden om geld of prijzen te winnen. Bovendien worden deze nieuwe advertenties alleen weergegeven aan gebruikers in regio's waar gokken legaal is. Dit wordt bepaald aan de hand van de locatie van de eindgebruiker. Hier kunt een volledige lijst van deze locaties vinden. Tot slot kunnen uitgevers zich niet aanmelden voor advertenties uit deze categorie als hun sites zijn bedoeld voor een publiek jonger dan 18 jaar.
Als u geen aan gokken gerelateerde advertenties op uw site wilt weergeven, hoeft u niets te doen. We raden u aan uw categoriefilter regelmatig te controleren om te bekijken welke nieuwe advertentiecategorieën beschikbaar zijn gekomen.
We verheugen ons erop de beschikbare advertentievoorraad verder uit te breiden om u te helpen uw inkomsten met AdSense te maximaliseren.
Met vriendelijke groet,
Het Google AdSense-team
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..