Je moet wel een beetje letten op hoe je het neerzet.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:25 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vind het een saai, buggy spel.
Dat het saai is, is mijn mening, maar het is buggy als de tering.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje letten op hoe je het neerzet.
Want er is een verschil tussen een mening en een feit
Achja als het net zo is als met BFbc2 voorzie ik geen enkel probleem.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat het saai is, is mijn mening, maar het is buggy als de tering.
Is het wel over ear?quote:Op woensdag 28 september 2011 01:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.speedlink.com/?p=2&cat=4316&pid=25428&paus=1
Benieuwd of dat iets is
Geen bugs zoals op en neer stuiteren door de grond en onder de grond kunnen liggen op bepaalde plekken.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Achja als het net zo is als met BFbc2 voorzie ik geen enkel probleem.
Elke game heeft bugs, ja ook gears![]()
Ik ga het morgen wel zien, maar ik hebe r wel flink vertrouwen in, ook die eerste captures van de consoles zien er gewoon geweldig uit!!!
Lololololol tuesday boozeday was weer een succes, lekker slapen voor de Pierre!quote:Op woensdag 28 september 2011 02:45 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een avond.mezelf helemaal kapot geragd op de snoeiharde shit waarvan ik niet eens weet hoe het heet.
quote:Op woensdag 28 september 2011 02:45 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een avond.De meid van m'n dromen ontmoet. Ik heb vol ajax uit lopen lachen terwijl ik bier over ajax fans liep te gooien en ik heb echt m'n grootste booze&adrenaline rush ooit gehad en mezelf toen helemaal kapot geragd op de snoeiharde darkcore.
Morgen een date met mijn droommeid.![]()
![]()
Je bent zelf om te janken dat je dat niet geloofd, ik kijk echt uit naar morgen.quote:
rrrrrrriightquote:Op woensdag 28 september 2011 08:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikkerhaas koe penis hangoor stierenkl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |