Ik heb een hekel aan je, je bent ook gewoon zo lelijk. Als ik die foto van je zie begin ik te kokhalzen. En dan die posts van je op je Facebook wall, gadverdamme. Kan je niet iets anders bedenken dan zulke nutteloze posts. Aandacht vragen en hopen om Like's te krijgen, ik word er gewoon ziek vanquote:
Ons hoofdkantoor zit daar, presentatie geven. Was over twee weken gepland en nu de wens nu donderdag! Sochtends er heen, presenteren, vergaderen, uit eten, hotel en volgende ochtend terug vliegen.quote:
Sorry broeder. R & R = back.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan je, je bent ook gewoon zo lelijk. Als ik die foto van je zie begin ik te kokhalzen. En dan die posts van je op je Facebook wall, gadverdamme. Kan je niet iets anders bedenken dan zulke nutteloze posts. Aandacht vragen en hopen om Like's te krijgen, ik word er gewoon ziek van
Daar hangt het toch niet vanaf?! Hmm ia het wel slim om hem online te spelenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:19 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wordt meteen 3 keer gespawnkilled in BF3Leuk spel...
Zou dan wel weer lachen zijn als je een console ban krijgt, maar goed zo ver zal het niet gaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef KoningStoma het volgende:
Ik speel het met king catheter. Die account kan me nu gestolen worden.
Ga jij zo een x360 key halen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zou dan wel weer lachen zijn als je een console ban krijgt, maar goed zo ver zal het niet gaan.
Gewoon op usb stick staan?!
Maakt niet uit want vd wielquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:52 schreef SoldMayor het volgende:
Wat zijn vd wiel en boerrigter toch een stel prutsers.
Wel over zitten nadenken ja, maar liever een jtagquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ga jij zo een x360 key halen?
Waarom?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel over zitten nadenken ja, maar liever een jtag! En er zijn meer dingen zoals een x360 key, dus ook maar even afwachten hoe dat loopt
Ik heb nog een oude premium Xbox, alleen die heeft een RROD.
Uhm je hebt die video's toch gezien die ik had gepost?! En natuurlijk xbla gamesquote:
Van der Wiel is sws overrated.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:52 schreef SoldMayor het volgende:
Wat zijn vd wiel en boerrigter toch een stel prutsers.
Maar wel bij de vrouwtjesquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar met alleen mooiboy looks kom je niet ver in voetbal he.
Ja, die nice ass shizzle. Dat kan alleen op jtag?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm je hebt die video's toch gezien die ik had gepost?! En natuurlijk xbla games
Maar jij hebt dan ook geen verstand van voetbalquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van der Wiel is sws overrated.
Als ik eerlijk moet wezen.
Swerts > Van der Wiel
Volgens mij welquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, die nice ass shizzle. Dat kan alleen op jtag?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook geen verstand van voetbal
Manolev.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van der Wiel is sws overrated.
Als ik eerlijk moet wezen.
Swerts > Van der Wiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |