Dat is het bij elke release..quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:50 schreef Tauchmeister het volgende:
Beta-gameplay van BF3 ziet er goed uit. Lijkt iets meer fast-paced te zijn dan BFBC2 en de maps zien er op het eerste gezicht uitgebalanceerd uit. Laat maar komen
Wat ik wel hoop, is dat EA haar servers dit keer wél op orde zal hebben op de dag van de release. Wat was dat een ramp bij BFBC2...
Zo gaat het er bij jou nu aan toe?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal vast een stuk van de kraag zijn. Net zoals met die turtleneck van Howard bij The Big Bang Theory.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:53 schreef PierreTT het volgende:
Hoe achterlijk warm moet je het wel niet hebben met al die shit aan
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:35 schreef vandermar het volgende:
Jumpentoch doet de TT mij hieraan denken.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:35 schreef vandermar het volgende:
Jumpentoch doet de TT mij hieraan denken.
quote:
Vroeger?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zat vroeger iedereen te luisterenik schaam me er nu voor.
Daarom stond ie ook in de OPquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het woord alleen al doet me denken aan dit nummer.
Inmiddels ben ik iets minder kinderlijk dus kan ik het gerust vroeger noemen hihi.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vroeger?Dat is verdomme nog geen 5 jaar geleden knulletje
vroegerquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zat vroeger iedereen te luisterenik schaam me er nu voor.
Dat was vroegerquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het woord alleen al doet me denken aan dit nummer.
Juist!quote:
Video info lolquote:
quote:EDIT( 05/07/2007): Mense die nu nog jumpe zijn ofwel 15 jaar oud, ofwel dikke losers, jumpstyle is verkloot door 50% van de mense die op dees filmke commentaar hebbe gegeve en 90% van die ballerinas die in die andere klote jump filmkes kome, good job, ga terug rollerblade ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |