Cod ziet er prima uit. Het is meer dat BF er gewoon insane uitziet.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Omdat daar de verschillen van MW2 op PC of console ook niet heel groot zijn.
Ik bedoel COD ziet er sowieso niet zo top uit.
Op pc ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Cod ziet er prima uit. Het is meer dat BF er gewoon insane uitziet.
Dat is het goedkoopste abo, maar dat is zonder supercarsquote:Op woensdag 28 september 2011 11:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moest er ineens aan denken, maar kan niks beloven. Ik heb zelf toen een paar uur op Zandvoort rondgereden voor 250 euro ofzo... ik zal het eens vragen!
Is het zo erg op de console dan?quote:
Het lijkt me toch logisch.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:13 schreef Xblister het volgende:
[..]
Is het zo erg op de console dan?
Met bo vond ik het idd wel meevallen, maar die ziet er sowieso niet zo goed uit op de pc meer een port.
Kloptquote:Op woensdag 28 september 2011 17:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jij hebt ook ooit micro gehad toch? Wat een ontiegelijk theoretisch schijtvak is dat
Dat heb ik nooit gezegd, maar het is gewoon ontzettend saai. Macro daarentegenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
KloptEn jij maar denken dat het allemaal koek en ei is op de uni
Kloptquote:Op woensdag 28 september 2011 17:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd, maar het is gewoon ontzettend saai. Macro daarentegen
Welke mongol verzint zulke formules.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:37 schreef PierreTT het volgende:
Zei iemand daar Varimax rotation?
http://en.wikipedia.org/wiki/Varimax_rotation
[ afbeelding ]
Ik heb zojuist besloten te stoppen met mijn studie. Fulltime MW spelen is ineens een stuk interessanter
Precies, hoezo moet ik dit kunnen, daar is SPSS toch voor uitgevondenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Welke mongol verzint zulke formules.![]()
Gelukkig heeft ie maar 4 integralen, damn.
co-op?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
En de volgende TT wordt iets met wiskunde/formules onzin troep blablabla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |