Die 2dequote:
Nog maar een paar. Vandaag zal ie wel overal te koop zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:08 schreef KneusTeun het volgende:
fifa 12 is schijnbaar ook al bij winkels verkocht?
idd. Gewoon via de eachat zeggen dat je er geen hebt gehad en je krijgt er zo eenquote:
Hoe en waar?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:47 schreef Xblister het volgende:
[..]
idd. Gewoon via de eachat zeggen dat je er geen hebt gehad en je krijgt er zo een![]()
Maar nu 3/4 potjes gedaan, maar damn wat issie vet
Was voor mij 2500+ ofzo. maar naar een uurtje kwam ik weer toen was het wel te doenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:13 schreef dreamzk het volgende:
You are currently number 915 in the queue. You should be connected to an advisor in about 21 minutes. The average amount of time a customer has to wait is 29 minutes
Laat maar zitten
Wow, dat is echt ziek. Ik zou er bijna een nieuwe PC voor kopen.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:47 schreef Xblister het volgende:
[..]
Was voor mij 2500+ ofzo. maar naar een uurtje kwam ik weer toen was het wel te doen
![]()
![]()
![]()
Hosselen.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:19 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe komt stoma nou weer aan een bf3 code.
Precies wat ik heb gedaan half jaar geledenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wow, dat is echt ziek. Ik zou er bijna een nieuwe PC voor kopen.
Hoe bedoel je code?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:19 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe komt stoma nou weer aan een bf3 code.
Hoe download je hem anders dan nigga.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:29 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoe bedoel je code?
Ik blijf erbij dat het een poepspel is. Het is een opgepoetste drol.
Insanequote:Op woensdag 28 september 2011 14:47 schreef Xblister het volgende:
[..]
Was voor mij 2500+ ofzo. maar naar een uurtje kwam ik weer toen was het wel te doen
![]()
![]()
![]()
Nee hoor kan wel veel hoger, maar heb je gewoon een goed scherm zit je op 1080..quote:Op woensdag 28 september 2011 16:02 schreef Kutstudent het volgende:
Sowieso ziet het er nog net iets beter uit dan dit filmpje, want deze is 720p, en ik geloof dat pc tot 1080 gaat?
Hee neger, don't feed the pc trolls.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:04 schreef SoldMayor het volgende:
Ja ga maar lekker zitten geilen op die filmpjes.
Op de console ziet het er toch bagger uit.
En bij MW2 hoor je daar niemand overquote:Op woensdag 28 september 2011 16:04 schreef SoldMayor het volgende:
Ja ga maar lekker zitten geilen op die filmpjes.
Op de console ziet het er toch bagger uit.
Het is gewoon zo.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hee neger, don't feed the pc trolls.
Omdat daar de verschillen van MW2 op PC of console ook niet heel groot zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:07 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
En bij MW2 hoor je daar niemand over
Jamaar dat zijn geen lambo, porsche en ferrari.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je zelf scheuren een keer leuk vind, dan kan ik ook wel eens aan die vriend van mij vragen. Hij geeft, ondanks dat ie zelf niet meer racet, nog steeds cursus als ik me niet vergis... wel in een M3, maar wel wat goedkoper volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |