Overgisteren.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Wanneer kan is die BF3-beta beschikbaar?
quote:Op woensdag 28 september 2011 03:30 schreef PierreTT het volgende:
Niels, het maakt me niet uit dat je 5 ton per jaar verdient, ik hou gewoon van je zoals je bent
Je kan toch ook gewoon die hele track + auto's kopen met jouw kapitaal?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:31 schreef Rossdale het volgende:
http://www.raceplanet.nl/(...)reme_experience/1258
Dit wil ik
Obvieuse aardman is obvieus.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon die hele track + auto's kopen met jouw kapitaal?
Wat is deze? Best goedkoop voor wat je krijgt imoquote:Op woensdag 28 september 2011 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Dit wil ik
Met de hele crew tegelijk op de baan mag vast nietquote:Op woensdag 28 september 2011 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Dit wil ik
Als je zelf scheuren een keer leuk vind, dan kan ik ook wel eens aan die vriend van mij vragen. Hij geeft, ondanks dat ie zelf niet meer racet, nog steeds cursus als ik me niet vergis... wel in een M3, maar wel wat goedkoper volgens mijquote:Op woensdag 28 september 2011 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Dit wil ik
quote:Op woensdag 28 september 2011 08:54 schreef Kutstudent het volgende:
Trouwens gisteren voordat ik ging zuipen MW2 MP "uitgespeeld".Ik sta nu in het illustere rijtje nolifers die legit 10th prestige level 70 zijn, namelijk:
Ase
Kutkaboutert
Tot zover het rijtje aan ultieme nolifers. Ik dank u voor uw aandacht.
Ik hou me aanbevolen Pieterquote:Op woensdag 28 september 2011 11:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je zelf scheuren een keer leuk vind, dan kan ik ook wel eens aan die vriend van mij vragen. Hij geeft, ondanks dat ie zelf niet meer racet, nog steeds cursus als ik me niet vergis... wel in een M3, maar wel wat goedkoper volgens mij
Ik moest er ineens aan denken, maar kan niks beloven. Ik heb zelf toen een paar uur op Zandvoort rondgereden voor 250 euro ofzo... ik zal het eens vragen!quote:
Meen me te herinneren dat boetes kunnen verjaren als de CJB hem niet op tijd heeft opgestuurd. Volgens mij hoeft ze dit helemaal niet te betalen. Zal het zo wel even opzoeken in mijn wettenbundelquote:Op woensdag 28 september 2011 12:12 schreef badboynova het volgende:
Mijn vriendin krijgt net een brief van cjib binnen met het volgende
Feit- fietsen zonder voor/achterlicht
Datum- 06-01-2009
Opgelegde sanctie- 20,00 euro
Te betalen- 17,34 euro
Bij mijn weten is dat pas na 5 jaar.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat boetes kunnen verjaren als de CJB hem niet op tijd heeft opgestuurd. Volgens mij hoeft ze dit helemaal niet te betalen. Zal het zo wel even opzoeken in mijn wettenbundel
Verjaringquote:Op woensdag 28 september 2011 12:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
Bij mijn weten is dat pas na 5 jaar.
Hoe naïef is het om te denken dat dat alleen hier het geval is. Altijd grappig, mensen die voortdurend zitten af te geven op van alles en nog wat en dan denken dat het in bijvoorbeeld Amerika allemaal beter is. Nou, neequote:Op woensdag 28 september 2011 12:16 schreef Kutstudent het volgende:
Bureaucratie.Wat faalt het hard in dit land.
Ja blablabla. Allemaal leuk, maar dat doet niks af aan het feit dat het gewoon faalt in dit land. En aangezien ik in dit land woon, boeien die andere landen me wat dat betreft geen ster.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoe naïef is het om te denken dat dat alleen hier het geval is. Altijd grappig, mensen die voortdurend zitten af te geven op van alles en nog wat en dan denken dat het in bijvoorbeeld Amerika allemaal beter is. Nou, nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |