Ik deed net nog de suggestie iemand er een topic over te laten openen, dus mijn schuld is het nietquote:Op maandag 26 september 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
Jongens ik wil niet vervelend doen maar straks hebben we Crutch weer boos gemaakt he.
Okee jij mag je motorisch gestoorde handen in onschuld wassen.quote:Op maandag 26 september 2011 17:52 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik deed net nog de suggestie iemand er een topic over te laten openen, dus mijn schuld is het niet
Wrijf het er nog eens in, bedankt he!quote:Op maandag 26 september 2011 17:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee jij mag je motorisch gestoorde handen in onschuld wassen.
Ja, maar ik heb niks te zoeken in MUZ, vandaarquote:Op maandag 26 september 2011 17:52 schreef Edarrawen het volgende:
Ik deed net nog de suggestie iemand er een topic over te laten openen, dus mijn schuld is het niet
Dan wel!quote:Op maandag 26 september 2011 17:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb niks te zoeken in MUZ, vandaar
Hey dat flirten kan ook via PM/DM/MSNquote:Op maandag 26 september 2011 17:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wrijf het er nog eens in, bedankt he!![]()
Mwaah beetje een zijweg in het topic, dat kan ook af en toe geen kwaad lijkt me.quote:Op maandag 26 september 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
Jongens ik wil niet vervelend doen maar straks hebben we Crutch weer boos gemaakt he.
Nu mag ik niet eens meer een gesprek voeren en het is al offtopic en geflirt?quote:Op maandag 26 september 2011 17:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey dat flirten kan ook via PM/DM/MSN
Maak je geen zorgen ik leer het je wel een keer.quote:Op maandag 26 september 2011 17:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wrijf het er nog eens in, bedankt he!![]()
Ik flirt heulemaal niet.quote:Op maandag 26 september 2011 17:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey dat flirten kan ook via PM/DM/MSN
Flirten mag wel. Wij geven wel tips of het goed is of nietquote:Op maandag 26 september 2011 17:57 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nu mag ik niet eens meer een gesprek voeren en het is al offtopic en geflirt?![]()
Ik doe het lekker toch!
Maar ik deed het geeneensquote:Op maandag 26 september 2011 17:58 schreef tijnbrein het volgende:
The Singles (R&P Band) zo
[..]
Flirten mag wel. Wij geven wel tips of het goed is of niet
Als je het niet doet, doe je het dus verkeerd.quote:
Echt wel. Heel onschuldig op Heloef reageren. Heloef die op jouw reageert en jij die daarop reageert.quote:
Dat doe ik nu ook bij jou..quote:Op maandag 26 september 2011 18:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt wel. Heel onschuldig op Heloef reageren. Heloef die op jouw reageert en jij die daarop reageert.
Mensen die op elkaar reageren.quote:Op maandag 26 september 2011 18:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt wel. Heel onschuldig op Heloef reageren. Heloef die op jouw reageert en jij die daarop reageert.
En al waren ze aan het flirten, waarom ga jij je er dan tegenaan bemoeien?quote:Op maandag 26 september 2011 18:03 schreef tijnbrein het volgende:
Een ouderwetse cockblock.quote:Op maandag 26 september 2011 18:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
En al waren ze aan het flirten, waarom ga jij je er dan tegenaan bemoeien?
nee piano is niet goed en hip.quote:Op maandag 26 september 2011 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ik pak de piano wel, beetje van die party muziek is wel leuk met accordeon (wil ik ook nog wel eens proberen trouwens)
Nouja we houden het in gedachten denk?
Waarom niet goed en hipquote:Op maandag 26 september 2011 18:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee piano is niet goed en hip.
omdat ik het ook redelijk speel, en mij heeft het geen vriendin opgeleverd.quote:
Daar gaat het toch ook niet om, dat het je een vriendin oplevert? Als je maar een leuke tijd hebt!quote:Op maandag 26 september 2011 18:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat ik het ook redelijk speel, en mij heeft het geen vriendin opgeleverd.
elektrische gitaar en drums enzo werkt denk ik wel.
Dat zal vast daaraan liggen ja..quote:Op maandag 26 september 2011 18:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Jongens DJ zijn is ook niet hip, want het heeft mij geen vriendin opgeleverd.quote:Op maandag 26 september 2011 18:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Het gaat erom wat hoe en wat er gezegd wordt.quote:Op maandag 26 september 2011 18:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen die op elkaar reageren.
Weet je waar me dat aan doet denken? Zo'n ding op het internet, oh ja het heet een forum.
Wilde het net al zeggen.quote:Op maandag 26 september 2011 18:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |