Lekker motiverend werkt dat om er wat aan te veranderen ja..quote:Op maandag 26 september 2011 17:17 schreef kree het volgende:
[..]
Vond "the singles" zoals hierboven genoemd wel gepast eigenlijk
Ja, lekkere dubbele bodemquote:Op maandag 26 september 2011 17:17 schreef kree het volgende:
Vond "the singles" zoals hierboven genoemd wel gepast eigenlijk
Hehe, dat hangt dan af van de groupies hèquote:Op maandag 26 september 2011 17:19 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Lekker motiverend werkt dat om er wat aan te veranderen ja..
na een poos de naam veranderen naar The couples, of als het niet mee zit The desperates?quote:Op maandag 26 september 2011 17:19 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Lekker motiverend werkt dat om er wat aan te veranderen ja..
De R&P singels band.quote:Op maandag 26 september 2011 17:21 schreef heloef het volgende:
Zeg waar gaat dit in hemelsnaam over?
Nee ik ben van het a-muzikale soort.quote:Op maandag 26 september 2011 17:22 schreef kree het volgende:
[..]
De R&P singels band.
Je kunt niet toevallig goed zingen?
hahaha
Veel bands hebben ook zo'n mafketel die een beetje druk loopt te doen met platen enzo, dat kan jij dan doenquote:Op maandag 26 september 2011 17:24 schreef heloef het volgende:
Nee ik ben van het a-muzikale soort.
Kortom: ik ben radio DJ.
Dan kan jij onze plaat draaien op de radioquote:Op maandag 26 september 2011 17:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah, we hebben onze geluidtechnicus gevondenquote:Op maandag 26 september 2011 17:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat dat mijn bijbaantje is?quote:Op maandag 26 september 2011 17:26 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ah, we hebben onze geluidtechnicus gevonden
Gokje..quote:Op maandag 26 september 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat dat mijn bijbaantje is?
Alleen als die plaat heel goed is.quote:Op maandag 26 september 2011 17:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Veel bands hebben ook zo'n mafketel die een beetje druk loopt te doen met platen enzo, dat kan jij dan doen
Coolquote:Op maandag 26 september 2011 16:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik speel: gitaar en bas
Ik kan spelen: toetsen (heel slecht) en drums (redelijk). Tevens kan ik een beetje trommelen maar dat past hier niet bij denk ik
Is wel een leuk ideequote:Op maandag 26 september 2011 17:38 schreef minibeer het volgende:
Mijn vader heeft wel een oefenruimte die misschien beschikbaar wordt op dinsdagavond. in utrecht (zijn band heeft een beetje ruzie). In elk geval ken ik wel twee oefenruimte's in utrecht (maar ik geloof niet dat daar een gebrek aan is)
Anyway, ik laat het nog wel horen als ze hem afgehuurd hebben maar ze gaan niet spelen.
Waarom staat er dan bassist in je... dingetje?quote:Op maandag 26 september 2011 16:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik krijg privéles van een langharige hippie![]()
Maar nee, ik heb niet echt contact meer met muziekmensen, zit niet meer in een band enzo.
Ik durf nog niks te beloven, en als de band uit elkaar gaat stoppen ze ook met die oefenruimte huren denk ik, dus als het al kan dan is het alleen maar om te kijken of het wat is. Maar het lijkt me wel strak. Wel jammer dat we nu 2 drummers hebben. (Hoewel het me ook wel leuk lijkt om een keer met een andere drummer te jammen)quote:Op maandag 26 september 2011 17:40 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Is wel een leuk idee
Opent iemand hier een topic over in MUZ?
Nouja, hoeft niet via MUZ toch? Je kunt ook gewoon met de club hier in Utrecht afspreken en de instrumenten meenemen en kijken of je samen wat kan spelen.quote:Op maandag 26 september 2011 17:40 schreef Edarrawen het volgende:
Is wel een leuk idee
Opent iemand hier een topic over in MUZ?
Het is wel handig als je ergens een oefenruimte hebtquote:Op maandag 26 september 2011 17:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nouja, hoeft niet via MUZ toch? Je kunt ook gewoon met de club hier in Utrecht afspreken en de instrumenten meenemen en kijken of je samen wat kan spelen.
Idem voor piano... En of mijn accordeon een geschikt instrument is hiervoor, daar heb ik zo mijn twijfels overquote:Op maandag 26 september 2011 17:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Het is wel handig als je ergens een oefenruimte hebt(een drumstel neem je ook niet zo makkelijk mee)
Ik pak de piano wel, beetje van die party muziek is wel leuk met accordeon (wil ik ook nog wel eens proberen trouwens)quote:Op maandag 26 september 2011 17:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Idem voor piano... En of mijn accordeon een geschikt instrument is hiervoor, daar heb ik zo mijn twijfels over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |