Breng eens?quote:Op maandag 26 september 2011 11:40 schreef Greys het volgende:
Ingeping
Elegant he, de foto's?
Q, de zon is hier!
Maes is nu ook fan van de Turkse Tosti!quote:Op maandag 26 september 2011 11:50 schreef Goodbye het volgende:
Fijn dat het leuk was in de sauna, Greys & Maes!![]()
Hier ook volop zon!
Hihi, ben ik ook!quote:Op maandag 26 september 2011 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Maes is nu ook fan van de Turkse Tosti!![]()
Onder andere...![]()
Excuuuuuse me?quote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef Maes het volgende:
En ik was met een vreemde man onder de douche![]()
Niet volledig toch?quote:
Ja en later kwam ie langs lopen toen wij aan het bubbelen waren en toen zei hij vriendelijk goeiendag en Greys vragen: wiesda? Ik heel cool: oh dat is mijn douchemaatjequote:
wel fan hoorquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 12:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja en later kwam ie langs lopen toen wij aan het bubbelen waren en toen zei hij vriendelijk goeiendag en Greys vragen: wiesda? Ik heel cool: oh dat is mijn douchemaatje
Je douche-PARTNER zelfsquote:Op maandag 26 september 2011 12:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja en later kwam ie langs lopen toen wij aan het bubbelen waren en toen zei hij vriendelijk goeiendag en Greys vragen: wiesda? Ik heel cool: oh dat is mijn douchemaatje
Maes en ik zaten serieus tijdens het wapperen al hardop naar die tosti te smachtenquote:Op maandag 26 september 2011 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel fan hoormaar qua lekker ga ik voor de turkse tosti
heerlijk die tosti iddquote:Op maandag 26 september 2011 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maes en ik zaten serieus tijdens het wapperen al hardop naar die tosti te smachten
En later hadden we nog een stuk brownietaartMaar die kon ik niet op
Een pm van mij! Ing snapte 'm niet helemaal denk ikquote:Op maandag 26 september 2011 12:27 schreef Greys het volgende:
Ik snap hem niet
PM? Waarover?Ik heb niks?
De Turkse tosti en de brownietaart waren ECHT een turkse tosti en een brownietaart hoor, geen 'ik bedoel eigenlijk niets anders'
Hoezo, ik bedoelde gewoon een antwoord op een pm die ik had gestuurd.quote:
Ohquote:Op maandag 26 september 2011 12:28 schreef Goodbye het volgende:
En met quelle surprise bedoelde ik dat je 'm niet op kon, die brownietaart
En je broodje brie met mango chutney ook al nietquote:Op maandag 26 september 2011 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Nee dat is voor mij geen uitzondering inderdaad
Hij was wel heel lekker! Maar erg machtig! Die appeltaart toen kon ik ook al niet op, mietjuhhhhh.
Oh neequote:Op maandag 26 september 2011 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En je broodje brie met mango chutney ook al niet
Je was bleek idd, maar niets wat een ezelsoor en fotosessie op/in diverse dieren niet konden verhelpenquote:Op maandag 26 september 2011 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee![]()
Maes zei gister trouwens hetzelfde als jij in Blijdorp zei. "Wat zag je d'r beroerd uit 's ochtends, gelukkig trok je na je broodje weer bij".
Ik vond het zelf wel meevallen toen ik in de spiegel keek 's ochtends haha.
Dat zegt Janice Dickinson ook tegen zichzelf.quote:Op maandag 26 september 2011 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee![]()
Maes zei gister trouwens hetzelfde als jij in Blijdorp zei. "Wat zag je d'r beroerd uit 's ochtends, gelukkig trok je na je broodje weer bij".
Ik vond het zelf wel meevallen toen ik in de spiegel keek 's ochtends haha.
Auwquote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat zegt Janice Dickinson ook tegen zichzelf.
Ja daar fleurde ik helemaal van opquote:Op maandag 26 september 2011 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je was bleek idd, maar niets wat een ezelsoor en fotosessie op/in diverse dieren niet konden verhelpen
Whoehoehoeeeeeequote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Gisteravond nog ff "gezellig" met meneer I. de foto's bekeken; ik hinnikent op de bank, hij glimlachend ernaast proberen om zo onopvallend de tv te blijven volgen
"Ja, leuk hoor, in die schildpad, maar moeten daar nu echt 30 foto's van gemaakt worden?"quote:Op maandag 26 september 2011 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeee
Je moet er bij geweest zijn dan denk ik om het te kunnen waarderen?
Dat zei Mike ookquote:Op maandag 26 september 2011 12:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Ja, leuk hoor, in die schildpad, maar moeten daar nu echt 30 foto's van gemaakt worden?"
Ksssjjjjjtquote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik moest ook wel lachen om die foto's van mij en Greys op die eeeeeh, wat waren het? Ik klikte maar door en ik dacht echt van, hebben we zo lang op die krengen gezeten dan?
Ja, van elke situaaaaaaaaaasie waren wel véél foto's iddquote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik moest ook wel lachen om die foto's van mij en Greys op die eeeeeh, wat waren het? Ik klikte maar door en ik dacht echt van, hebben we zo lang op die krengen gezeten dan?
Jaquote:
Ik dacht echt dat ik in m'n broek zou zeiken toenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |