Jahaaaaaaaaaaaquote:
Ik moet ook werken hoor!quote:Op maandag 26 september 2011 10:14 schreef Barbaaf het volgende:
Werken
Maar het is jullie gegunden ik ga kijken of ik een dagje vrij kan krijgen deze week.
Ja, ik denk dat ik één van beide dagen wel vrij kan krijgen. Zou top zijn!quote:Op maandag 26 september 2011 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat ook al te denken om donderdag ende vrijdag vrij te nemen
Ja, iemand moet het doen. Aan jou hoef ik het ook niet over te laten.quote:Op maandag 26 september 2011 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Een hoop denkwerk al voor jouw doen ieg
Post is al een week? Nah, sinds woensdag ofzo? Op de postquote:Op maandag 26 september 2011 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh trouwens, ik heb nog geen post van je gehad , of is het nog niet verzonden?
Magneet is ook nooit aangekomen van Vamp, zo stom, die postmongolen
quote:Op maandag 26 september 2011 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Echt, hoerige schijt ook zeg, Kim heeft een hond wiens tong dr uit hangt , en nou zit de fokker van die hond te zeiken dat IK twee foto's van die hond van Facebook af moet halen.
Dus ik zeg net, ze kan kiezen of delen, ik trek dan namelijk al mn peruanenfoto's dr vanaf ook, ik ga niet alleen de leuke dingen laten zien hoor, tis alles of niks
Nou, ze zijn nu weg, Kim zet dr zelf maar op wat ze wil, ik doe niet mee aan gratis reclamequote:Op maandag 26 september 2011 11:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]![]()
Ohoh wat een zeikerd. Ik moest wel lachen om die ene foto in de bench
Godverdomme, das toch echt vet niet normaal?quote:Op maandag 26 september 2011 11:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Post is al een week? Nah, sinds woensdag ofzo? Op de post!
Serieus? Wat een heerlijk luxe probleem!quote:Op maandag 26 september 2011 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet toch nog bijna alle dagen van dit jaar opmaken
Dit jaar niet echt gehad, ik was natuurlijk wel lang ziek begin dit jaar ook.quote:Op maandag 26 september 2011 11:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus? Wat een heerlijk luxe probleem!Of heb je niet de gelegenheid om ze op te maken?
Jezus Christus wat een debielheid van die kut post NLquote:Op maandag 26 september 2011 11:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godverdomme, das toch echt vet niet normaal?
Ik wilde vragen of je t naar mn werk wilde sturen anders.
Maja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |