abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102388862
Het babytopic (0-1 jaar) Deel 38

23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
08 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
02 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
05 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
08 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
08 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
08 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
16 juni 2011: Olivia, dochter van _Isis_
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)
pi_102389033
Kaarr wat heftig allemaal en wat onwijs k*t dat je nu gescheiden bent van je mannetje :* Hoe is hij de nacht doorgekomen?

Hier eindelijk weer eens een goede nacht gehad!! Maar heb net wel de huisarts gebeld voor een afspraak en word over een uur al verwacht. Het gaat mij vooral om de oortjes en verder de algehele onrust bij Sarah.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 26 september 2011 @ 08:50:02 #3
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102389152
Kaarr, wat rottig! Hopelijk komen ze er snel achter wat er aan de hand is en is het snel opgelost.
Heel veel sterkte :*
pi_102389276
Jeetje Kaarr wat heftig allemaal zeg! Hoe is het nu met hem? En met jou? Het lijkt me zo verschrikkelijk je kleintje achter te moeten laten :*

MP, fijn dat de nacht goed ging, maar ook zeer slim om toch naar de dokter te gaan. Ben benieuwd naar de uitkomst. Succes zo!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_102389868
Sterkte Kaarr! :*

Cas heeft ons een goede nacht gegeven! 19:30 / 01:00 / 05:30. Heeel fijn! O+
pi_102391346
wat heftig om van je kleine ventje gescheiden te zijn Kaarr :* hopelijk knapt Linus snel op en mag hij snel mee naar huis
pi_102391524
Nou wij zijn bij de HA geweest. Lichamelijk onderzoek was goed. Longen schoon, oortjes schoon, buikje zacht.. En ze was me een partij blij en leuk daarzo en dan ga ik vertellen dat ze zoveel huilt en slecht slaapt... De arts zei nog ze maakt geen zieke indruk.. Ik zeg nee het ene moment gaat het eigenlijk goed maar het andere moment is het ellende en is ze echt heel sneu. Ze probeerde het op een fase te gooien en daar moeten we weer doorheen.

We moeten het nu nog een week aankijken en over een week heb ik weer een afspraak. Hopelijk zet het partoon van afgelopen nacht zich door, daar worden we gelukkig van :) En nu ligt ze in de wandelwagen te slapen :)
pi_102391603
Toch fijn dat je dan even geweest bent MamaPurk, heb je dat ook gewoon uitgesloten
Hopelijk zet dit patroon zich door!
pi_102391688
ja maar ik voel me dan wel een beetje zo een aansteller ofzo dat ik daar met een blij kind kom en denk dat er iets niet helemaal goed is... Maar gelukkig nemen ze me op zich wel serieus, in ieder geval voor mijn gevoel ;)

Hoe is het met Jelle, slaat de AB-kuur al een beetje aan?
pi_102391776
Gefeliciteerd Kaarr met Linus! En wat ontzettend rot dat je mannetje naar het ziekenhuis moest.
MP goed dat je je eigen gevoel hebt gevolgd en wat een heerlijke dame, een blij ei zijn bij de dokter hihi.
Cyntiaa dat klinkt als een heerlijk nacht.
Mrien hoe gaat het met Jelle?

Floris kwam om 22.30/02.00/04.00/06.00/09.00 dus mams is nu een beetje moe, strakjes misschien wel tijd voor een siësta :O
pi_102391894
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:07 schreef MamaPurk het volgende:
Hoe is het met Jelle, slaat de AB-kuur al een beetje aan?
Volgens mij niet }:| tenminste..gisteravond was het weer veel huilen en grijpen naar de oortjes. Vanmorgen ook alweer. Kijk het ff aan maar anders neem ik wel weer contact met de huisarts/kno-arts op
Hoop dat hij vandaag weer wat vrolijker en minder hangerig is
Vannacht ook 3 keer wakker ofzo :O

Zwaar is dat dan he Liedje. Ik hoop straks ook even mee te kunnen slapen, maar dat wordt hier steeds lastiger met 2 kinderen ;)
pi_102392059
Zo zat ze net heerlijk te slapen, nu is ze dus alweer klaar wakker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 september 2011 @ 11:31:53 #13
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102392318
Kaarr hoe is het met de kleine? :*
Rayen 2½ jaar!
pi_102393827
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:10 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Gefeliciteerd Kaarr met Linus! En wat ontzettend rot dat je mannetje naar het ziekenhuis moest.
MP goed dat je je eigen gevoel hebt gevolgd en wat een heerlijke dame, een blij ei zijn bij de dokter hihi.
Cyntiaa dat klinkt als een heerlijk nacht.
Mrien hoe gaat het met Jelle?

Floris kwam om 22.30/02.00/04.00/06.00/09.00 dus mams is nu een beetje moe, strakjes misschien wel tijd voor een siësta :O
Het is prima weer voor een siësta ;)
pi_102395057
Bedankt voor jullie lieve woorden O+

Ik heb vanacht als een blok geslapen. Vanochtend om 8.30 naar Linus gegaan. Toen we binnenkwamen gaf ie meteen over. Maar hij had geen sondevoeding en dat zouden ze misschien doen als hij alles zou blijven uitspugen. En gelukkig had hij die nacht 2 flessen gedronken en niet uitgespuugd. Om half 6 had ie iets gespuugd en toen we binnenkwamen had ie gal gespuugd.
De fles van 8.30 is er ook ingebleven. Er is net een foto gemaakt van zijn maag/darmen en straks wordt er nog bloed afgenomen. Om half 5 hebben we een gesprek met de kinderarts. Hopelijk hebben ze dan al de uitslagen.

En zo verandert je kraamweek in een "op-en-neer naar ziekenhuis" week. Zo raar...
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  maandag 26 september 2011 @ 13:01:20 #16
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102395220
Lekker dat je goed geslapen hebt, dan heb je ook weer energie opgedaan om er voor Linus te zijn.
Wel goed dat ze direct het onderzoek goed aanpakken.
Maar het lijkt me inderdaad een heel vreemd gevoel als je pas je kleintje hebt gehad en je lekker instelt op je kraam/kroel week en dat er zoiets gebeurd. :{
Ik ga duimen dat het allemaal voorspoedig gaat en dat er snel iets concreets uit het onderzoek naar voren komt
Rayen 2½ jaar!
  maandag 26 september 2011 @ 13:09:40 #17
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102395526
Kaarr proficiat met Linus allereerst. Wat heftig dat ie nog zoveel overgeeft! Zorg dat je goed je rust pakt tussendoor, hopelijk is er snel duidelijkheid hoe of wat :*

MP, fijn dat je toch even bent gegaan. Hopelijk knapt Sarah snel op, toch vervelend voor zon kleintje als ze zich niet lekker voelen.

Hier is Seth overdag met van alles bezig, behalve met slapen. Op dit moment is hij vanaf 8u wakker en heeft hij welgeteld een half uur gepit. Hij is er verder super vrolijk onder, totdat hij dadelijk (ik gok half uurtje) helemaal afgebrand is. We zullen zien :D Hij is ook zo aan het kruipen, pakken, voelen en proeven. Ik zou zelf ook niks willen missen :D
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_102396134
Kaarr, wat een omslag zo ja. Ben je lichamelijk wel weer een beetje in staat om op en neer te gaan?

Bartje is de laatste tijd ook meer wakker. Vanmorgen heb ik voor het eerst babymassage gedaan met hem. Hij vond het wel leuk, was ook erg ontspannen(dus ben twee keer ondergeplast), en hij is nu net pas in slaap gevallen.

De overstap borst/flesvoeding gaat ook wel goed geloof ik. Hij drinkt vaak eerst bij mij, en indien nodig krijgt hij nog wat kv erachteraan. Vooral 's avonds is het nodig lijkt het, al slaapt hij nu wel weer veel langer door 's ochtends, en dat is voor mij weer niet echt handig als ik morgen weer aan het werk moet..
Hij had net ook weer een poepluier, en ik heb het idee dat die nu ook wat veranderen, wat steviger en ze ruiken minder/anders...
pi_102396587
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:24 schreef laiveneertiekje het volgende:
Kaarr, wat een omslag zo ja. Ben je lichamelijk wel weer een beetje in staat om op en neer te gaan?
Lichamelijk gaat het goed met me (geestelijk wat minder). Ik moet mezelf wel in de gaten houden, tenslotte ben ik gewoon nog een kraamvrouw.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_102397377
Kaarr wat heftig!! ik hoop dat ze snel vinden waar Linus last van heeft, zodat ze hem kunnen helpen.. arm mannetje... :* Succes met het gesprek vanmiddag. En alvast een tip: zorg ook nu voor je rust.. als Linus weer thuis is, dan heeft ie je waarschijnlijk hard nodig... :*

Mrien; is er al bekend wanneer Jelle alsnog geholpen wordt?

Sarah knapt dus weer wat op MP? of blijft het wisselend? Misschien toch tandjes dan? :* Lieff zoals ze daar ligt te slapen!

Seth en Bartje willen overdag ook niet slapen? Zo eentje heb ik ook, zterdag brak alles, wakker van 7 uur smorgens tot 19:30 savonds... met af en toe een hazeslaapje van 15 min... pffffffff... en dan mijn andere muppet er nog gezellig bij ;)

Liedje had een drukke nacht zeg! succes met je siesta! :*

Wickie: hoe is het nu met Wies? slaapt ze wel of niet op dr buik? en hoe is het met jouw been?

Van8 ging hier redelijk; kon alleen zelf niet meer slapen toen ik had bedacht even 1 keertje te kolven. (wil eigenlijk vrijdagavond even alleen naar de sporthal, dus dan is het wel handig dat er wat melk is). Liene lijkt wel wat te reageren op het inbakeren, snachts slaapt ze vrij goed. En toen ik dr net na het voeden weer inbakerde en op dr bedje heb gelegd, zag ik dat ze vrij snel rustig werd...
(een dutje in de box op wipper ofzo doet ze echt niet, alleen op mama/papa of ingebakerd in dr wiegje tot dusver).
Kijken of ze vandaag WEL een middagdutje doet langeren dan 30 min :) jullie horen het nog ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102397843
Kaarr hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is met je mannetje. En denk goed om jezelf he :*

Nog meer overdag slecht slapende baby's, je zou toch denken dat ze uiteindelijk moe zouden worden en gewoon in slaap zouden vallen!

BJ wat fijn dat je maniertjes vind waarmee Liene rustig is en wel slaapt. Sarah hier heeft de eerste maanden ook alleen op de arm in de doek of in de wagenbak in de huiskamer geslapen!

Sarah lijkt op te knappen maar het is erg wisselend hoor. Net ben ik 3 kwartier bezig geweest haar slapend in haar bedje te krijgen... Ze valt dan wel binnen 5 minuten in slaap op mijn arm of naast mij op ons bed, maar zodra ze door heeft dat ik haar overleg in haar eigen bed dan is het wakker en gillen... Uiteindelijk is het gelukt, maar na een half uur was ze weer wakker en nu ligt ze te spelen hier in de huiskamer. Ook wel eens leuk en rustig, spelen zonder dat je grote zus om je heen springt ;) Nu slaapt ze waarschijnlijk eind van de middag wel weer even, maar ik blijf het lastig vinden dat de meiden nu precies om elkaar heen slapen... Ik weet dat ik me daar bij neer moet leggen en dat het vanzelf weer anders word maar toch vind ik het lastig. (ik blijf ook maar vergelijken en J was zo een makkelijke met slapen, daar hoefden we niet bij te blijven, die ging gewoon spelen in haar bedje tot ze in slaap viel..)
pi_102397935
Bartje is wel moe, maar heeft moeite zich over te geven aan de slaap lijkt het. Hij ligt nu al even te slapen, ik heb hem nog even flink horen huilen tussendoor volgens mij, maar nu slaapt hij wel weer rustig.
Ik probeer er nu maar een bepaald ritueel in te krijgen, slaapzakje aan, speeldoosje aan, en dan rustig weg gaan.. O+ vond het een beetje onzin geloof ik, maar hij slaapt er nu wel weer door..
pi_102398000
liene heeft een uurtje geslapen ongeveer, nu weer drinken, en dan hopelijk nog even samen een dutje doen, want Evie ligt er ook net in...

duim duim duim....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102398069
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:20 schreef laiveneertiekje het volgende:
Bartje is wel moe, maar heeft moeite zich over te geven aan de slaap lijkt het. Hij ligt nu al even te slapen, ik heb hem nog even flink horen huilen tussendoor volgens mij, maar nu slaapt hij wel weer rustig.
Ik probeer er nu maar een bepaald ritueel in te krijgen, slaapzakje aan, speeldoosje aan, en dan rustig weg gaan.. O+ vond het een beetje onzin geloof ik, maar hij slaapt er nu wel weer door..
Ja zo een ritueeltje werkt echt hoor, zelfs als ze ouder zijn dan hechten ze daar echt waarde aan :) Als wij iets uit het vaste stappenplan vergeten worden we daar tegenwoordig door de oudste wel op gewezen ;)
Maar bij Saar lijkt het tot op heden nog niet veel effect te hebben, die lijkt zich idd ook niet over te kunnen of willen geven aan de slaap en helemaal niet als ze door heeft dat ze alleen is. (en voor iemand die altijd riep kinderen hoor in hun eigen bed heeft ze toch al wel heel erg vaak de nachten in ieder geval bij mij in bed doorgebracht ;))

Ik duim met je mee BJ.
  maandag 26 september 2011 @ 14:27:04 #25
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102398127
Seth heb ik ook even laten aanrommelen zojuist. Het duurde vijf minuten met zachtjes grommen, roepen, maar slaapt nu als een blok. Ik ben daar echt niet van, ik voel me daar rot onder. Maar goed, blijkbaar is het ff nodig ofzo?

Wellicht dat het de leeftijd is? Ik heb net teruggelezen dat we met Alexa rond deze tijd ook slaapproblemen hadden. Maar goed, ze zijn ook zo enorm druk bezig.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')