abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 september 2011 @ 15:38:30 #181
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102515225
BJ, jeetje wat heftig zeg....Je zal er ongetwijfeld een goede kijk op hebben, dus ik hoop dat de GGZ wat voor haar kan betekenen.

Ik hoop dat je je draai snel weer zal vinden. :*
Ik heb overigens Lientje 2 weken terug toen ze zo enorm krampen had ineens gewoon een Viburcol gegeven. Ik kan dat echt niet aanzien dat mijn kind gilt vd pijn in haar buik en ben ook blij dat ze het niet dagelijks heeft of heeft gehad.

Ik kan me voorstellen dat je af en toe doodop bent, tijd voor meer zonneschijn en rustigere dagen. ;)
pi_102515243
Welkom Lex! O+
  donderdag 29 september 2011 @ 15:39:20 #183
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102515254
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:38 schreef Kleurdoos het volgende:
zet Lex er maar bij O+

Lex Lucian 28-9-2011
Hey, jij daar, mooi menneke heb je gebakken.
Wat een lange vingers heeft ie! :D
pi_102515296
Lex de pianoman O+
pi_102515666
schande! ik heb jou nog helemaal niet gefeliciteerd met de geboorte van je ontzettend mooooooie mannetje! ik zag zijn foto in het Z&G -topic :) Hij is prachtig KD.. en het pakje staat het ook fantastisch..

Ik wens je een fijne kraamperiode!
Mag je nu gewoon weer naar huis? Ik hoop het zo voor jullie!!

Lex.. O+ O+ O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102515673
Wel grappig KD: Linus is geboren op jouw verjaardag en Lex op mijn verjaardag :D

*O* Linus is sinds vanmiddag weer thuis *O*
Ze weten nog steeds niet wat de oorzaak van het spugen is. Maar hij doet het verder goed en heeft de afgelopen 24 uur niet gespuugd.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_102515753
fijn dat Linus weer naar huis is

Bj een dikke :* voor jou!

Welkom met Lex hier, wat een mooi manneke KD!O+
*poef* nu is het weg
pi_102516000
ik was 2 uur na de bevalling al thuis! en dank allemaal

kaarr O+ wat grappig! :D
pi_102516557
KDtje gefeliciteerd met Lex *O* wat hebbie weer een mooike gebakken!

BJ :*

DJMO wat een olijkerd :)

Mogen wij ook in de OP?
11-09-2011 Wies
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 29 september 2011 @ 16:20:16 #190
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102516706
Van harte, KD! Mooooie foto ook. Typical, met de hele outfit in beeld :P

Hier ook een kind dat tegen lawaai kan. Gisteren had ik 5 tantes op bezoek. Allemaal in de tuin met roseetjes erbij. Kind in wippertje ertussen, heeft het hele bezoek (van 2 tot 4) geslapen :D
pi_102517492
Kleurdoos gefeliciteerd!

Hier is vanmorgen de mevrouw van het cb geweest om uitleg te geven over inbakeren en dit een keer voor te doen. Jelle slaapt nu al voor de tweede keer als een roosje. Hij weet niet wat hem overkomt volgens mij. Hij blijft nog een minuut of 7 een beetje jengelen als ik hem in bed leg (niet echt huilen) en dan wordt het rustiger en valt ie in slaap. In z'n bedje in slaap vallen heeft ie volgens mij alleen de eerste week gedaan en daarna was dat maar zelden.

Ik hoop alleen dat hij vannacht ook goed slaapt aangezien hij niet gewend is overdag zo veel te slapen. Ik ben benieuwd, maar vooralsnog ziet het er veelbelovend uit, hij ligt er ook erg tevreden bij, al moet ik wel even wennen aan zo'n ingepakt kindje..
pi_102517589
Van goed overdag slapen gaan ze juist 's nachts ook goed slapen in het algemeen.

Puck vaarde ook wel bij het inbakeren :Y En in het eigen bedje slapen is iets wat baby's echt moeten leren. Komt vanzelf.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102518055
HB; wat fijn dat je mannetje zijn rust ook lijkt te pakken nu hij ingebakerd is!

Liene wordt nu bijna 2 weken ingebakerd; en ik heb dr de laatste 3 dagen ook overdag 2 keer een dutje kunnen laten doen in dr eigen wiegje. Vanmorgen 1,5 uur en nu ligt ze ook al meer dan een uur te slapen...terwijl ze eerst alleen maar op mij wilde slapen overdag. Vind het wel heel fijn voor mijn meisje dat ze zo meer rust lijkt te krijgen.
:) Ik heb zelfs via MP 2 pacco's bijgekocht.. want 1tje is wel wat lastig. (ivm spugen enzo). (en deze heb ik te leen.).

en wat jij zegt herken ik wel HB; als Liene overdag meer slaapt ben ik ook bang dat ze snachts weer veel wakker is.. maar eigenlijk merk ik tot dusver daar weinig verschil in..
pi_102519293
Welkom Lex!

En mag Eva ook in de OP? 18 09 2011 O+
Tralalalaaa
  donderdag 29 september 2011 @ 17:41:46 #195
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_102519647
Nieuwe babytjes! gefeliciteerd O+ :*

Ik ben vanmorgen met Larissa naar een manueel therapeut geweest. Ze heeft weer de hele boel bij elkaar gekrijst (gedeeltelijk pijn volgens de therapeut, gedeeltelijk woede?)
Conclusie: haar nekje zit vast. Ze houdt continu haar schouders omhoog als ze ligt om maar haar nek in die houding te kunnen houden. Vandaar dat ze ook niet op haar buikje kan: dat zou betekenen namelijk dat ze haar schouders/armen ergens anders voor moet gebruiken en dat doet weer zeer aan het nekje.
We zijn voor de tweede keer geadviseerd om Larissa bij het baby-huil-team aan te melden in het ziekenhuis, daarin zitten een kinderarts, een kinderfysioloog en een kinderpsycholoog.

Na een heleboel rondbellen voor een verwijzing hebben we een extra vroege afspraak bij een spoedarts. Dit omdat hij nog ruimte had, anders konden we half oktober pas langskomen.

ego-post in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De fysio en de manueel therapeut hadden het beide over inbakeren voor haar middagdutjes. Kan dat nog wel nu ze al 4,5 maand is? Is er een alternatief naast een normaal slaapzakje (die heeft ze al namelijk)?

Sorry als het een wirwar aan tekst is, ik ben een beetje grieperig en niet helemaal helder 8)7
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  donderdag 29 september 2011 @ 17:53:40 #196
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_102520032
Als je op wordt aangepast, mogen wij er dan ook in?

Simon, 26 augustus :)
Oude (on)bekende.
pi_102520035
Bah Tankgirl wat een nare situatie. Fijn dat je een spoedafspraak hebt!

Inbakeren kan nog zolang ze niet kan rollen. Het is niet ideaal omdat ze zich al erg fysiek aan het ontwikkelen is maar niet slapen is nog zieliger.

Ik zal de OP verzoekjes eens in het MOD topic verzamelen ;)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 29 september 2011 @ 18:01:55 #198
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_102520270
Tankgirl, wat naar dat het zo gaat, lijkt me zo moeilijk... Heel fijn dat jullie snel terecht kunnen!

Even praktische vraag aan de moeders van de andere pasgeborenen, wat trekken jullie je kindje met dit weer aan?
Oude (on)bekende.
pi_102520428
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
HB; wat fijn dat je mannetje zijn rust ook lijkt te pakken nu hij ingebakerd is!

Liene wordt nu bijna 2 weken ingebakerd; en ik heb dr de laatste 3 dagen ook overdag 2 keer een dutje kunnen laten doen in dr eigen wiegje. Vanmorgen 1,5 uur en nu ligt ze ook al meer dan een uur te slapen...terwijl ze eerst alleen maar op mij wilde slapen overdag. Vind het wel heel fijn voor mijn meisje dat ze zo meer rust lijkt te krijgen.
:) Ik heb zelfs via MP 2 pacco's bijgekocht.. want 1tje is wel wat lastig. (ivm spugen enzo). (en deze heb ik te leen.).

en wat jij zegt herken ik wel HB; als Liene overdag meer slaapt ben ik ook bang dat ze snachts weer veel wakker is.. maar eigenlijk merk ik tot dusver daar weinig verschil in..
Ik heb nu gewone inbakerdoeken te leen van het cb om te kijken of Jelle er baat bij heeft als dat zo is ben ik ook van plan om de pacco aan te schaffen (ook via marktplaats denk ik). Dit op aanraden van de mevrouw die me uitleg gegeven had (pacco of gewone doeken) in de Puck-a-baby zou te veel bewegingsruimte nog zijn voor de armen, dus ben nu al even een beetje aan het rondkijken

(als iemand hier nog een pacco te koop heeft voor een leuk prijsje hoor ik het ook graag, al wacht ik nog wel even een paar dagen af met kopen omdat ik eerst zeker wil weten of het effect heeft, dat weet ik nu na twee slaapjes nog niet helemaal zeker al lijkt het wel goed te gaan)
pi_102520435
Tankgirl fijn dat je zo snel een afpraak heb! En wat naar dat j meisje zo slecht in dr velletje zit ;(
pi_102520502
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:01 schreef Mevr_Mus het volgende:
Tankgirl, wat naar dat het zo gaat, lijkt me zo moeilijk... Heel fijn dat jullie snel terecht kunnen!

Even praktische vraag aan de moeders van de andere pasgeborenen, wat trekken jullie je kindje met dit weer aan?
Cas heeft nu een dun broekje aan, romper zonder mouwen en een t-shirtje. Gisteren toen we echt in het warme weer zaten had hij een romper met korte mouw en een kort broekje.
Hij gaat straks naar bed met een romper met lange mouw en een slaapzakje. :)
  donderdag 29 september 2011 @ 18:48:52 #202
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102521483
Romper korte mouw en lang joggingbroekje.
pi_102523843
hier ook, dun tshirtje, romper zonder mouw, en dun broekje...

en ik ben helemaal vergeten te jompelen voor MP knappe snelle Sarah; dus bij deze *O* *O* *O*
pi_102526192
Oh Tankgirl dat is zeker erg zwaar wat fijn dat jullie nu serieus genomen worden
BJ :*

Alle mama's met verse baby's welkom

Het is dat ik weet dat ik niet zwanger ben maar die misselijkheid en zo nu en dan ook weer met spugen mag van mij wel stoppen. Ik ben er wel klaar mee.
  donderdag 29 september 2011 @ 21:19:20 #205
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102528074
Ongelofelijk, F_R. Ik vind het zo bizar die gevoeligheid. En ook zo gek dat het niet goed te behandelen is. Wat gebeurt er als je de anticonceptiepil neemt, verandert er dan misschien niet iets in je hormoonhuishouding wat verlichting geeft?
  donderdag 29 september 2011 @ 21:22:13 #206
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_102528249
Bedankt voor de kleding info :) Komt wel ongeveer overeen met wat Simon deze dagen aan heeft. Lastig is alleen dat de meeste broekjes nog steeds afzakken (spitse billetjes :') ) en jumpsuits nu net iets te warm zijn. Het allerlelijkste broekje dat we hier hebben blijft wel zitten ontdekte ik vandaag, wordt het toch nog gebruikt :7
Oude (on)bekende.
pi_102528270
Die slik ik al. Ben ik al snel weer mee begonnen. Het is niet meer zo erg als eerst maar soms denk ik echt van nee he stopt het nu nooit.
  donderdag 29 september 2011 @ 21:26:31 #208
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_102528508
Jee FR, nog steeds misselijk! Wat akelig :{ Ik ben tot het eind van de zwangerschap misselijk geweest, maar na de bevalling was het direct over. Had gehoopt dat het bij jou ook zo was gegaan :*
Oude (on)bekende.
pi_102530550
BJ meis wat heftig allemaal :*

FR ook al zo k*t gewoon nog altijd misselijk :*

Tankgirl... Wat een narigheid met jullie meisje! En ja inbakeren kan nog wel vanaf 4,5 maand. Wij zijn Sarah toen ook pas gaan inbakeren en dat heeft wel geholpen. Wij deden het alleen emt de overdagslaapjes omdat die het onrustigste waren, maar toen ze eenmaal echt kon draaien (ze kon het toen eigenlijk al maar niet als ze ingebakerd lag) zijn we gestopt. Fijn dat jullie zo snel terecht kunnen en hopelijk kunnen ze jullie helpen :*

Hier al weer een hele avond ene klein meisje dat niet in bed wil slapen... Terwijl het de hele dag zo goed ging. Lekker geslapen een paar keer en tussendoor lief spelen en eigenlijk bijna geen gehuil gehoord. Nu is ze ook niet heel erg aan het huilen, zolang ze op schoot zit, maar zou gauw ze neer word gelegd dan begint het.. Zometeen maar weer laatste fles en dan hopen dat ze wel lekker in haar eigen bedje wil, al vind ik het ook echt no problemo als ze weer bij mij te recht komt halverwege de nacht. Alles om haar maar een goede nachtrust te bezorgen!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_102533761
Eva is erg verdrietig vandaag, echt erg over de rooie.
Nou is gisteren het tandje doorgekomen, kan het daarvan zijn? Of zou het puur het warme weer zijn? Ze heeft de dag in alleen een romper doorgebracht, het was echt warm.
Ik ben bij de kruidvat geweest, maar ze hadden alleen dat tandenmiddel van vsm (chamodent of dentinox haal ze altijd door elkaar), maar dat zijn druppeltjes. De andere kan je smeren en lijkt mij praktischer, maar was dus uitverkocht.
Iemand tips? (behalve morgen teruggaan :') )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')