abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:09:39 #61
53151 T42
Pinball Wizard
pi_102718666
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 23:41 schreef sijs het volgende:

[..]

grijns..ik rij al jaren in roestbakken..als ze starten en stoppen, en de radio doet het vind ik het al prima... kost me véél minder geld ;)
1 van de fijnste auto's die ik ooit heb gehad was goedkoper dan mijn PA
pi_102719005
ik ken dat...en je zit er dan altijd met een grote smile in..,.niet?...mijn zoon rijd al weer bijna 5 jaar rond in een autootje (peug 205)van 600 euro, is hij mee naar berlijn en parijs geweest..lachen toch

maar we dwalen van het topic af
pi_102719657
Pfrt, piercings. Ik heb subdermal implants in m'n penis laten inbrengen. Af en toe spelen met m'n zoetwaterparels en alles is weer goed! :).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2011 00:43:47 ]
pi_102720034
interessant...dat is ook een leuke optie...echte parels?
pi_103118495
zou t draadje van een spiraaltje aan zo'n pa blijven haken? :P
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_103132780
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:55 schreef Speedfight het volgende:
zou t draadje van een spiraaltje aan zo'n pa blijven haken? :P
nee denk het niet....... ik heb er een gesloten ring in
pi_103177560
Ik heb een tongpiercing, voor zover dat als intiem gezien kan worden, en twijfel over een VCH.

Ik ben bang voor de pijn ;(
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_103179597
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 04:37 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb een tongpiercing, voor zover dat als intiem gezien kan worden, en twijfel over een VCH.

Ik ben bang voor de pijn ;(
leuk tongpiercing is misschien niet intiem, wel sexy

vwb die vch, als je het wilt kan ik je wel wat info daarover geven, maar niet hier, pm me maar

Groetjes Will
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:00:02 #69
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103179756
Wat voor 'prive' info kan je geven over een vch?

Ja het kan pijn doen en dat zal het ook zeker even doen. Men zegt dat de pijn na een week weg zal zijn. Dus minder pijnlijk dan evt andere piercings.
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:02:19 #70
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_103179817
heb zelf niets en hoef t ook niet. Bij een vrouw lijkt het wel geil, maar ik vind het meestal wel redelijk stijlloos en je ziet het ook bijna nooit bij fatsoenlijke vrouwen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_103181145
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:00 schreef Cue_ het volgende:
Wat voor 'prive' info kan je geven over een vch?

Ja het kan pijn doen en dat zal het ook zeker even doen. Men zegt dat de pijn na een week weg zal zijn. Dus minder pijnlijk dan evt andere piercings.
ik ken wat mensen die er een hebben, niets engs of zo, maar die kunnen wat meer vertellen, maar zoals ik al zei niet hier
pi_103190381
quote:
11s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:02 schreef Catch22- het volgende:
heb zelf niets en hoef t ook niet. Bij een vrouw lijkt het wel geil, maar ik vind het meestal wel redelijk stijlloos en je ziet het ook bijna nooit bij fatsoenlijke vrouwen.
Hoe weet jij wat "fatsoenlijke" vrouwen onder hun ondergoed hebben?
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
  maandag 17 oktober 2011 @ 14:34:37 #73
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_103190456
de meeste vrouwen die ze zeggen te hebben zijn meestal niet de meest classy ladies... Er zijn vast ook uitzonderingen.

Of de 'nette' dames die ze hebben lopen er niet mee te koop.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_103223559
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:32 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Hoe weet jij wat "fatsoenlijke" vrouwen onder hun ondergoed hebben?
grijns....klopt daarin kan je je soms wel eens vergissen
pi_103324290
quote:
11s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:02 schreef Catch22- het volgende:
Mijn vrouw heeft twee tepels gepierced en haar clit, ik denk niet dat jij dat kan zien als zij op haar werk is en dus ook zodanig professioneel gekleed gaat en zeer fatsoenlijk is ;) .
Stijlloos is meer hoe je je gedraagt dan hoe je je kleed. Ik ken vrouwen die door leer te dragen ontzettend stijlvol door het leven gaan waar andere die hetzelfde doen als goedkoop bestempeld worden.
hi there good people
pi_103373101
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:58 schreef Javi het volgende:

[..]

Mijn vrouw heeft twee tepels gepierced en haar clit, ik denk niet dat jij dat kan zien als zij op haar werk is en dus ook zodanig professioneel gekleed gaat en zeer fatsoenlijk is ;) .
Stijlloos is meer hoe je je gedraagt dan hoe je je kleed. Ik ken vrouwen die door leer te dragen ontzettend stijlvol door het leven gaan waar andere die hetzelfde doen als goedkoop bestempeld worden.
je bent een bofkont :-)
pi_103408299
quote:
11s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:34 schreef Catch22- het volgende:
Of de 'nette' dames die ze hebben lopen er niet mee te koop.
Waarom zou je er ook mee te koop lopen? De meeste doen het voor zichzelf en/of hun partner ( in mijn geval).
Trouwens als het zomer is en je zou goed kijken op haar werk zie je ze wel zitten aangezien het grote gesloten ringen zijn. Dat geldt ook als we thuis zijn aangeziende meeste vrienden wel weten of gezien hebben dat ze piercings heeft.
hi there good people
pi_103411286
Ik heb een VCH, zo'n 3 jaar nu. In het begin voelt het heel spannend, het is opgezwollen door het zetten en dan loop je door de stad als iedere andere dag maar alleen jij weet wat daar zit.. Dat vond ik wel spannend.

Ik heb wel meerdere piercings maar toch denk ik niet dat 'men' dit van mij verwacht en ik zie me zelf ook niet als onfatsoenlijk.. De verrassing is daarom wel altijd leuk. Of het iets toevoegt aan je seksleven weet ik niet, heb hem inmiddels te lang om te herinneren hoe het was zonder. Laat hem voorlopig ook gewoon lekker zitten.
pi_103418148
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:05 schreef Oester het volgende:
Ik heb een VCH, zo'n 3 jaar nu. In het begin voelt het heel spannend, het is opgezwollen door het zetten en dan loop je door de stad als iedere andere dag maar alleen jij weet wat daar zit.. Dat vond ik wel spannend.

Ik heb wel meerdere piercings maar toch denk ik niet dat 'men' dit van mij verwacht en ik zie me zelf ook niet als onfatsoenlijk.. De verrassing is daarom wel altijd leuk. Of het iets toevoegt aan je seksleven weet ik niet, heb hem inmiddels te lang om te herinneren hoe het was zonder. Laat hem voorlopig ook gewoon lekker zitten.
ik heb wel eens wat gehad met een vrouw met een dergelijke "pleasant surprise" heel onverwacht maar wel bijzonder leuk :)
pi_103418214
Mijn vrouw heeft ook haar buitenste schaamlippen laten verkleinen,zo zie je haar piercing goed zitten en ze zegt dat ze veel meer voelt. Ze kan zich zelf stimuleren door op een bepaalde manier te zitten, zelfs op kantoor.
hi there good people
pi_103419098
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:58 schreef Javi het volgende:
Mijn vrouw heeft ook haar buitenste schaamlippen laten verkleinen,zo zie je haar piercing goed zitten en ze zegt dat ze veel meer voelt. Ze kan zich zelf stimuleren door op een bepaalde manier te zitten, zelfs op kantoor.
naughty naughty :) ;)
pi_103419386
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:58 schreef Javi het volgende:
Fijn dat ze er veel baat bij heeft maar, wow zo'n operatie lijkt me erg heftig als het alleen voor de stimulatie en het uiterlijk is!
pi_103420069
ach...heb je wel eens gezien hoe het er bij een facelift of liposuctie aan toe gaat?..en dat is dan meestal alleen nog maar voor het uiterlijk....
pi_103420666
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:53 schreef sijs het volgende:
ach...heb je wel eens gezien hoe het er bij een facelift of liposuctie aan toe gaat?..en dat is dan meestal alleen nog maar voor het uiterlijk....
Is ook waar, maar ik heb er nog nooit eerder gehoord dat iemand zo'n operatie liet uitvoeren wegens het beter zien van een piercing.. Maar ik denk dat ik er vanuit kan gaat dat dat vast niet de enige reden is geweest. En mocht dat wel zo zijn; alsnog fijn dat het zo goed geholpen heeft toch?
pi_103421406
inderdaad...het belangrijkste is dat ze er zelf tevreden mee is... daar gaat het uiteindelijk om
pi_103422388
Was niet alleen om de piercing hoor hahaha, Ze had er ook last van. In een badpak of bikini stond het gewoon niet mooi en voelde ook beroerd evenals andere lichamelijke ongemakken.
hi there good people
pi_103422702
ik vermoedde al zo iets, meestal speelt er idd meer
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:41:23 #88
351438 DolfijntjesLove
Haan33 is een beest
pi_103423421
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 16:04 schreef sijs het volgende:

[..]

je kan ze er tijdens het scheren even uithalen, of er omheen scheren
en as die mnog geneesd?
heeyy ik ben een meisje 17 jaar woon in leiden en houd van music internet my friends boys en cola light
pi_103423845
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:41 schreef DolfijntjesLove het volgende:

[..]

en as die mnog geneesd?
als ze er al een tijdje in zitten groeien ze echt niet gelijk dicht, zeker niet als ze genezen zijn maar de eerste tijd moet je er idd omheen, maar ze genezen meestal vrij snel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')