Ik ook niet hoorquote:
Moet je Het Blok eens kijken.. Daar zitten twee vreselijke homo's in.. Als kasthomo ga je spontaan bedenken dat je zo nooit wil worden.. Verrekte kutnichten, blerkquote:Op maandag 26 september 2011 20:00 schreef wonderer het volgende:
OMG. Excuusnicht bij Wie is de Chef op RTL5...
In het nieuwe seizoen van Oh Oh Cherso zit ook een alle vooroordelenbevestigende homo. En vooroordeelbevestigende heteromacho's. Maar ja, het is ook een pulpprogramma.quote:Op maandag 26 september 2011 20:55 schreef Nirak het volgende:
[..]
Moet je Het Blok eens kijken.. Daar zitten twee vreselijke homo's in.. Als kasthomo ga je spontaan bedenken dat je zo nooit wil worden.. Verrekte kutnichten, blerk
Jaquote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef Vanyel het volgende:
Maar die bestaan natuurlijk ook. Meer dan je zou willen.
ik zie geen tag, ik las het in f&fquote:Op maandag 26 september 2011 18:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je ziet wel een tag, maar niet welke?
Huh
Ja, maar ik mis de onopvallende homo op tvquote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef Vanyel het volgende:
Maar die bestaan natuurlijk ook. Meer dan je zou willen.
partnerregistratie.quote:Op maandag 26 september 2011 22:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
huh? Jij bent toch getrouwd en alles?
Sorryquote:Op maandag 26 september 2011 20:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Getver Elies, zeg nit van die gekke.dingen!
Die vallen niet op. Die zijn er wel. Peter van de Vorst enzo.quote:Op maandag 26 september 2011 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik mis de onopvallende homo op tv.
Vindt jij dat al onopvallend?quote:Op maandag 26 september 2011 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die vallen niet op. Die zijn er wel. Peter van de Vorst enzo.
Nou ja, ik ken hem alleen van toen ie nog in de kast zat, ik weet niet of er sindsdien veel is veranderd.quote:
Oef, gelukkig maarquote:Op maandag 26 september 2011 23:08 schreef Nirak het volgende:
Ik doe t gehuwdHoewel op t moment wat minder frequent
Maar dat komt vast wel weer goed
Ja en die ene nieuwslezer. Rik nogwattes.quote:Op maandag 26 september 2011 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die vallen niet op. Die zijn er wel. Peter van de Vorst enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |