Ja, maar inside weet je welquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou het gaat ook wel eens over de bejaarden die in jouw voortuin staan te koekelekoeren en die komen ook niet hier
Ik ben heul willing en wil veul worken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ben je dan niet zo willing of plan je niet te worken?
Jij bent geniaalquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ben je dan niet zo willing of plan je niet te worken?
Ja wat is dit nou.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:14 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Working on organic fucking farms?
Je moeders kleine donkere oerwoud, nou goed.quote:
Ik heb bijvoorbeeld wel bij Jay Brannan dat ik de liedjes wel iets toffer vindt omdat ie gewoon normale liefdesliedjes zingt, maar dan over twee mannen, en over een hij enzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het altijd een beetje typisch dat "jullie" een artieste instant veel toffer lijken te vinden wanneer ze lesbisch is.
Ik denk dan ja eeeuh de muziek is toch hetzelfde eej
Ik wil wel meequote:Op zondag 2 oktober 2011 00:04 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik zie nou pas wat ik fout doe. Jezus.Wwoofen dan.
Edit: Oke, nou lig ik dus te grinniken in m'n bedje.
Welkomquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:10 schreef LizzyAdam het volgende:
*schuifelt naar voren, kijkt naar de grond en kucht zacht* *doet handen op rug en draait met linker voet*
hoi! ik ben nieuw op FOK (nou ja, heb eindelijk eens een account aangemaakt) , ik denk.. kom gelijk maar uit de virtuele kast.. hebben we dat ook weer gehad.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb bijvoorbeeld wel bij Jay Brannan dat ik de liedjes wel iets toffer vindt omdat ie gewoon normale liefdesliedjes zingt, maar dan over twee mannen, en over een hij enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |