virusje?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:41 schreef Punnik het volgende:
[ afbeelding ]
voor als ik even uitgeflippert ben
Nee, dat nietquote:
http://nos.nl/artikel/351533-nunl-getroffen-door-virus.htmlquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:15 schreef Punnik het volgende:
[..]
Nee, dat nietgewoon even het nieuws lezen na het flipperen ...
-filmpje met stukje van de binnenkant en werking tilt-sensoren....-
ooooh, dat jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:43 schreef T42 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/351533-nunl-getroffen-door-virus.html
inderdaad jaquote:
zo'n binnenkant komt me wel vaag bekend voor , maar nee , ik kan je ook niet verder helpenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:50 schreef T42 het volgende:
heb nu een probleempje
[ link | afbeelding ]
deze wil niet resetten iemand een idee? (bally cosmos 1969)
heb je een foto van dit bordje? dat de 60 en 42 V ac niet aanwezig zijn is vreemd.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:43 schreef Dengaman het volgende:
Toch maar weer een kickje...
Ergens in het begin van dit topic al gevraagd om een trafo, echter, ook al is bij de trafo alle wax papier zwart doet ie het zonder problemen.
Probleem was dat ik een tekening had gekregen van een System 1 maar die bleek van een System 80 te zijn en dus heb ik de verkeerde waardes gemeten.
Dus alles doorgemeten, power supply board is dus ok, de lead naar de daadwerkelijke powe supply is goed en dan gaat het dus mis...
Alle waardes hebben output (en goed) behalve de 60 Vac en 42 Vac. Dus dit mordje is gewoon gaar waardoor de displays geen stroom krijgen en dus niet aan gaan.
Heb via marktplaats een bordje gekocht die 100% getest zou zijn, met nadruk op zou want ook die is gaar, wederom geen 60 Vac en 42 Vac. Hij was dan ook maar 15 euro incl verzenden maar toch.
BEn wat aan het struinen geweest en Rottendog maakt dus een vervanging voor de Power Supply voor 80 $ incl verzenden dus die maar besteld want met een power supply wat al de achilles hiel is van de system 1 blijf je modderen en lappen.
Verder het speelveld kaal gemaakt, gecleand (was nodig) alle onderdelen in de ultrasoon gehad en alle lampjes in de vaatwasser.
Nu bezig met het speelveld in de was te zetten en stukje voor stukje weer op te bouwen.
Zit nu te wachten dus op de Power Supply en m'n bestelling van Pinball Wizard en dan kunnen we weer verder...
Het is wat werk maar als je ineens dingen weer ziet glimmen en schoon ziet zijn dan is het toch wel een genot om naar te kijken en mee bezig te zijn...
Updates volgen...
Ben er even een avond voor gaan zitten, en Elco's moeten eigenlijk vervangen worden vanwege ouderdom maar daar is in feite niks mee aan de hand.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:04 schreef z80 het volgende:
de voeding moet voor een paar tientjes wel te maken zijn. mits alle torren nog leverbaar.
elco's kosten bijna niets. kijk maar eens bij conrad.
en C2 kan geen tor zijn. de C is voor een condensator.
en weet je zeker dat er ac=wissel spanning uit de voeding moet komen. ik zie onderaan waar de spanning op het bord binnenkomt een stapel diodes zitten en op het bord zelf zit nergens een trafo.
zo zie nu pas dat iemand hier wat had gezegtquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:07 schreef Dengaman het volgende:
Trouwens T42, meld jij je kasten ook allemaal aan bij International Pinball Serial Number Database?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |