topquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:55 schreef Punnik het volgende:
Nu met knopjes en lampjesook nieuwe flipperbuttons erin.
[ afbeelding ]
Verder verwacht ik morgen/overmorgen een nieuwe pc, die er nu in zit trekt het allemaal net niet lekker.
En ik zal zo eens kijken om dat 3e scherm er in te krijgen....
hoe bedoel je ? dit was idd een donor kast , jij hebt de organen daar liggen als het goed isquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:53 schreef T42 het volgende:
[..]
top![]()
je hebt toch een apparte kast gebruikt als donoralles is beter uitgevoerd dan in een grote merk kast.
dat bedoelde ikquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:51 schreef Punnik het volgende:
[..]
hoe bedoel je ? dit was idd een donor kast , jij hebt de organen daar liggen als het goed is
200 tot 5000 euroquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:52 schreef blup het volgende:
Wat kost eigenlijk een goed werkende '90+ kast?
nope op fok niet nee.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:08 schreef zuigmarmot het volgende:
Tja, naar jouw arcadekast is niet veel vraag
1980 in 79 waren het nog proto'squote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:36 schreef zuigmarmot het volgende:
Aha een 1979 Space invaders,
bruute kopruit art heeft deze (een beetje een giger alienachtig)
Als ik jouw was zou ik die arcadekast weer terugbouwen naar photoplay, ik denk dat er dan meer vraag naar is
kwam dit tegenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:55 schreef Punnik het volgende:
Nu met knopjes en lampjesook nieuwe flipperbuttons erin.
[ afbeelding ]
Verder verwacht ik morgen/overmorgen een nieuwe pc, die er nu in zit trekt het allemaal net niet lekker.
En ik zal zo eens kijken om dat 3e scherm er in te krijgen....
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:15 schreef T42 het volgende:
[..]
kwam dit tegen
http://link.marktplaats.nl/534890101
herken je hem niet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:01 schreef Punnik het volgende:
wowwat een tof ding
![]()
hij vraagt er nog best wat voor trouwens.....
[..]
quote:
die liggen er nog. zijn anders dan flipperkasten van de 3 grote merken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:18 schreef Punnik het volgende:
jazeker welheb er ook wel even leuk mee gespeelt , jij de onderdelen nog kunnen gebruiken ?
[..]
Quanta costa ? (met kopruit natuurlijk)quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:10 schreef T42 het volgende:
tevens moet de space invaders ook weer weg... (en ik wou hem zo graag maar wegens privé omstandigheden)
toen ik hem kocht deed hij niks meer. (MPU dood)
nu werkt hij voor 95% wat lampjes moet vervangen worden en bewegende delen nagekeken.
iemand intressen? is met of zonder kopruit te koop. (hang die graag aan de muur namelijk)
zonder kopruit ongeveer 350 euroquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:19 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Quanta costa ? (met kopruit natuurlijk)
De kopruit is mooi, maar waarom deze gaan scheiden van de rest van de kast, is wel zonde.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:09 schreef T42 het volgende:
[..]
zonder kopruit ongeveer 350 euro
met ruit 400 euro extra (wil die eigelijk zelf houden voor in de toekomst)
omdat de ruit in topstaat is en vele slechtere al 400 dollar kosten op ebayquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:02 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
De kopruit is mooi, maar waarom deze gaan scheiden van de rest van de kast, is wel zonde.
helaas heb ik er geen 750 voor over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |