Onder een G3 is alles lelijk; gewoon omdat het een lelijk hok is.quote:Op zondag 25 september 2011 22:47 schreef Zkills het volgende:
Sorry voor dubbelpost. Thx voor de reacties, zal er eens naar gaan zoeken. En ja, ik vind het ook vrij lelijk maar ook erg apart. Alles beter dan BBS velgen, 13 in een dozijn..
Ligt ook aan het type wagen heb er geen foto meer van maar ze stonden best netjes onder mijn zwarte Renault 21 nevada verlaagd banden met witte rand moondiscs en racing stripes en een spoiler van ik geloof een bmw en verstralersquote:Op zondag 25 september 2011 22:49 schreef Sounddragon het volgende:
En een auto yank uit de 60's ofzo, waar ze onder horen ;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ook onder zo'n hok met white walls, wordt het niet mooier van![]()
![]()
[ afbeelding ]
Smaken verschillen; ik vind er geen bal aan onder een 'moderne' auto.quote:Op zondag 25 september 2011 22:53 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ligt ook aan het type wagen heb er geen foto meer van maar ze stonden best netjes onder mijn zwarte Renault 21 nevada verlaagd banden met witte rand moondiscs en racing stripes en een spoiler van ik geloof een bmw en verstralers
quote:Op zondag 25 september 2011 22:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Smaken verschillen; ik vind er geen bal aan onder een 'moderne' auto.
Nee, maar ook niet bepaald aantrekkelijker te maken met van die cimbalen op de wielenquote:Op zondag 25 september 2011 22:59 schreef ayumu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan dit niet echt modern noemen
de auto's waar deze voor gemaakt zijn ooit hadden trommelremmen...quote:Op maandag 26 september 2011 11:59 schreef Catch22- het volgende:
erg goed voor de koeling van je remmen deze meuk
Dan beter Ronal Turbo's er onder zetten.quote:Op maandag 26 september 2011 11:59 schreef Catch22- het volgende:
erg goed voor de koeling van je remmen deze meuk
Waar zie jij een ratlook golf 3?quote:Op maandag 26 september 2011 21:23 schreef Turquaz52 het volgende:
Een ratlook Golf 3 met Golf 4 look koplampen
en ratlook is meer roest dan lakquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:19 schreef Turquaz52 het volgende:
Clean/Euro met 1 gele mistlamp, zwarte motorkap en dakdragers? Was Clean niet meer van: Less is more?
Okee. Wat is het dan..?quote:
Lelijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |