abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15293857
Ik kick deze ff naar PTA, weet niet waarom dat nog niet eerder is gebeurd, maar ik denkd at ie daar beter tot zijn recht komt.
pi_15294281
Me vader is monteur bij Motrac (Linde) Ik heb hier dan ook een hele reeks miniatuurtjes staan en vele mappen over die heftrucks. Ik ben vroeger ook veel met hem meegeweest.

Het mooiste was nog wel de linde reach stacker. Ben ooit eens meegeweest.... werde we ergens rond de middag opgeroepe om de mast en spreader te vervange.. rond 6 uur de volgende dag ware ze klaar (was op de haven vak school)

De 'nieuwe' Linde ziet er trouwens wel leuk uit:

pi_20532786
Ik ben momenteel werkloos, maar ik heb voor mn stage bij Vitens (waterleidingbedrijf) net een half jaartje met een Linde driewielertje gereden Wel grappig, zon klein heftruckje, en dan dikke PVC buizen van 10 meter op de lepels
Daarvoor een half jaar stage gelopen bij een aardappelloods, waar ik op een rits verschillende Still's heb gereden. Vooral met een kantelmechanisme werken is wel leuk
  zaterdag 10 juli 2004 @ 18:31:14 #79
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_20534924
muahaha ik heb een soort bobcat op me werk toegewezen gekregen. een echte mustang.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  maandag 12 juli 2004 @ 15:55:09 #80
73327 Deviator
papa van Nimué !!
pi_20575200
Wij verkopen heftrucks (Daewoo) en ik werk hier al 6 jaar, maar heb nog nooit op zo'n ding gereden..
  maandag 12 juli 2004 @ 15:59:35 #81
93916 quattro
What the FOK!
pi_20575309
ik heb ooit is het mooie verhaal gehoord...

gozer had haast en moest nog snel even wat pakken... rijdt met volle snelheid loods binnen was alleen vergeten dat lepels laag stonden...

met volle snelheid op drempel hahaha
pi_20603504
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:59 schreef quattro het volgende:
ik heb ooit is het mooie verhaal gehoord...

gozer had haast en moest nog snel even wat pakken... rijdt met volle snelheid loods binnen was alleen vergeten dat lepels laag stonden...

met volle snelheid op drempel hahaha
Zoiets heb ik ook gehad.. ik was vergeten dat er een spporlijn over het terrein van mn toenmalige werkgever liep En met vole snelhied er tegen aan.... Ik was blij dat ik geen voorruit had, en toen ik wegreed heb ik wat onderdelen weg kunnen vegen bij de achteras....
  dinsdag 13 juli 2004 @ 20:19:09 #83
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_20605150
Ik heb een collega die denkt dat je je mast niet hoeft te laten zakken als je onder een 3 meter hoge deur doorgaat. maar als je mast 5,5 meter is zou ik het toch wel doen
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')