abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4871203
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 19:58 schreef deBlauweBaret het volgende:
Overigens heb jij een relaxt luxe bak dan zeg! Ramen, radio, zo'n handige stick... Netjes.
Ik moet zelf folie over de cabinetrekken morgen als het zo doorgaat. Radio en ramen, ho maar
Ja maar het regent gewoon binnen hoor, ik rij zo'n 75% buiten en ben zeiknat geworden vandaag

O ja, ik rij bouwmaterialen. Ik moet aanhangwagentjes van mensen vullen met stenen enzo maar ook vrachtwagens laden en lossen. Ook stellingwerk maar dat doen we met de reachtruck.

pi_4871207
Eisen, eisen... Die kerel pest personeel weg om kosten te besparen, laat staan dat hij een nieuwe heftruck koopt...

Geen Komatsu geloof ik, ik zal zaterdag even kijken en dan plaats ik t nog

pi_4871226
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 20:01 schreef deBlauweBaret het volgende:
Eisen, eisen... Die kerel pest personeel weg om kosten te besparen, laat staan dat hij een nieuwe heftruck koopt...

Geen Komatsu geloof ik, ik zal zaterdag even kijken en dan plaats ik t nog

Nou ga ergens anders werken dan, heftruckchauffeurs zijn niet aan te slepen.
pi_4871250
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 19:55 schreef deBlauweBaret het volgende:

Verder is de hydrauliek niet meer goed: de heftruck kantelt en zakt vanzelf, heel langzaam aan.

Dat zijn versleten pakkingen.
Die pakkingen zijn maar een paar euro (plastic schijfjes) maar de monteurs moeten je mast slopen en daar hebben ze geen zin in waarschijnlijk (zeker halve dag werk).
[b]Op donderdag 29 augustus 2002 11:14 schreef calvobbes het volgende:[/b][br]Is dit het nieuwe beleid van Fok? Alle herrieschoppers mod maken en hersenspoelen tot softy....
pi_4871266
't Is maar een zaterdagbaantje, ik dacht even dat het morgen zaterdag was Maar ik ga er wel over zeiken ja, dat zal ik zeker doen, en anders schop ik wel wat kapot zodat hij wel MOET, want anders breekt t een keer en ben ik de beer!

Ik werk in een tuincentrum (zaterdags): uitladen van vrachtwagens, magazijn inrichten, een groot achterterrein onderhouden etc. Ik ben er voorzichtig mee, maar doordeweeks martelen ze mijn gele, sterke vriendje, zonde!

pi_4871313
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 20:04 schreef deBlauweBaret het volgende:
gele, sterke vriendje, zonde!
Still of hystler
pi_4871413
Op dit apparaat rij ik ook... Omdat wij dus ook zand en grind hebben (metselzand, vloerenzand, betonzand, laagzand, speelzand, voegzand, betongrind 16/32 en 8/16, witte grind etc.) moet ik aanhangwagentjes vullen.

Da's helemaal kick, dat ding kan 40 kmpu en schept in een keer een kuub

Een Volvo loader dus

pi_4871752
Wow! Wat een schitterend ding man! Zoiets kan je echt voor 1001 klusjes gebruiken! Wat hier handig zou wezen is een bobcat of iets dergelijks, maar ja, zolang ik met een half stukke heftruck rijdt
pi_4872159
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 20:31 schreef deBlauweBaret het volgende:
Wow! Wat een schitterend ding man! Zoiets kan je echt voor 1001 klusjes gebruiken! Wat hier handig zou wezen is een bobcat of iets dergelijks, maar ja, zolang ik met een half stukke heftruck rijdt
Uhh we hebben ook 2 hijskranen waarmee we schepen lossen (doe ik niet hoor), 6 vrachtwagens met (kennis)kraan (allen, open klippers), 2 open vrachtwagencombi's, 1 huifwagen, dus 8 linde heftrucks, 1 linde reachtruck, 2 hoogwerkers en een loader.

pi_4882564
Eerste wat ik zou uitproberen: wat gebeurt er als je voor en achteruit pedaal tegelijk indrukt

Ik heb er altijd van gedroomd een BobCatje te hebben. Lijkt me fantastisch! Wat zou ik ermee doen?! Ehm . . Gaten graven in de achtertuin. Dan weer bultje maken. Dan weer uispreiden, rondrijden. Ehm . . dan weer gaten graven . . .

ZERO tolerance wat betreft off-topic posts. Kom maar . . kom maar kom maar kom maar . . . .. . .
  donderdag 4 juli 2002 @ 15:41:18 #36
545 dop
:copyright: dop
pi_4883663
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 14:11 schreef togt het volgende:
Eerste wat ik zou uitproberen: wat gebeurt er als je voor en achteruit pedaal tegelijk indrukt
dat gaat niet grappen maker het is 1 pedaal wat in het hart kantelt
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_4884011
Wat is dat nou voor een achterlijk pendaal dan?! Nog nooit gezien/van gehoord... Vreemde voet die die beweging kan maken zonder na 1 uur last te hebben
pi_4888023
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 20:06 schreef Conflict het volgende:
Still of hystler
Gezien de vermoedelijk Japanse herkomst zit ik eerder aan TCM te denken...
pi_4888028
Hahaha, op mijn werk rijd ik wel op een Still zo nu en dan.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_4888042
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 14:11 schreef togt het volgende:

Ik heb er altijd van gedroomd een BobCatje te hebben. Lijkt me fantastisch! Wat zou ik ermee doen?! Ehm . . Gaten graven in de achtertuin. Dan weer bultje maken. Dan weer uispreiden, rondrijden. Ehm . . dan weer gaten graven . . .

Nou, als je het vooruit pedaal indrukt komt het achteruit pedaal omhoog.

Eeren bobcat staat er ook bij ons (was ik vergeten).

Kan je goed mee op de achterwielen rijden

Eeerst achteruit en dan meteen in zijn vooruit

pi_4888057
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 16:06 schreef deBlauweBaret het volgende:
Wat is dat nou voor een achterlijk pendaal dan?! Nog nooit gezien/van gehoord... Vreemde voet die die beweging kan maken zonder na 1 uur last te hebben
2 pedalen, 1 voor vooruit, 1 voor achteruit...

En in het midden zit een noodstop om de wielen te blokkeren, dus geen rem.

pi_4888142
Ik doelde niet op jou conflict, maar op die kerel die ouwehoert over "één pedaal", met twee kanten kantelen
pi_4888335
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 20:46 schreef deBlauweBaret het volgende:
Ik doelde niet op jou conflict, maar op die kerel die ouwehoert over "één pedaal", met twee kanten kantelen
Ohh, quote 'm eens....
  donderdag 4 juli 2002 @ 21:12:20 #44
545 dop
:copyright: dop
pi_4888381
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 20:46 schreef deBlauweBaret het volgende:
monotrol

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_4888407

Zo ziet ie er nu uit trouwens

donderdag 4 juli 2002 @ 21:19:41 #47
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_4888448
Een echte kenner herkent een Linde met z'n ogen dicht.
pi_4888949
Ah, dankje Dop! Nu snap ik het pas, merci!
pi_4911277
Een TCM is het! Eindelijk duidelijkheid!
Hij zakt nog steeds automatisch, de baas maakte zich er niet zo druk om... Volgende week plak ik een briefje op zijn kantoordeurtje met de klachten, als dat niet werkt, dan sloop ik hem zelf wel, zodat er ECHT wat gaat gebeuren....

Overigens mag die onderhoudsmonteur wel eens wat gaan doen aan dat ding: in een kwartiertje wassie klaar een maand geleden, en het ding tieft nu van elende uit elkaar, bravo!

pi_4916000
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 21:21 schreef deBlauweBaret het volgende:
Een TCM is het! Eindelijk duidelijkheid!
Hij zakt nog steeds automatisch, de baas maakte zich er niet zo druk om... Volgende week plak ik een briefje op zijn kantoordeurtje met de klachten, als dat niet werkt, dan sloop ik hem zelf wel, zodat er ECHT wat gaat gebeuren....

Overigens mag die onderhoudsmonteur wel eens wat gaan doen aan dat ding: in een kwartiertje wassie klaar een maand geleden, en het ding tieft nu van elende uit elkaar, bravo!

Jammer dat het bijna onmogelijk is om een heftruck total loss te rijden zonder je dat zelf ook bent..

Bel de arbeidsinspectie eens.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')