abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102375171
Aangezien ik meestal nooit verder kom op het Fokforum dan "de elementen" weet ik ook niet of deze foto's hier goed zijn. Mochten ze niet goed staan mogen ze verplaatst worden. Hier enkele foto's van Monster Jam, eerste foto zichtbaar, de rest in een spoiler vanwege de aantallen. Hier enkele van de in totaal 400 foto's

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer of geen weer, altijd actueel www.onweer-online.nl
  zondag 25 september 2011 @ 21:34:43 #2
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_102377120
Misschiem meer iets voor PTA? Daar kunnen ze grote banden wel waarderen ;)

Zijn dit soort dingen trouwens in Nederland street-legal te krijgen/maken?
En, zo ja, wie heeft het dan wel eens gedaan? Ben erg benieuwd hoe dat eruit zou zien...
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_102382114
Meer voor PTA denk ik ja, heb 'm verplaatst.
sig verwijderd door FA
  zondag 25 september 2011 @ 23:27:11 #5
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_102383616
Naais! uiteraard krijg je dat in regeltjesneukend .nl never nooit street legal, alleen al omdat hij niet naar binnen kan bij de RDW waarschijnlijk :+ _O-

Blijft geweldig zo'n show, al is het alleen maar omdat die malloten gewoon hun stinkende best doen om alles aan poeier te rijden _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 25 september 2011 @ 23:31:23 #6
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_102383748
Godmiljaar, ik wist dat ik wat vergeten had te bezoeken.

Weinig verrassend overigens dat Undertaker weer eens op z'n zij belandt.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_102384412
Van wat ik veelal hoor is dat je vanaf de tribune nogal ver van het gebeuren zit.
Als ik je foto's bekijk zou ik dat beamen, maar ik hoor het liever uit jouw mond; Klopt dat :+ ?
pi_102388542
quote:
3s.gif Op zondag 25 september 2011 23:46 schreef Anne het volgende:
Van wat ik veelal hoor is dat je vanaf de tribune nogal ver van het gebeuren zit.
Als ik je foto's bekijk zou ik dat beamen, maar ik hoor het liever uit jouw mond; Klopt dat :+ ?
Valt wel mee, we zaten erg dicht bij en met een zoomlens haal krijg je ook nog alles dichtbij
Weer of geen weer, altijd actueel www.onweer-online.nl
pi_102402794
Ook geweest.
Kleine greep uit me gemaakte foto's en 2 filmpjes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')