Ik ook liegen tegen Alberto zei ikquote:Op zondag 25 september 2011 20:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb vorige week maar 1 reactie geplaatst. En gelijk ip ban
Misschien gaat zo'n ip ban na een bepaalde tijd wel weer weg. Als dat voor altijd is x10quote:
Hacken dus!quote:Op zondag 25 september 2011 20:08 schreef WcPot het volgende:
[..]
Misschien gaat zo'n ip ban na een bepaalde tijd wel weer weg. Als dat voor altijd is x10
Zal vast wel niet zo heel moeilijk beveiligt zijn als je zo veel van dat soort foto's kunt uploadenquote:
Krijgt Danny weer problemen als iemand fok.nl achterlaatquote:Op zondag 25 september 2011 20:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zal vast wel niet zo heel moeilijk beveiligt zijn als je zo veel van dat soort foto's kunt uploaden
quote:Op zondag 25 september 2011 20:10 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Krijgt Danny weer problemen als iemand fok.nl achterlaat
moet je bij de A zoeken, van Anuslikken!quote:
Moet je bij de D zoeken, van Doe eens normaal manquote:Op zondag 25 september 2011 20:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
moet je bij de A zoeken, van Anuslikken!
Vooral lachen toen die afbeeldingen gelijk door werden gelinkt naar andere camping site'squote:Op zondag 25 september 2011 20:13 schreef donald_dick het volgende:
foto's worden niet meer direct getoond. dat is wel jammer
Even beneden rondhintenquote:Op zondag 25 september 2011 20:18 schreef Studiotje het volgende:
Zo ;l ik heb alvast chips met bbq saus klaar staan en een drankje
Belchinezenquote:Op zondag 25 september 2011 20:21 schreef Studiotje het volgende:
Die mannetjes willen gewoon seks met australische vrouwen.
ja, maar morgen!quote:Op zondag 25 september 2011 20:18 schreef WcPot het volgende:
Gaat nog iemand een mail sturen naar de beheerders van campingmening.nl
groetjes!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |