De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:Squote:Op zondag 25 september 2011 19:26 schreef Beach het volgende:
ik ben saai niemand vindt mij aardig in het echt
Is hetzelfdequote:
Same here, ik kijk altijd beetje stoer om me heen zodat mensen me niet aanspreken zodat ik angst uitzaaiquote:Op zondag 25 september 2011 19:26 schreef Beach het volgende:
Ik heb een keer een fokster uit de brand geholpen (jongen had haar laten zitten toen ze gingen daten en ze was naar de andere kant van Nederland voor hem gegaan en kon niet naar huis) vervolgens heeft ze de hele avond op haar mobiel zitten fokken. Dat snap ik dan echt niet.quote:Op zondag 25 september 2011 19:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik was wel sarcastisch trouwens![]()
Volgens mij ben ik kut om mee te praten, ben heel erg druk, praat snel.
ik ben ook heel saaiquote:Op zondag 25 september 2011 19:26 schreef Beach het volgende:
quote:Op zondag 25 september 2011 19:26 schreef FreezePop het volgende:
Ik denk niet dat mensen het met mij zullen vinden. Deze SC dan.
Dat klopt.quote:Op zondag 25 september 2011 19:24 schreef Ragboer het volgende:
Ik ben supergezellig. Vraag maar aan Spaghettivreter. haha
Gelukkig.quote:Op zondag 25 september 2011 19:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Iedereen mag jou.
Komt door je chronische glimlach!
hahahahaquote:Op zondag 25 september 2011 19:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Same here, ik kijk altijd beetje stoer om me heen zodat mensen me niet aanspreken zodat ik angst uitzaai
Heb ik nu al hoorquote:Op zondag 25 september 2011 19:26 schreef Ragboer het volgende:
Toch ga ik nog eens Merel in de Beurs tegenkomen. Ik voel het aan mijn water, en dan ben ik dronken en heeft ze gelijk een slechte indruk van me:![]()
En dan denkt ze, wat een stomme, aandachttrekkende pastertje ben je...
je vergeet de slaapzakquote:Op zondag 25 september 2011 19:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb een keer een fokster uit de brand geholpen (jongen had haar laten zitten toen ze gingen daten en ze was naar de andere kant van Nederland voor hem gegaan en kon niet naar huis) vervolgens heeft ze de hele avond op haar mobiel zitten fokken. Dat snap ik dan echt niet.
En ze lustte geen broccoli en pasta.
CC en Zeroquote:Op zondag 25 september 2011 19:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb een keer een fokster uit de brand geholpen (jongen had haar laten zitten toen ze gingen daten en ze was naar de andere kant van Nederland voor hem gegaan en kon niet naar huis) vervolgens heeft ze de hele avond op haar mobiel zitten fokken. Dat snap ik dan echt niet.
En ze lustte geen broccoli en pasta.
Klopt.quote:Op zondag 25 september 2011 19:27 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga nog wel bier drinken met sharr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |