twitter:Gertjakobs64 twitterde op woensdag 21-09-2011 om 21:58:11Mijn hartslag slaat nu al honderdentachtig vor de zondag mooi mannnn @LARSBOOM_1 in de finale en wilhelmus reageer retweet
Hij zit bij Radio1quote:Op zondag 25 september 2011 13:26 schreef Evertjan het volgende:
wout zou Gert Jakobs van deze saaie koers vinden
Dat er op zijn minst een interessantere groep voor de verre aanval zou kiezen. Meer dan een Spanjaard, een Fransman en wat opvulling.quote:Op zondag 25 september 2011 13:29 schreef JimboSlice het volgende:
Het is inderdaad buitengewoon saai, maar wat hadden jullie dan verwacht?
Ik zat erop te wachten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
Hier moet je inderdaad bij zitten.quote:
Die gaan zo helpen in de achtervolging.quote:
Was Ligthart en dat is nou juist met Boom de enige die niet nu mee moet.quote:Op zondag 25 september 2011 13:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hier moet je inderdaad bij zitten.
Er zat er ook een op de voorste rij toen Van Summeren ging, naast Boom, maar die hield in...
Maar ja, ze krijgen ook echt 100 meter of zo...telkens zelfde beeld bij alle wedstrijden geweest, maar maakt de koers hard iig.
Met Lodewyck dan.quote:Op zondag 25 september 2011 13:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit zijn trouwens wel de minste Belgen in deze selectie, Ducrot. Die 2 puurste helpers die ertussen zitten.
je bent fan of nietquote:Op zondag 25 september 2011 13:41 schreef DeMessias het volgende:
Zitten jullie nu echt heel dit criterium te bekijken?
Je moet ook niet naar het Nederlandse commentaar luisteren als je deskundig commentaar wilt.quote:Op zondag 25 september 2011 13:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit zijn trouwens wel de minste Belgen in deze selectie, Ducrot. Die 2 puurste helpers die ertussen zitten.
Je kunt ook blijven wachten totdat je de sprint moet aangaan met Cavendish.quote:Op zondag 25 september 2011 13:43 schreef DeMessias het volgende:
Beetje kansloos dat deze twee Belgen in een ontsnapping meegaan. 't Is overigens gewoon kansloos om nu in een ontsnapping mee te gaan.
het is ook niet ontsnappen om te winnen, maar ontsnappen om de achtervolgers moe te krijgenquote:Op zondag 25 september 2011 13:43 schreef DeMessias het volgende:
Beetje kansloos dat deze twee Belgen in een ontsnapping meegaan. 't Is overigens gewoon kansloos om nu in een ontsnapping mee te gaan.
Gilbert heeft wel baat bij een hardere koers, anders wordt het wel heel makkelijk voor Duitsland en Groot-Brittannië om naar de finish te rijden en op het laatst de koplopers in te halen.quote:Op zondag 25 september 2011 13:43 schreef DeMessias het volgende:
Op dit parcours word je enkel moe door de afstand, niet door het parcours of door de snelheid waarop er gereden wordt.quote:Op zondag 25 september 2011 13:44 schreef franklop het volgende:
[..]
het is ook niet ontsnappen om te winnen, maar ontsnappen om de achtervolgers moe te krijgen
Je hebt er dan nog 7 over. Ik zie het probleem niet zo. Beter een mannetje teveel meesturen dan helemaal niemand.quote:Op zondag 25 september 2011 13:45 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Op dit parcours word je enkel moe door de afstand, niet door het parcours of door de snelheid waarop er gereden wordt.
Als je absoluut iemand mee wil in een ontsnapping, stuur dan 1 man; geen 2.
Daar ben ik het dus hoegenaamd niet mee eens...quote:Op zondag 25 september 2011 13:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt er dan nog 7 over. Ik zie het probleem niet zo. Beter een mannetje teveel meesturen dan helemaal niemand.
Die zijn beter op de scooter.quote:Op zondag 25 september 2011 13:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
De eerste renners (beide Marokko) zijn gelost.
quote:Op zondag 25 september 2011 13:41 schreef TheArt het volgende:
Clarke nog weinig laten zien bij de profs? Pardon Smeets en DucrotIk zou maar eens naar zijn uitslagen gaan kijken, vooral van dit jaar
Niet echt spectaculaire uitslagen, hij kan echt wel beter dan dit. Het eind van het seizoen maakt het gelukkig nog redelijk goed.quote:2011 9º in Stage 2 Tour of Oman, Al Wutayya (OMA)
2011 7º in Giro del Friuli, Gorizia (ITA)
2011 13º in Stage 6 Tirreno - Adriatico, Macerata (ITA)
2011 15º in General Classification Tirreno - Adriatico (ITA)
2011 9º in Stage 8 Tour de Suisse, Schaffhausen (SUI)
2011 4º in Stage 1 Österreich-Rundfahrt, Götzis (AUT)
2011 5º in Tre Valli Varesine, Campione d'Italia (ITA)
2011 5º in Coppa Agostoni, Lissone (ITA)
2011 7º in Cyclassics Hamburg, Hamburg (GER)
2011 18º in GP Ouest France, Plouay (FRA)
2011 10º in Grand Prix Cycliste de Québec, Québec (CAN)
als niemand iemand vooruit stuurt, dan weet je zeker dat er een massasprint komt, als je die mannen meehebt en er is afgesproken om op deze manier te koersen, waarom niet?quote:Op zondag 25 september 2011 13:46 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus hoegenaamd niet mee eens...
Dit wordt voor 90% zeker een massasprint. Als je dan op die 10% wil gokken, dan toch niet met deze twee pannenkoeken die in een sprint met een klein groepje nog achteraan eindigen?quote:Op zondag 25 september 2011 13:48 schreef franklop het volgende:
[..]
als niemand iemand vooruit stuurt, dan weet je zeker dat er een massasprint komt, als je die mannen meehebt en er is afgesproken om op deze manier te koersen, waarom niet?
quote:Op zondag 25 september 2011 13:50 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dit wordt voor 90% zeker een massasprint. Als je dan op die 10% wil gokken, dan toch niet met deze twee pannenkoeken die in een sprint met een klein groepje nog achteraan eindigen?
quote:Op zondag 25 september 2011 13:44 schreef franklop het volgende:
[..]
het is ook niet ontsnappen om te winnen, maar ontsnappen om de achtervolgers moe te krijgen
Deze pannenkoeken maken de helpers moe, zodat die het gat niet meer dichtkrijgen als Nuyens of Van Avermaet gaan. Althans, dat is de theorie, die toch niet zo moeilijk is.quote:Op zondag 25 september 2011 13:50 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dit wordt voor 90% zeker een massasprint. Als je dan op die 10% wil gokken, dan toch niet met deze twee pannenkoeken die in een sprint met een klein groepje nog achteraan eindigen?
rijden tegen 11 man is moeilijker dan tegen 6 manquote:Op zondag 25 september 2011 13:52 schreef DeMessias het volgende:
Word dus een beetje een zinloze discussie zo... Maar hier gaan de achtervolgers echt niet veel krachten aan verspelen.
en met zes man rijden is moeilijker dan met 9 manquote:Op zondag 25 september 2011 13:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
rijden tegen 11 man is moeilijker dan tegen 6 man
Reden waarom niemand meezit.quote:Op zondag 25 september 2011 13:54 schreef groenen het volgende:
Smeet heeft iedere Nederlander de wet van Steven Rooks duidelijk gemaakt?
Clarke rijdt gewoon een prima seizoen.quote:Op zondag 25 september 2011 13:47 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
[..]
Niet echt spectaculaire uitslagen, hij kan echt wel beter dan dit. Het eind van het seizoen maakt het gelukkig nog redelijk goed.
Ze moeten wat.quote:Op zondag 25 september 2011 13:59 schreef Ambrosius het volgende:
Op de Belg zijn er nu echt al 10 WK's geanalyseerd.
Dan is het te begrijpen!quote:Op zondag 25 september 2011 13:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Was Ligthart en dat is nou juist met Boom de enige die niet nu mee moet.
mijn favorietquote:Op zondag 25 september 2011 14:15 schreef DeMessias het volgende:
Van Avermaet zal geen rol meer spelen
Ze rijden sowieso wel door hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 14:17 schreef DeMessias het volgende:
Als Hushovd betrokken is bij de val moet je gewoon doorknallen
Bij de finish komen de mensen zonder transponder wel op de uitslagen.quote:Op zondag 25 september 2011 14:24 schreef DeMessias het volgende:
Zou Karl al doorhebben dat Van Avermaet op een nieuwe fiets zit en dus geen transponder heeft?
quote:Op zondag 25 september 2011 14:25 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Zo dadelijk gaat Mollema er nog achter
Smeets en Ducrot herkenden hem in groep 2 (keek op dat moment niet..)quote:
Nee, daar zitten Busche en Louder voor de Amerikanen.quote:Op zondag 25 september 2011 14:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Smeets en Ducrot herkenden hem in groep 2 (keek op dat moment niet..)
Dat is toch juist een reden om aan te nemen dat hij er niet zit?quote:Op zondag 25 september 2011 14:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Smeets en Ducrot herkenden hem in groep 2 (keek op dat moment niet..)
ja das waar, maar je weet het nooitquote:Op zondag 25 september 2011 14:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is toch juist een reden om aan te nemen dat hij er niet zit?
Heb je de interviews van gisteren gezien? Nee hè. Mollema zei in ieder geval zoiets als dat ze niet met kleine kansloze groepjes mee moesten gaan, maar die van een man of tien/vijftien. En kijk wat er nu gebeurt...quote:Op zondag 25 september 2011 14:30 schreef DeeBee het volgende:
Dat janken op Van Vliet, ze rijden zonder communicatie toch?!
Maar ja, de pogingen zijn leuk, anders rijdt Nederland toch voor niks met 9 man...
Was waarschijnlijk de koers radio want Renaat zei hetzelfdequote:Op zondag 25 september 2011 14:32 schreef franklop het volgende:
[..]
ja das waar, maar je weet het nooit
De hele 'tactiek' was bij voorbaat, weken geleden zelfs al, volkomen kansloos.quote:Op zondag 25 september 2011 14:31 schreef Ericr het volgende:
Dit is toch ook de enige manier om wat te wagen, blijven zitten en je aan de wet van Rooks houden is op dit parcours gelijk aan zelfmoord.
Kan gebeuren, foutje van Weening.quote:Op zondag 25 september 2011 14:32 schreef Zelva het volgende:
[..]
Heb je de interviews van gisteren gezien? Nee hè. Mollema zei in ieder geval zoiets als dat ze niet met kleine kansloze groepjes mee moesten gaan, maar die van een man of tien/vijftien. En kijk wat er nu gebeurt...
heb Freire er nog twee zien wisselen in de Tour van 2008quote:Op zondag 25 september 2011 14:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een schoenwissel was wel iets wat ik nog nooit had gezien, toch een unicum voor het WK.
Dan kan je dus net zo goed meegaan in bij voorbaat kansloze ontsnappingen. Er blijft een miniem kansje dat je in een groepje komt dat wegblijft (<1%)quote:Op zondag 25 september 2011 14:33 schreef Zelva het volgende:
[..]
De hele 'tactiek' was bij voorbaat, weken geleden zelfs al, volkomen kansloos.
Toen moest ik al werken en was mijn wielerkijkleven voorbij.quote:Op zondag 25 september 2011 14:35 schreef franklop het volgende:
[..]
heb Freire er nog twee zien wisselen in de Tour van 2008
Het is geen wiskunde, ze proberen nu toch naar die groep van 11 te rijden en ze waren met een stuk of 7...quote:Op zondag 25 september 2011 14:32 schreef Zelva het volgende:
[..]
Heb je de interviews van gisteren gezien? Nee hè. Mollema zei in ieder geval zoiets als dat ze niet met kleine kansloze groepjes mee moesten gaan, maar die van een man of tien/vijftien. En kijk wat er nu gebeurt...
quote:Op zondag 25 september 2011 14:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het is geen wiskunde, ze proberen nu toch naar die groep van 11 te rijden en ze waren met een stuk of 7...
Maar ja, gisteren werd zilver van Vos ook ultiem falen genoemd dus whatever...
Dit parcours is wel echt triest, 2e rangs Britten op kop zijn genoeg om alles lachend terug te halen...
Ik kan tig Nederlanders opnoemen die veel beter op dit parcours uit de voeten kunnen dan pak 'em beet Weening, Kruijswijk en Poels.quote:Op zondag 25 september 2011 14:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nou ja, we hebben geen toprenners voor dit parcours. Klaar.
De 9 Nederlanders zijn stuk voor stuk goede renners, maar alleen Ligthart en Boom kunnen, bij een extreem goede dag, een leuke uitslag rijden op dit parcours....
Nou ja, Froome, Millar en Wiggins vind ik toch geen onaardig groepje jagers.quote:Op zondag 25 september 2011 14:36 schreef DeeBee het volgende:
Dit parcours is wel echt triest, 2e rangs Britten op kop zijn genoeg om alles lachend terug te halen...
Noorwegen kan natuurlijk alles nog op Boasson Hagen zetten, die was a priori niet veel minder kanshebber dan Hushovd.quote:
Oh zeker niet. Sterker nog, ik zag meer in EBH dan in Hushovd. Zijn vorm was alleen nog iets van een vraagteken.quote:Op zondag 25 september 2011 14:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Noorwegen kan natuurlijk alles nog op Boasson Hagen zetten, die was a priori niet veel minder kanshebber dan Hushovd.
http://static.sportresult.com/federations/uci/CR2011/quote:Op zondag 25 september 2011 14:37 schreef tdrone het volgende:
heeft iemand een mooie overzichtssite waar je kan zien wie waar rijdt en dergelijke?
En Hushovd is wellicht wat taaier, maar op dit parcours maakt dat amper uit.quote:Op zondag 25 september 2011 14:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh zeker niet. Sterker nog, ik zag meer in EBH dan in Hushovd. Zijn vorm was alleen nog iets van een vraagteken.
Heb je geen Belgische HD?quote:Op zondag 25 september 2011 14:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mart is in HD, Danny ook bij Eurosport... misschien daar zo maar even heen zappen.
Moet je dat wel kunnen ontvangen, maar goed heb ook geen zin in dat gewauwel van Wuyts.quote:Op zondag 25 september 2011 14:45 schreef DeMessias het volgende:
Op Canvas+ heb je de uitzending ook in HD.
Mart in HD wil ik helemaal niet zien.quote:Op zondag 25 september 2011 14:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mart is in HD, Danny ook bij Eurosport... misschien daar zo maar even heen zappen.
Ze zijn er nog niet, maar als het lukt is het wel knap werk.quote:
Peloton is toch weer terug. Dit is allemaal niet zo erg, aangezien de Britten alles terug willen pakken. De Duitsers hoeven nu ook niets meer te doen.quote:
Zou dan ook een complete schande zijn als ze nu al gelost zouden zijn. Zoals Hoogerland ook al zei, iedere prof kan dit parcours aan.quote:Op zondag 25 september 2011 14:47 schreef Wrijfhout het volgende:
Bijna alle Nl-ers zitten voorin (mollema,boom,tjaliingi,kruiswijk,poels,hoogerland,lighart en weening) sowieso voorbij zien komen in het lijstje
Nou ja, als 45% achter de val zit en er zit 11% van de nederlanders bij doe je het goed.quote:Op zondag 25 september 2011 14:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zou dan ook een complete schande zijn als ze gelost zouden zijn.
Vallen valt niet onder lossen.quote:Op zondag 25 september 2011 14:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, als 45% achter de val zit en er zit 11% van de nederlanders bij doe je het goed.
Met Gesink er bij was het 22% geweest.quote:Op zondag 25 september 2011 14:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, als 45% achter de val zit en er zit 11% van de nederlanders bij doe je het goed.
Je reageerde op iemand die het ook niet over lossen had.quote:
Klopt, door de Wet van Rooks zit er geen Nederlander voorop.quote:Op zondag 25 september 2011 14:56 schreef Tompsen het volgende:
een kopgroep vooruit, op 1 minuut ongeveer een groep met alle favorieten, en weer een minuut daarachter een groep met hushovd?
Zeg ik het dat goed, schakel net in namelijk
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 25 september 2011 14:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zou dan ook een complete schande zijn als ze nu al gelost zouden zijn. Zoals Hoogerland ook al zei, iedere prof kan dit parcours aan.
De rest van het parcours vliegen ze met 50+ voorbij.quote:Op zondag 25 september 2011 14:59 schreef DeeBee het volgende:
Die bevoorrading op die finish-strook snap ik ook geen ene flikker van, dat smoort ook elke mogelijke uitloop in de kiem op het moeilijkste stuk van het parcours, ja lekker gepland...
De wet van rooks heb ik dan gemist neem ik aanquote:Op zondag 25 september 2011 14:57 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Klopt, door de Wet van Rooks zit er geen Nederlander voorop.
Idd, qua snelheid veruit het handigst.quote:Op zondag 25 september 2011 14:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
De rest van het parcours vliegen ze met 50+ voorbij.
Henderson, Dean, Terpstra, Martinquote:Op zondag 25 september 2011 15:01 schreef Tompsen het volgende:
[..]
De wet van rooks heb ik dan gemist neem ik aanverder nog noemenswaardige dingen gebeurd? Nog andere bekende namen in de groep hushovd?
Wet van Rooks is Mart z'n invalshoek van alle interviews en die wed luidt als volgt: wachten, wachten, wachten. Wat de Nederlanders nu dus allemaal keurig doen.quote:Op zondag 25 september 2011 15:01 schreef Tompsen het volgende:
[..]
De wet van rooks heb ik dan gemist neem ik aanverder nog noemenswaardige dingen gebeurd? Nog andere bekende namen in de groep hushovd?
van Avermaetquote:Op zondag 25 september 2011 15:01 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Ja, true.quote:Op zondag 25 september 2011 14:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
De rest van het parcours vliegen ze met 50+ voorbij.
Die komt zo nog wel eens door hoor door Mart (maar komt er op neer dat je moet wachten, wachten, wachten). Van Avermaet, Greg Henderson, een van de Haedo's, Tony Martin en Eisel zitten rondom Hushovd. 2 minste Nederlanders ook achterin.quote:Op zondag 25 september 2011 15:01 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Weening probeerde het, maar dat was weer stom volgens sommigen hier.quote:Op zondag 25 september 2011 15:02 schreef Zelva het volgende:
Wanneer gaat Nederland die koers nou eens hard maken, zoals beloofd?
Er heeft nog niemand hoeven te lossen in die groep, dus er moeten echt nog een paar schepjes bovenop zodirect.quote:Op zondag 25 september 2011 15:03 schreef Wrijfhout het volgende:
plek 1 t\m 11 0:00
plek 12 t\m plek 126 op 1 minuut. Mannetje of 110 in het peloton nog dus, opzich nog best een hoop
Hij maakt meer kans door zich in het publiek te verstoppenquote:Op zondag 25 september 2011 15:06 schreef franklop het volgende:
terpstra probeert nog terug te keren
Wateringse Wielerdag doen ze dat ook altijd, gewoon een rondje wachten aan de achterkant van het parcours.quote:Op zondag 25 september 2011 15:07 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hij maakt meer kans door zich in het publiek te verstoppen
Ja, door als eerste aan te gaan en zien dat er niemand meegaat, dat is echt de koers hardmaken hoorquote:Op zondag 25 september 2011 15:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Weening probeerde het, maar dat was weer stom volgens sommigen hier.
Heb me schijnbaar vergist 121 man ipv 126.quote:Op zondag 25 september 2011 15:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Er heeft nog niemand hoeven te lossen in die groep, dus er moeten echt nog een paar schepjes bovenop zodirect.
Voor hetzelfde geld gaan er tien man mee. Je moet toch wat.quote:Op zondag 25 september 2011 15:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
.
Ja, door als eerste aan te gaan en zien dat er niemand meegaat, dat is echt de koers hardmaken hoor
Nee joh, Britten laten ze nog een tijdje spartelen tussen de 20 - 30 seconden ...quote:Op zondag 25 september 2011 15:09 schreef DeeBee het volgende:
Poeh poeh, wát een gat he Ducrot?!
Hij is geinfecteerd door Dijkstra volgens mij, die overdrijft ook altijd zo, maar Ducrot is vandaag gruwelijk...
Nou, alles samen zo.
De Italianen gaan iedere keer bij de finish aan. Zie je daar ooit een Nederlander? Neeee...quote:Op zondag 25 september 2011 15:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld gaan er tien man mee. Je moet toch wat.
Wacht nou maar.quote:Op zondag 25 september 2011 15:12 schreef Dasjonny het volgende:
kap nou eens met die wet van rooks.
quote:Op zondag 25 september 2011 15:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eens met Wuyts.
We zitten bijna aan de aankomst en de eerste aanvallers van de koers hebben nog steeds overschot, wat een veldslag.
Nee.quote:Op zondag 25 september 2011 15:20 schreef One_of_the_few het volgende:
Je kan hier bijna als land voltallig wegspringen en wegrijden
Over 50 jaar spreken we nog met bewondering hierover.quote:
Verkoopt ook razend goed in Australie na al die exposure op die kampioenschappen!quote:
Op zo'n parcours moet je eigenlijk 330 km rijden hèquote:Op zondag 25 september 2011 15:17 schreef franklop het volgende:
een wk die net iets meer dan 5,5 uur duurt
7u + 1 ronde.quote:Op zondag 25 september 2011 15:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op zo'n parcours moet je eigenlijk 330 km rijden hè?
minstensquote:Op zondag 25 september 2011 15:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op zo'n parcours moet je eigenlijk 330 km rijden hè?
Het parcours is idd een farce. Ik snap ook niet waarom ze dan nog die aankomstlijn er in hebben gelegd. Maak het parcours dan helemaal vlakquote:Op zondag 25 september 2011 15:27 schreef DeeBee het volgende:
Tjallingii demonstreert even perfect wat er mis is met dit parcours...
Volle bak geven en 3 meter kunnen pakken...
Dat was weken een jaar geleden al bekend, maar toch moesten en zouden er klimmers meegenomen worden.quote:Op zondag 25 september 2011 15:27 schreef DeeBee het volgende:
Tjallingii demonstreert even perfect wat er mis is met dit parcours...
Volle bak geven en 3 meter kunnen pakken...
Mja, dit is een WK waar het veel en veel (en veel en veel) simpeler is om te controleren dan de WK's waar de Italianen dat doen.quote:Op zondag 25 september 2011 15:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Totnutoe wel heel veel respect voor GB. Vergeleken met italianen die allerlei polen moesten betalen om het peloton te controleren is dit voorlopig indrukwekkender.
Dan wint Cav zeker, nu kan het nog heel misschien een andere sprinter wordenquote:Op zondag 25 september 2011 15:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het parcours is idd een farce. Ik snap ook niet waarom ze dan nog die aankomstlijn er in hebben gelegd. Maak het parcours dan helemaal vlak
Tjallingii is geen klimmer.quote:Op zondag 25 september 2011 15:28 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat was weken een jaar geleden al bekend, maar toch moesten en zouden er klimmers meegenomen worden.
Het parcours waar de Italianen het vaak moesten doen, was altijd wel 10x zo moeilijk als dit parcours. Hier zou Oekraïne zelfs nog kunnen controlerenquote:Op zondag 25 september 2011 15:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Totnutoe wel heel veel respect voor GB. Vergeleken met italianen die allerlei polen moesten betalen om het peloton te controleren is dit voorlopig indrukwekkender.
Varese was inderdaad indrukwekkend, hier konden mannen als Cummings en Stannard uren lang alles doen, is wel van een andere orde...quote:Op zondag 25 september 2011 15:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mja, dit is een WK waar het veel en veel (en veel en veel) simpeler is om te controleren dan de WK's waar de Italianen dat doen.
Is het ook. Daar zit in een rondje een vrij lastige klim in. Daarna nog wel 40 km. in lijn naar de finish in Londen.quote:Op zondag 25 september 2011 15:30 schreef Steven184 het volgende:
Ik denk dat London OS volgend jaar veel moeilijker is dan dit.
Rondje door Croydon en Tottenham, dan heb je nog wat obstakels er bij. Boom wint.quote:Op zondag 25 september 2011 15:30 schreef Steven184 het volgende:
Ik denk dat London OS volgend jaar veel moeilijker is dan dit.
Ja, true... en natuurlijk afwachten hoe t het laatste rondje gaat, maar voorlopig heb ik nog geen moment van zwakte gezien.quote:Op zondag 25 september 2011 15:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mja, dit is een WK waar het veel en veel (en veel en veel) simpeler is om te controleren dan de WK's waar de Italianen dat doen.
Gelukkig maar. Wordt het nog een beetje leuk.quote:Op zondag 25 september 2011 15:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is het ook. Daar zit in een rondje een vrij lastige klim in. Daarna nog wel 40 km. in lijn naar de finish in Londen.
1 ronde en 3 km.quote:Op zondag 25 september 2011 15:31 schreef tdrone het volgende:
hoe ver is het eigenlijk nog aangezien denen niet snappen dat het handig is om dat aan te geven
Prikbord is net zoals Cyclingnews-forum, troll-infested.quote:Op zondag 25 september 2011 15:33 schreef Steven184 het volgende:
Ik moet nu nog harder lachen om een aantal mensen die zeiden dat dit parcours zwaarder zou zijn dan Valkenburg volgend jaar![]()
![]()
![]()
(Wie op prikbord komt weet wie ik bedoel)
Nederlanders zijn gek geluld door Smeets met zn 'wachten, wachten, wachten'quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 15:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nederlanders zijn gek geluld door Smeets met zn 'wachten, wachten, wachten'
Zonde dat ze Martin niet meer hebben.quote:Op zondag 25 september 2011 15:34 schreef TheArt het volgende:
De Duitsers hebben maar 4 man in die groep zitten......Hondo, Degenkolb, Greipel en Sieberg. Wel de 4 man die daar moeten zitten natuurlijk.
Martin en Kitten waren voor het aantrekken van de sprint toch wel een aardig extraatje geweest.quote:Op zondag 25 september 2011 15:34 schreef TheArt het volgende:
De Duitsers hebben maar 4 man in die groep zitten......Hondo, Degenkolb, Greipel en Sieberg. Wel de 4 man die daar moeten zitten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |