De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke gr grquote:Op zondag 25 september 2011 11:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als ik iedere keer moest huilen als ik jou zag.
Hee Spouwerquote:Op zondag 25 september 2011 11:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Goeiemorgen iedereen.
Leuke dag gehad gister
Hoezo?quote:Op zondag 25 september 2011 11:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Goeiemorgen iedereen.
Leuke dag gehad gister
Ik ging m'n broer ophalen van het werk en ik was nog niet de straat uit en bam ongeluk. Auto staat nu total loss in de garage.quote:
En jij bent nog heel?quote:Op zondag 25 september 2011 11:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ging m'n broer ophalen van het werk en ik was nog niet de straat uit en bam ongeluk. Auto staat nu total loss in de garage.
quote:Op zondag 25 september 2011 11:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ging m'n broer ophalen van het werk en ik was nog niet de straat uit en bam ongeluk. Auto staat nu total loss in de garage.
Ja, het ging niet heel hard.quote:
Omggg klote manquote:Op zondag 25 september 2011 11:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 september 2011 11:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, het ging niet heel hard.
Oke, situatieschets: ik kwam de kruising op en ik ging naar rechts en precies om de hoek stond daar een bejaarde (87 jaar)helemaal op de verkeerde kant van de weg. Ik heb de auto nog de heg in proberen te sturen, maar dat mocht niet meer baten. Heel de linkervoorkant ligt eruit. Godverdomme, wat haat ik bejaarden nu.
Pas op voor de zonquote:Op zondag 25 september 2011 11:43 schreef coban het volgende:
Ik ga straks naar buiten
Eng maar stoer
quote:Op zondag 25 september 2011 11:43 schreef coban het volgende:
Ik ga straks naar buiten
Eng maar stoer
Ja behoorlijk. Die vrouw stond dus letterlijk precies om de hoek helemaal op mijn rijhelft. WELKE MONGOOL gaat er nu precies na een bocht op de verkeerde weghelft staan. En het leuke was dat ze meteen na het ongeluk wilde doorrijden. Het was dat ik voor haar auto ging staan anders was ze gewoon weer doorgereden. Die vrouw liep al met een stok en ze had haar bril niet eens op waardoor ze niet eens de schadeformulieren kon invullen. Moest ik godverdomme wachten totdat er familie van haar was. Heb daar 2 uur op de kruising gestaan met een dementerende vrouw van 87. Kanker, wat kutdag.quote:
Pics van je zus?quote:Op zondag 25 september 2011 11:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ga vandaag denk ik nog naar mijn zus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |