De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2011 02:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jantje britt
bwhahahah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onacceptabel moderatorgedrag.quote:Op zondag 25 september 2011 02:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik Jantje Smit de antichrist noemde.
Haha.quote:Op zondag 25 september 2011 02:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik Jantje Smit de antichrist noemde.
quote:Op zondag 25 september 2011 02:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
BRONik las de eerste alinea en dacht, shit, ze hebben me gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg ik was zo lbij ik dacht dat ik de enige wakkere wasquote:Op zondag 25 september 2011 02:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ik las de eerste alinea en dacht, shit, ze hebben me gevonden.
ibuprofen is gewoon tot 2026 houdbaar, kan toch niet gezond zijn man, chemische troepquote:Op zondag 25 september 2011 02:35 schreef BBQSausage het volgende:
even ibuprofen halen, kut koppijn, bah
wowquote:Op zondag 25 september 2011 02:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ibuprofen is gewoon tot 2026 houdbaar, kan toch niet gezond zijn man, chemische troep
Maar ik voel me niet te groot deze fout toe te geven. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 25 september 2011 02:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
onacceptabel moderatorgedrag.
onacceptááááááábel
ik ben er wel, maar ik sla nu alleen maar onzin uit, dus dat je het even weetquote:Op zondag 25 september 2011 02:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omg ik was zo lbij ik dacht dat ik de enige wakkere was
Dat heb ik ook altijd na tweeën.quote:Op zondag 25 september 2011 02:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ik ben er wel, maar ik sla nu alleen maar onzin uit, dus dat je het even weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |