leuk kapselquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:31 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
greepje uit grabbelton, zo zien fokkers eruit.
Ik beschouw mezelf gewoon niet als een expert in de vaardigheid "spelen met tarzan".quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet meer, sinds je een echte in je bed hebt toch?
Ik heb een ander kapsel.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:31 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:31 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet zeker dat je dat heel goed kan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf gewoon niet als een expert in de vaardigheid "spelen met tarzan".
ja wat denk jijquote:
neequote:Op zaterdag 24 september 2011 23:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
OV is dat maar dan marokkaanse kleur en ogen enzo.
En altijd hoofdige letter.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:32 schreef Dalando het volgende:
IK MOET VERDOMME ALTIJD ALLES 2X ZEGGEN
ALTIJD
Dan zit ik hier verkeerdquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:31 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nietus, vet klungeligquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je dat heel goed kan.
JA WANT ANDERS MOET IK ALLES NOG EEN KEER ZEGGENquote:
HOE ?:'(quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Reageren op dit fotoboek is niet mogelijk.
Zet aan.
jaja we weten het nu..quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog steeds niet mogelijk om te reageren.
Goede technieken heb jij voor FOK!. Ik wil les van jou.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
JA WANT ANDERS MOET IK ALLES NOG EEN KEER ZEGGEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |