Zeker wetenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan warm bier?
Ik vind hem wel grappig. Slechts drie woorden en je kan hem op meerdere manieren interpreterenquote:
Een titel met meer dan 3 woorden is een openingspost :pquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig. Slechts drie woorden en je kan hem op meerdere manieren interpreteren
Ja, klopt anders heb je zo'n OP met 'zie TT'quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een titel met meer dan 3 woorden is een openingspost :p
In het Brabants heb je aan drie woorden genoeg!quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, klopt anders heb je zo'n OP met 'zie TT'![]()
Misschien als regeltje in de OP zetten, dat TT niet meer dan drie woorden mag bevatten![]()
Eens kijken hoelang iedereen creatief kan zijn
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In het Brabants heb je aan drie woorden genoeg!
Echt waar, kut?
Zekers!
Da sed ie!
Wan n kut!
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zoveel kut heb ik niet meer gehoord sinds op de Bossche groentemarkt was.
Afval spoelt altijd naar het putje zeggen we hierquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
![]()
Geloof dat we in Amsterdam wat meer woorden nodig hebben om hetzelfde te zeggen
mag lije da je kind een kopere kop krijg, ka je lang poetsequote:Op zaterdag 24 september 2011 23:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Afval spoelt altijd naar het putje zeggen we hier
Ik heb een blinkende dop. Die kan je wel in de boenwas zetten!quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mag lije da je kind een kopere kop krijg, kan je lang poetse![]()
om maar even Amsterdamse volkswijsheid uit de kast te trekken
Ik heb daar ook nog nooit van gehoord, ik ken alleen indian summer. Maar inderdaad, het is heerlijk.quote:Op zondag 25 september 2011 10:34 schreef spuitje het volgende:
Goedemorgen. Wat een weertje zeg! Hoorde gisteren van mijn moeder dat ze dit een oude wijvenzomer noemen. Had er nooit van gehoord. Mag van mij nog heel lang duren, tot aan de kerst en dan langzaam aan beter!
Wij zijn gewoon kort van stofquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]![]()
Geloof dat we in Amsterdam wat meer woorden nodig hebben om hetzelfde te zeggen
En dan meteen de lente erachteraanquote:Op zondag 25 september 2011 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
Oude wijvenzomer heb ik ook nog nooit van gehoord, maar deze indian summer mag inderdaad wel tot aan kerst duren
Kort maar krachtig genoeg tochquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 20:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
En dan meteen de lente erachteraan
quote:
quote:
Ikkelekkerwelquote:
14-13 hartstikke spannend dusquote:
Giants - Eagles, die is live op ESPNquote:
Zit ik de standen door te geven, ben je zelf al bijquote:
hmm, lekker, popcornquote:
Niets beter dan met een flinke bak popcorn en een supersize glas coca-cola op de bank football kijkenquote:
dank je, in die popcornbak wil ik wel even graaien, Glas cola hoef ik niet, neem wel waterquote:Op zondag 25 september 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niets beter dan met een flinke bak popcorn en een supersize glas coca-cola op de bank football kijken
* MaryMouse schuift de bak met popcorn door naar kaatje en kokje
ik sla even over als je het niet erg vind, toch bedanktquote:Op zondag 25 september 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niets beter dan met een flinke bak popcorn en een supersize glas coca-cola op de bank football kijken
* MaryMouse schuift de bak met popcorn door naar kaatje en kokje
vinnik niet erg hoor, meer voor kaatje en mij en ze zijn nu nog lekker warmquote:Op zondag 25 september 2011 20:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik sla even over als je het niet erg vind, toch bedankt
heb je zoute of zoete popcorn?quote:Op zondag 25 september 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vinnik niet erg hoor, meer voor kaatje en mij en ze zijn nu nog lekker warm
Zoute maar met kaliumzout hoorquote:
Zie dat ze toch in Q2 een TD en een FG hebben gemaakt. En TD in Q3quote:
ik vind het beide lekker,quote:
staat nu 19-17quote:Op zondag 25 september 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zie dat ze toch in Q2 een TD en een FG hebben gemaakt. En TD in Q3
van de zoete krijg je van de kleefhanden, vinnik niet prettig, dus maak altijd zoute voor mijzelfquote:Op zondag 25 september 2011 20:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vind het beide lekker,maar wilde het gewoon even weten
Zet toch mijn geld op de saints hoorquote:
ik ook, maar is wel spannuntquote:Op zondag 25 september 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zet toch mijn geld op de saints hoor
jammer dat ze zoveel games tegelijk spelen. Ik had het leuker gevonden als er bijv. iedere avond 2 waren had ik 7 avonden football gehadquote:
gaat mijn voorkeur ook naar uit, en dan allemaal om 2200quote:Op zondag 25 september 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jammer dat ze zoveel games tegelijk spelen. Ik had het leuker gevonden als er bijv. iedere avond 2 waren had ik 7 avonden football gehad
de 'goede en potentieel spannende' games om 2200 is OKquote:Op zondag 25 september 2011 21:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat mijn voorkeur ook naar uit, en dan allemaal om 2200
dat dan weer welquote:Op zondag 25 september 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de 'goede en potentieel spannende' games om 2200 is OK![]()
Dan de 'voorspelbare' om 2000, anders wordt het nog nachtwerk
Kan natuurlijk ook bij mijn baas voorstellen om horeca-tijden te gaan werken tot aan de Superbowlquote:
is ook een optiequote:Op zondag 25 september 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook bij mijn baas voorstellen om horeca-tijden te gaan werken tot aan de Superbowl
Jaquote:Op zondag 25 september 2011 21:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
is ook een optie
saints 26+17 achter
streams giants lopen nietquote:Op zondag 25 september 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
JaGiants ook achter 14-16 , maar dat zijn twee teams die wel goed aan elkaar gewaagd zijn
quote:
quote:
Op zondag juist meestal weer wel, vrijdag en zaterdag meestal familiedagen. Ook geen twatjes van haar.quote:Op zondag 25 september 2011 21:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]niets gehoord. Maar volgens mij komt ze vaker niet op zondag?
quote:Op zondag 25 september 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op zondag juist meestal weer wel, vrijdag en zaterdag meestal familiedagen. Ook geen twatjes van haar.
quote:Op zondag 25 september 2011 21:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]dan weet ik het ook niet. Kan toch dat ze toevallig visite heeft, of zo
en nog 8 minuten te gaan, dus wie weetquote:
Veel plezier bij the Voice, was verrassendquote:Op zondag 25 september 2011 21:42 schreef kaatje50 het volgende:
Zometeen The voice of Holland kijken. Vrijdag gemist, dus komt mooi uit dat er nu een herhaling is![]()
SYTYCD was spannend![]()
![]()
misschien nog tot straks, anders tot morgen maar weer, ga ff lekker onderuit op het bankie![]()
Denk dat dat wel spannend blijft tot ze weer thuis zijnquote:Op zondag 25 september 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]kan. Vroeg het mij alleen af omdat ze niet zo lekker in haar velletje zat door de toestand rond haar vader
Ik laat me verrassenquote:Op zondag 25 september 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Veel plezier bij the Voice, was verrassend![]()
quote:
ik zie het, en nog ruim 4 minuten te gaan, dusquote:
quote:
quote:
Volgens NFL site nog 2 minuten voor texans-saints, maar geloof dat ie niet goed update. Saints nog voor?quote:
nog 1.33 saints nog voor met balbezit.quote:Op zondag 25 september 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens NFL site nog 2 minuten voor texans-saints, maar geloof dat ie niet goed update. Saints nog voor?
Zeg ik trouwens iets heel geks als ik geloof dat de Bears het zo gaan winnen van de packers
quote:Op zondag 25 september 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
zet mijn geld ook op de baccaneersen de cardinals
Dat is tenminste een uitslag waarmee ik gerust kan gaan slapenquote:
twitter:reedtimmerTVN twitterde op zondag 25-09-2011 om 22:29:37Lions win in over-time! Move to 3-0 and one game closer to the Super Bowl. #theroarisrestored reageer retweet
quote:Op zondag 25 september 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
twitter:reedtimmerTVN twitterde op zondag 25-09-2011 om 22:29:37Lions win in over-time! Move to 3-0 and one game closer to the Super Bowl. #theroarisrestored reageer retweet
![]()
weten we ook waar Reed Timmer fan van is
Notedquote:Op zondag 25 september 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
bucanneers, cardinals , packers,ravens, chargers,jets
blijf volhouden, staan 7-0 voorquote:Op zondag 25 september 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Notedgrappig dat je de packers nog het voordeel van de twijfel geeft. Hebben tot nu toe niet bijster best gespeeldl
Dat zijn statsquote:Op zondag 25 september 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
blijf volhouden, staan 7-0 voor
Jets -raiders 7-7
lijkt me heerlijkquote:Op zondag 25 september 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga morgen broertje maar even bellen voor goed tv-advies. Als ik straks toch twee decoders met ESPN America heb moet ik maar eens aan een nieuwe voor in de woonkamer. Kan deze naar de slaapkamer en kan ik lekker vanuit bed verder kijken
Ik wil een Samsung 3d HD maar die kost meer dan ik van de belastingcenten kan betalenquote:Op zondag 25 september 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
lijkt me heerlijk![]()
Wat is tegenwoordig nog slecht, Heb twee samsungs, bevallen prima, Vind vooral de kleuren prettig
3D doet me niks, HD is soms wel prettig, maar zou het niet missen als ik het niet meer hadquote:Op zondag 25 september 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil een Samsung 3d HD maar die kost meer dan ik van de belastingcenten kan betalen![]()
Voor in de woonkamer moet hij vooral GROOT en uiteraard HD zijn![]()
HD pakket kost maar 5 euro per maand meer en dan krijg ik ook ESPN in HD
Heb ook besloten het 3D maar te laten vallenquote:Op zondag 25 september 2011 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
3D doet me niks, HD is soms wel prettig, maar zou het niet missen als ik het niet meer had
Merci, hoef ik géén 3d te hebben dus, want dat kijk ik nietquote:
Dat zeggen ze allemaal!quote:Op zondag 25 september 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Merci, hoef ik géén 3d te hebben dus, want dat kijk ik niet
quote:
truste muisquote:Op zondag 25 september 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
Mooi geweest voor vandaag, nog even zombies afschieten, katten eten geven, en dan [ afbeelding ] en lekker![]()
![]()
1 uit 6quote:Op zondag 25 september 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]falcons, bears, jets, chiefs, cardinals en ravens denk ik
![]()
jouw lijstje graag, kunnen we morgen zien wie meer winners had
[..]
Dat is tenminste een uitslag waarmee ik gerust kan gaan slapen![]()
4 ui 6quote:Op zondag 25 september 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
bucanneers, cardinals , packers,ravens, chargers,jets
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 20:26 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf,al iemand present
![]()
![]()
![]()
* Ceetje.. is terug van weggeweest, had een druk en heel vermoeiend weekend
effe op en neer naar Zuid Duitsland geklapt zaterdag om d'r vader te bezoeken
quote:Op maandag 26 september 2011 20:27 schreef Ceetje.. het volgende:
en zojuist had ik visite die met niet zo'n leuk nieuws kwam, èn het is Eucalypta's verjaardag vandaag
Fort Boyard kijkenquote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef Ceetje.. het volgende:
maar nu eerst HNTM kijken![]()
![]()
ik zie 't wel als er hier wat te kleppen valt
1. vader: beetje wel, maar hij ziet er erg slecht uit. Op skype zag ik alleen zijn gezicht, het is nu eigenlijk min of meer een zakje van vel met botjes erinquote:Op maandag 26 september 2011 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ceetje
![]()
Dus toch naar je vader. Hoop dat je nu iets meer gerust gesteld bent?
[..]en Eucalpyta
[..]
Fort Boyard kijken
dus je kon het niet latenquote:Op maandag 26 september 2011 20:26 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf,al iemand present
![]()
![]()
![]()
* Ceetje.. is terug van weggeweest, had een druk en heel vermoeiend weekend
effe op en neer naar Zuid Duitsland geklapt zaterdag om d'r vader te bezoeken
mijn moeder raakte in nood, die belde zaterdagochtend, ze klonk helemaal niet goed, dus Mark zei: in de auto en wegwezen. Kids gedropt bij een tante.quote:
verstandige beslissing dusquote:Op maandag 26 september 2011 20:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn moeder raakte in nood, die belde zaterdagochtend, ze klonk helemaal niet goed, dus Mark zei: in de auto en wegwezen. Kids gedropt bij een tante.
Wel van die heerlukke snietsuls gegeten daar
quote:Op maandag 26 september 2011 20:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
verstandige beslissing dusen lekkur eten als beloning
Neem ik opquote:
1. komt natuurlijk door de sondevoeding. Mag hij weer 'normaal' eten?quote:Op maandag 26 september 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
1. vader: beetje wel, maar hij ziet er erg slecht uit. Op skype zag ik alleen zijn gezicht, het is nu eigenlijk min of meer een zakje van vel met botjes erin![]()
2. de relatie van mijn schoonzus is over, ze zijn nog hartstikke gek op elkaar, maar met de kinderen werkt het niet, hij wil overal de kids bij hebben, terwijl het ook belangrijk is eens iets samen te doen
2 1/2: eucalypta: kinderen zijn er geweest, Mark had geen behoefte erheen te gaan, en ik al helemaal niet. Daarbij waren we ook niet uitgenodigd(gelukkig)
3. ook leuk!
begint al met kwaliteit vlees. is in zuid duitsland en oostenrijk totaal andrs dan hier. niet zo opgefoktquote:Op maandag 26 september 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]![]()
En de snietsuls waren lekkah![]()
door steffi zelf gemaakt, van 't slagertje van de overkant (ik heb meteen maar een kilootje of wat ingeslagen voor thuis, hadden toch de elektrische koelbox in de auto staan). Schnitzels daar zijn heel anders als die je hier bij de slagurt koopt, kweet ook nie wa da is
1. Yep, alleen met mate, de hele dag door beetjes. Dus niet 3x veel (zoals wij daar onbeschoft zaten te kanen) maar gewoon gedurende de hele dag. En ik snap dat ie daar nog een week wil blijven, Steffi (frau pensioninhaberin) verwent 'm tot en met. Elk uur heeft ze wel iets lekkers voor hem te eten.quote:Op maandag 26 september 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neem ik op
[..]
1. komt natuurlijk door de sondevoeding. Mag hij weer 'normaal' eten?
2.1![]()
2.2 goed geregeld
Hier hebben ze van die lange lappen die heel anders gesneden zijn als daar.quote:Op maandag 26 september 2011 20:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
begint al met kwaliteit vlees. is in zuid duitsland en oostenrijk totaal andrs dan hier. niet zo opgefokt
Hier hebben ze van die lange lappen die heel anders gesneden zijn als daar.quote:Op maandag 26 september 2011 21:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Hier hebben ze van die lange lappen die heel anders gesneden zijn als daar.
Die van kalfsvlees zijn 't lekkerst, maar ook de varkensschnitzels zien er gewoon heel anders uit als je ze rauw ziet, alsof ze hier tegendraads gesneden worden, kweenie hoe ik dat moet uitleggen. En ze zijn lekker dun daar, hier bijna nooit
hoi Kaatjequote:Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef kaatje50 het volgende:
Fijn Ceetje dat je naar je vader en moeder bent geweest.![]()
Dat je vader er slecht uiziet, verbaast me niet. Het is erg slecht geweest met hem,
dat zul je nog wel een tijdje blijven zien/merken. Hoop dat je je er nu een beetje beter
bij voelt![]()
k.t Ford Boyart vergeten op te nemen. Lag uitgeteld op de bank, dan vergeet ik nog wel eens wat![]()
Toch prettig voor hem dat hij daar zo goed verzorgd wordt. Dat komt het herstel alleen maar ten goede.quote:Op maandag 26 september 2011 21:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
1. Yep, alleen met mate, de hele dag door beetjes. Dus niet 3x veel (zoals wij daar onbeschoft zaten te kanen) maar gewoon gedurende de hele dag. En ik snap dat ie daar nog een week wil blijven, Steffi (frau pensioninhaberin) verwent 'm tot en met. Elk uur heeft ze wel iets lekkers voor hem te eten.
2.1 yep, inderdaad, kwamen het net vertellen onder topsjefke, schrok er toch wel van, allebei huilen, maar ze wilden geen ruzie maken en elkaar verwijten gaan maken. Echt drama![]()
2.2
Snap dat je er toch van schrikt als je het ziet. Komt goedquote:Op maandag 26 september 2011 21:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoi Kaatje![]()
ja dat hoorde ik al van de buurman/huisarts. Die zei ook dat dit wel een normaal "beeld" is, maar dat het wel goed gaat komen
Medicijnen werken wel tegen de migraine aanval, maar hou er altijd vreselijke koppijn aan over. Dus na Fort Boyard maar weer mijn bed in.quote:Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef superkokje het volgende:
Muisje, hoe staat het met de migraine:?
ik ook, dat heb ik nog nooit gezien. Volgens mij die klaagdoos die overal wat op terug te zeggen heeft en alles goed probeert te praten voor zichzelf. Of die ene die nogal dronken was gewordenquote:Op maandag 26 september 2011 21:15 schreef kaatje50 het volgende:
Ben benieuwd wie er naar huis gestuurd wordt bij HNTM ?? Daphne was zo boos
ik hoop die (donkere) klaagdoosquote:Op maandag 26 september 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, dat heb ik nog nooit gezien. Volgens mij die klaagdoos die overal wat op terug te zeggen heeft en alles goed probeert te praten voor zichzelf. Of die ene die nogal dronken was geworden
ojeetje, weer migrainequote:Op maandag 26 september 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Medicijnen werken wel tegen de migraine aanval, maar hou er altijd vreselijke koppijn aan over. Dus na Fort Boyard maar weer mijn bed in.
Thanks, weinig aan te doen helaas.quote:Op maandag 26 september 2011 21:21 schreef kaatje50 het volgende:
@Muis, Beterschap, migraine blijft een vervelende kwaal
Helaas wel.quote:Op maandag 26 september 2011 21:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ojeetje, weer migraine![]()
lekker je bed in inderdaad. Ik kan wel pillen pakken , maar slapen helpt altijd nog 't best
nu ben ik helemaal benieuwd, er zijn 3 kanshebbers (donkere) klaagdoos, madam paracetamol en mevrouw ik was dronken en kon niet van de kerels afblijven. Ben benieuwd hoorquote:Op maandag 26 september 2011 21:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik hoop die (donkere) klaagdoos
truste, en morgen gezond weer opquote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thanks, weinig aan te doen helaas.
[..]
Helaas wel.![]()
nog een fijne avondIk ga mijn bedje in
truste muisje, slaap goed/lekkerquote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Helaas wel.![]()
wat een bitchquote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
oh jeej Yildiz kan eruit, ze neemt haar foto niet aan
truste, hoop dat je goed kunt slapenquote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Helaas wel.![]()
zit die russische doos er nog inquote:Op maandag 26 september 2011 21:29 schreef kaatje50 het volgende:
Project Catwalk, ook al zo'n vreemde figuren
Helaas welquote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zit die russische doos er nog inKon 't vorige week niet afkijken en heb de opname al gedelete
quote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef Ceetje.. het volgende:
Kokje, dus als ik hier dezelfde schnitzels wil als in Duitsland moet ik de slager vragen om dun gesneden varkensfilet?
oke, dan weet ik dat, ga ik de slager hier volgende maand eens pesten (als de duitse op zijn)quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oke, dan weet ik dat, ga ik de slager hier volgende maand eens pesten (als de duitse op zijn)
quote:
ik heb, heel verstandig, een paar snoeptomaatjes gepaktquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 21:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb, heel verstandig, een paar snoeptomaatjes gepakthadden vanavond al snacks gegeten, omdat niemand echt honger had, na de snert van vanmiddag
![]()
heb vanavond tosti's op en mark een sateetje met brood. Gewoon een makkelijke snelle hap voor de lichte trekquote:Op maandag 26 september 2011 21:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb, heel verstandig, een paar snoeptomaatjes gepakthadden vanavond al snacks gegeten, omdat niemand echt honger had, na de snert van vanmiddag
![]()
ik zou nu ook best een kop snert lusten, met roggebrood met katenspek en mosterd erbijquote:
quote:
smaakte ook best, ik lust trouwens in de winter ook gewoon een ijsje, dus waarom geen snert als de zon schijntquote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zou nu ook best een kop snert lusten, met roggebrood met katenspek en mosterd erbij
ik eet eet ook stamppot als het 30 graden is hoor, lekker, met een bal gehakt, spek en vette jusquote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
smaakte ook best, ik lust trouwens in de winter ook gewoon een ijsje, dus waarom geen snert als de zon schijnt
fijn soms toch, zo'n makkelijke maaltijd.quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb vanavond tosti's op en mark een sateetje met brood. Gewoon een makkelijke snelle hap voor de lichte trek
Kinders aten bij jarige oma
quote:Op maandag 26 september 2011 21:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik eet eet ook stamppot als het 30 graden is hoor, lekker, met een bal gehakt, spek en vette jus
vquote:Op maandag 26 september 2011 21:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
fijn soms toch, zo'n makkelijke maaltijd.
die roggebrood met katenspek lust ik ook wel. Eet ikregelmatigquote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]maar toch lekker
Mijn man en zoon, beiden vrij vandaag, zaten nog wel buiten in de zon met hun kop soep en boterham met katenspek
ik ken het. Werkte altijd tot 17.00 uur. Ging bij thuiskomst meteen eten koken, anders had ik helemaal geen zin meer, maar was dan wel kapotquote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vind ik wel, kon ik 't na m'n werk ook effe rustig aan doen en even rustig gaan zitten, is ook wel eens fijn. Anders kom ik om 17.30 thuis, snel eten koken, daarna weer keuken opruimen, kids onder de douchen enzo. Nu heerlijk zitten, bekske koffie erbij, sigaretje
Wij hadden geen roggebrood, maar dikke, donkerbruine, boterhammen...heerlijkquote:Op maandag 26 september 2011 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
die roggebrood met katenspek lust ik ook wel. Eet ikregelmatig
hou niet van bruin broodquote:Op maandag 26 september 2011 21:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Wij hadden geen roggebrood, maar dikke, donkerbruine, boterhammen...heerlijk
Dat kan, smaken verschillen. Ik lust bruin, wit en roggebrood, wel makkelijk dusquote:
lekker kokkie, van dat donkerbruine oer-brood, kan me er helemaal vol van eten. Maar dat geld voor alle soorten en kleuren broodquote:
ben ook een brood eter, oer brood gaat nog wel. Ben ook geen pasta eter. ook geen rijst en aardappels overigensquote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lekker kokkie, van dat donkerbruine oer-brood, kan me er helemaal vol van eten. Maar dat geld voor alle soorten en kleuren brood
Ik eet ook gewoon heel graag brood.
Als ik voor de kids/mark maccaroni of zoiets maak, dan neem ik zelf liever een boterham
Ik eet ook best graag brood. Heb verschillende broodsoorten in de vriezer en kijk per dag waar ik zin in hebquote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lekker kokkie, van dat donkerbruine oer-brood, kan me er helemaal vol van eten. Maar dat geld voor alle soorten en kleuren brood
Ik eet ook gewoon heel graag brood.
Als ik voor de kids/mark maccaroni of zoiets maak, dan neem ik zelf liever een boterham
wat eet jij dan bij je warme maaltijd?quote:Op maandag 26 september 2011 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben ook een brood eter, oer brood gaat nog wel. Ben ook geen pasta eter. ook geen rijst en aardappels overigens
pasta hou ik niet zo van, vind 't plakspul, gewoon niet lekker.quote:Op maandag 26 september 2011 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben ook een brood eter, oer brood gaat nog wel. Ben ook geen pasta eter. ook geen rijst en aardappels overigens
eet niet zo vaak warm. Maar als ik thuis kook, geen aardappels behalve voor stamppot, en afentoe toch wat pasta. maar dan wel versequote:Op maandag 26 september 2011 21:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat eet jij dan bij je warme maaltijd?
hier ook. zo doe ik 't ook.quote:Op maandag 26 september 2011 21:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik eet ook best graag brood. Heb verschillende broodsoorten in de vriezer en kijk per dag waar ik zin in heb
Dat is inderdaad het lekkerst, maar heb niet altijd zin eerst brood te halen, dus daarom uit de vriezerquote:Op maandag 26 september 2011 21:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier ook. zo doe ik 't ook.
Maar 't liefst vers brood van d'n bakker hiero, zaterdagochtend 8.00 warm halen, is het binnen een half uur op
doe ik ook altijd alleen op zaterdag hoor, rest van de week niet veel tijd voor ook (moet om 8.30 op m'n werk zijn en daarvoor heb ik er twee thuis zitten die naar school moeten).quote:Op maandag 26 september 2011 21:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het lekkerst, maar heb niet altijd zin eerst brood te halen, dus daarom uit de vriezer
ik heb ook altijd afbakbroodjes in huis.quote:Op maandag 26 september 2011 22:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doe ik ook altijd alleen op zaterdag hoor, rest van de week niet veel tijd voor ook (moet om 8.30 op m'n werk zijn en daarvoor heb ik er twee thuis zitten die naar school moeten).
En op zondag 't liefst uitslapen en dan brunchen met vers gebakken duitse broodjes (hebben ze bij de AH, van die afbakdingen). Die zijn echt lekker
truste kaatjequote:Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga onderuit op de bank. Ben uitgeteld sinds vanmiddag, weet niet waardoor, maar hoop morgen weer wat fitter te zijn
lekker rusten dan.quote:Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga onderuit op de bank. Ben uitgeteld sinds vanmiddag, weet niet waardoor, maar hoop morgen weer wat fitter te zijn
dat denk ik niet alleen bij dit programma, maar bij alle modeshows wel. Zeker als het haute couture is (zeg ik dat goed zo?quote:Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef Ceetje.. het volgende:
wat sommige ontwerpers toch maken hè, dat ga je (oftewel, kun je) toch niet aantrekken.
Alhoewel er ook mooie dingen bij zitten
truste C hoop dat het "leuke" visite isquote:Op maandag 26 september 2011 22:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lekker rusten dan.
Ik ga er ook vandoor, heb visite gekregen (wat een tijdstip idd) zal wel een latertje worden![]()
tot morgen en truste voor straks![]()
iemand die haar ei kwijt wilde en even flink moest uithuilenquote:Op maandag 26 september 2011 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
truste C hoop dat het "leuke" visite is
hoi Kaatje,quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:02 schreef kaatje50 het volgende:
goede avond![]()
ships, gewoon heel tobsjef gemist. We hebben een nieuwe koffiemachine, maar cappuccinozetten lukt niet helemaal.
![]()
had al zo'n vermpeden, daarom leuk tussen haakjes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
iemand die haar ei kwijt wilde en even flink moest uithuilen![]()
niet echt leuk dus, maarja, dat hoort er ook bij
goeienavond
hoiquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
had al zo'n vermpeden, daarom leuk tussen haakjes.
goeie saves
rustigere dagen en het wordt vroeger donker. Was vanmorgen al om 9.30 op de zaak dus sowieso vroeg thuisquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoi![]()
heb je vrij deze week kokje? bent er steeds zo vroeg
Heb ondertussen mijn cappuccino op, maar duurde erg lang, kan nooit de bedoeling zijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoi Kaatje,![]()
cappucino, lekker, maar balen dat 't niet lukt
kweet niet, heb ze nog niet gezien, maar Muis komt vaker pas iets later hoor. Even afwachten nogquote:
quote:
Moest nog even zombies afschieten en kokje nieuwe spulletjes gevenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kweet niet, heb ze nog niet gezien, maar Muis komt vaker pas iets later hoor. Even afwachten nog
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
klaar wakker
[..]
Moest nog even zombies afschieten en kokje nieuwe spulletjes geven
zal ik kijken of ik je meer dan één duct tape per dag mag versturen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:40 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
moet nog 32 duct tape en 4 granaten
quote:
compleet tool shed collect 20 duct tapequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zal ik kijken of ik je meer dan één duct tape per dag mag versturen?
Waarom heb je 32 duct tape nodig, moet je 32 vlammenwerpers maken of zo?
nooit doen werkmail lezen voor je gaat slapenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gelukkig wel. Vandaag nog wel thuisgebleven, vanochtend nog wel koppijn. Was zo dom om gisteravond voor het slapen gaan nog werkmail te lezen
das niet zo slimquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gelukkig wel. Vandaag nog wel thuisgebleven, vanochtend nog wel koppijn. Was zo dom om gisteravond voor het slapen gaan nog werkmail te lezen
Ik heb je nu 10 duct tape gestuurd, en die zijn er bij mij af, dus ben benieuwd of jij er nu 10 hebtquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
compleet tool shed collect 20 duct tape
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nooit doen werkmail lezen voor je gaat slapen
goeienavond
Niet echt neequote:
Met vallen en opstaan worden we wijsquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ceetje
Kaatje
Kokje
[..]
Niet echt neeMaar leer het op deze manier wel af
dsas mooi ben benieuwd, 20 moet 50 zijn trouwensquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb je nu 10 duct tape gestuurd, en die zijn er bij mij af, dus ben benieuwd of jij er nu 10 hebt
ik heb ze binnenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
dsas mooi ben benieuwd, 20 moet 50 zijn trouwens
Ze zijn onderwegquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb ze binnen![]()
nog 21 te gaan
das ook een optie, nog een accountje aanmakenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze zijn onderweg![]()
Ik zal muisje je ook maar laten uitnodigen heb je een buurtje meer
hoe kom je aan zoveel duct tapequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
das ook een optie, nog een accountje aanmaken![]()
muisje had al gmail, dus ook heel snel een uitnodiging voor G+quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
das ook een optie, nog een accountje aanmaken![]()
superkokje had al jaren gmail, maar nooit een uitnodiging ontvangenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
muisje had al gmail, dus ook heel snel een uitnodiging voor G+
moet dagelijks langs 4 nichtjes, 1 neefje, 1 broer, 1 zusje, ceetje, muisje en jouquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoe kom je aan zoveel duct tape
heb je toen ook niet gevraagd, had muisje je wel uitgenodigd hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
superkokje had al jaren gmail, maar nooit een uitnodiging ontvangen
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet dagelijks langs 4 nichtjes, 1 neefje, 1 broer, 1 zusje, ceetje, muisje en jou
Ze dagelijks platspammen met uitnodigingen voor g+, en deel heeft uiteindelijk gehaptquote:
dan gaat het hard, hoef je ook nooit zonder energie te zittenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet dagelijks langs 4 nichtjes, 1 neefje, 1 broer, 1 zusje, ceetje, muisje en jou
die heb ik allang op facebook, zit al op level 55 daar, ga niet opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze dagelijks platspammen met uitnodigingen voor g+, en deel heeft uiteindelijk gehapt![]()
CityVille is ook sinds eergister op g+ ik heb personeel nodig voor mijn City Hall
Ben nu energie aan het opsparen voor de achievement, 500 energie in 24 uur is een hele boelquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan gaat het hard, hoef je ook nooit zonder energie te zitten
die heb ik alquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben nu energie aan het opsparen voor de achievement, 500 energie in 24 uur is een hele boel
quote:
hij heeft voor zijn hele familie accounts aangemaakt zelf waarschijnlijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]hoe heb je dat voor elkaar gekregen
energie sparen, iedere 1.40 uur inloggen veel food verkopenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]hoe heb je dat voor elkaar gekregen
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij heeft voor zijn hele familie accounts aangemaakt zelf waarschijnlijk
Kwam er pas van het weekend achter dat voor de Supersizer het beter is om iedere keer maar 3 energie te kopen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
energie sparen, iedere 1.40 uur inloggen veel food verkopen
Maar aan mij wel een hele trouwequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]heb maar 2 vrienden, was blij dat jij er bij kwam anders alleen muis
Ik moet denk ik alleen nog mijn auto repareren, maar de onderdelen zijn moeilijk te vindenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef superkokje het volgende:
ik moet 30 strong zombies kill with shovel. kill 8 strong zombie with electric rake rake en clear 25 grass
hier ook, hahahahaquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]heb maar 2 vrienden, was blij dat jij er bij kwam anders alleen muis
Dan stop ik er maar meequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier ook, hahahaha
eneeeeeh, muis, voor Cityville heb je heul veul vrienden/buren nodig, dat red je niet met 5 of 6 stuks. Heb er op facebook 80 en da's nog niet genoeg voor alle personele bezetting
klopt, vond ik ook vreemdquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kwam er pas van het weekend achter dat voor de Supersizer het beter is om iedere keer maar 3 energie te kopen.
[..]
Maar aan mij wel een hele trouwe
Dat van de supersizer of de trouwe vriendquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat van de supersizer of de trouwe vriend
Bij crimecity krijg je (als je iedere dag komt) iedere week 1 henchman erbij. Maar als dat bij cityville zo niet werkt heeft het weinig zin om er mee te beginnen. Spelen mijn nichtjes ook al op smoelenboekquote:
is op facebook niet zo, moet je echt buren voor hebben, of kopen (maar dat laatste doe ik niet)quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij crimecity krijg je (als je iedere dag komt) iedere week 1 henchman erbij. Maar als dat bij cityville zo niet werkt heeft het weinig zin om er mee te beginnen. Spelen mijn nichtjes ook al op smoelenboek
Ik hou principiele bezwaren tegen smoelenboek, en dan nog zal ik niet verder komen dan de vrienden en bekenden die ik nu op G+ heb.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:27 schreef Ceetje.. het volgende:
in cityville zijn heel veel gebouwen waar je crew voor nodig hebt, en dan niet 1 of 2, maar soms wel 20, ook moet je upgraden, heb je per keer minimaal 10 buren voor nodig. Om dingen te bouwen idem dito buren nodig voor bouwmaterialen enzo. Ik doe verder toch niks met feesboek, alleen cityville en farmville
je hoeft verder niks op smoelenboek te zetten. Er zijn er genoeg die speciaal voor die spelletjes een fake-account hebben aangemaakt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hou principiele bezwaren tegen smoelenboek, en dan nog zal ik niet verder komen dan de vrienden en bekenden die ik nu op G+ heb.
quote:
Gaat muisje even een nachtje over slapenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je hoeft verder niks op smoelenboek te zetten. Er zijn er genoeg die speciaal voor die spelletjes een fake-account hebben aangemaakt.
dat zou misschien nog kunnenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ook niet met een hotmailadresje?
quote:
volgens mij is google+ niet veel anders als facebookquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Gaat muisje even een nachtje over slapen
vind ik ook welquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:04 schreef kaatje50 het volgende:
Toch hebben die gasten al veel geleerd hoor. Ook wat betreft zelfvertrouwen en beheersing
Klopt en zeker wat zelfbeheersing en zelfvertrouwen petje af hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:04 schreef kaatje50 het volgende:
Toch hebben die gasten al veel geleerd hoor. Ook wat betreft zelfvertrouwen en beheersing
quote:
Je zoon komt misschien?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
IK krijg misschien weer visite op 9 oktober,
terror Jaap ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij is dik en heeft ooit een RLS gewonnen en is trots op mij dat ik in een paar weken van 89.8 naar 78.3 kilo ben gegaan.
Huh, ik dacht dat alle opleidingen omgezet waren naar de bachelor-masterstructuur?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Oh en hij is vanaf vandaag drs.
Oh, je plaatje plakt niet, maar zie dat hij MSc isquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jij mag niet meer raden muisje...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kijken of die het nu wel doet...
[ afbeelding ]
Je mag op FOK! geen persoonlijke berichten plaatsen. Maar hij is nu ....quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dus MSc je kan (zover ik weet) niet meer afstuderen als drs of ir
Hallo LS, ik denk dat je daar zelf ook wel trots op mag zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij is dik en heeft ooit een RLS gewonnen en is trots op mij dat ik in een paar weken van 89.8 naar 78.3 kilo ben gegaan.
Ik ben goed met papier en schaar. Wat kan je daarmee worden?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dus MSc je kan (zover ik weet) niet meer afstuderen als drs of ir
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je mag op FOK! geen persoonlijke berichten plaatsen. Maar hij is nu ....
Dit hebben jullie niet van mij he?
Wikipediaquote:Een academicus (universitair afgestudeerde) mag volgens de Wet op het Hoger onderwijs en Wetenschappelijk onderzoek (art. 7.20) in plaats van de mastertitel nog steeds de oude titulatuur bezigen,[1] ofwel: meester (mr.), doctorandus (drs.), ingenieur (ir.).
Als je ook nog met lijm overweg kan, kan je bouwplaten-bouwer wordenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben goed met papier en schaar. Wat kan je daarmee worden?
Jaap zwijgt over zijn gewicht. Dus denk dat het niet veel is veranderd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hallo LS, ik denk dat je daar zelf ook wel trots op mag zijn.
Nou Japio nog
Geloof ook niet dat Jaap ooit de discipline op kan brengen. Jammerquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jaap zwijgt over zijn gewicht. Dus denk dat het niet veel is veranderd.
[ afbeelding ]
En hij leest misschien stiekum wel mee... hahaha
En Sjoerd, zijn maatje ook.
Er is een titel die niet wereldwijd is geaccepteerd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..](dus misschien afbeelding maar even weghalen.
En dit wist ik niet maar
[..]
Wikipedia
De meeste afgestudeerden wisten niet hoe snel ze hun drs moesten inruilen voor de master-titel
Meelezen toch geen probleem! Ik heb alles tussen BB1 en SST gemist, ken hem alleen vanuit het nieuws en de meestal korte weken dat ik in NL wasquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jaap zwijgt over zijn gewicht. Dus denk dat het niet veel is veranderd.
[ afbeelding ]
En hij leest misschien stiekum wel mee... hahaha
En Sjoerd, zijn maatje ook.
Niet om af te vallen misschien, maar wel dus om een MBA te doen en de masters-titel te halen daarvoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat Jaap ooit de discipline op kan brengen. Jammer
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er is een titel die niet wereldwijd is geaccepteerd.
SuperFOK!ker is nog steeds ondergewaardeerd en Danny doet er niets aan.
Ik had het ook over het afvallen. Dat Jaap verder zeer intelligent is, weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meelezen toch geen probleem! Ik heb alles tussen BB1 en SST gemist, ken hem alleen vanuit het nieuws en de meestal korte weken dat ik in NL was
[..]
Niet om af te vallen misschien, maar wel dus om een MBA te doen en de masters-titel te halen daarvoor
Heb je helemaal gelijk in, willen en doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat Jaap ooit de discipline op kan brengen. Jammer
Helemaal Topquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, willen en doen.
Ik ken Jaap zijn omgeving niet. Ik had buren die me aanspoorden.
Heb nu leuk lichaam en een hele mooie tuin, waar buren komplimenten over geven.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, willen en doen.
Ik ken Jaap zijn omgeving niet. Ik had buren die me aanspoorden.
Heb nu leuk lichaam en een hele mooie tuin, waar buren komplimenten over geven.
"Beter een goede buur dan een verre vriend." Soms gaat dat spreekwoord wel op.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Helemaal TopFijn ook dat je er zo blij mee bent
In je dromenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, ik kan nog steeds doctorandus ingenieur worden?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
ik ben er weg van. was een vroege dag vandaag
Ik weet wel zeker dat dat spreekwoord op gaatquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
"Beter een goede buur dan een verre vriend." Soms gaat dat spreekwoord wel op.
Nee, als het meezit volgend jaar.quote:
Er staat nog een huis vrij in onze straat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat dat spreekwoord op gaat
Ik snap er echt helemaal niets meer van.... weer iemand die liever drs. ir. voert dan MScquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, als het meezit volgend jaar.
moeten er dan twee zijn, want ik wil dan mijn buurvrouw meenemenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er staat nog een huis vrij in onze straat.
drs. ing. Nu ben ik slechts BA, BaSc.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik snap er echt helemaal niets meer van.... weer iemand die liever drs. ir. voert dan MSc
De naam van het papiertje doet er niet toe. Het gaat om de ervaring, maar dat wordt tegenwoordig vergeten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik snap er echt helemaal niets meer van.... weer iemand die liever drs. ir. voert dan MSc
ing. toch niet van InHolland hè?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
drs. ing. Nu ben ik slechts BA, BaSc.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
En mijn toekomstige MA is weer op een heel ander vakgebied dan die andere twee
Regel ik wel met de buren dat er iemand ook wil verhuizen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moeten er dan twee zijn, want ik wil dan mijn buurvrouw meenemen
Nee, ik heb een echt diploma.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ing. toch niet van InHolland hè?
En BA, BaSc ben je al verder gekomen dan ik
[..]Ze bestaan dus toch nog, de triple eeuwige studenten
Ik weet het.... ik sneuvelde tijdens mijn studie nog voor ik mijn propadeuse binnen hadquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De naam van het papiertje doet er niet toe. Het gaat om de ervaring, maar dat wordt tegenwoordig vergeten.
Ik heb 32 jaar werkervaring, maar nu moet je ineens een papiertje hebben.
Zeker weten. Heb 30 jaar lang, heel goede buren gehad. Helaas zijn ze 3 jaar geleden verhuisdquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
"Beter een goede buur dan een verre vriend." Soms gaat dat spreekwoord wel op.
Ik heb twee hele lieve katers en mijn buren 2 cavia's en tig guppiesquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Regel ik wel met de buren dat er iemand ook wil verhuizen.
Maar jullie moeten wel van dieren houden.
Dit is een diervrinedelijke straat.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik heb een echt diploma.
O, ja hoor! Maar vanaf nu gaat het onbetaalbaar worden.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zeker weten. Heb 30 jaar lang, heel goede buren gehad. Helaas zijn ze 3 jaar geleden verhuisd
Bekeuringen zijn ook papiertjes, hahahaquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb alleen papiertjes en geen werkervaring.
Niet alleen Gradje, we hebben ook nog een Koko, het groene gevaar, noem ik diequote:Op dinsdag 27 september 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]@LS drie huizen in jouw straat dus. Kaatje neemt Gradje natuurlijk mee. Krijg je er drie goede buren bij
night night Ceetjequote:Op dinsdag 27 september 2011 23:05 schreef Ceetje.. het volgende:
truste allemaal, ik lag al met de ogen dicht, maar ga nog even naar m'n bed verkassen nu.
see you![]()
![]()
![]()
Het gaat mij meer om de boete! Ik heb nooit een tweede studie gedaan, want ik heb twee bachelors en doe nu een master.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Hangt toch van de instelling af waaraan je studeert, weet dat de hoogte van het collegegeld voor 2e studie bij ons nog steeds een onderwerp van discussie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |