Zeker wetenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan warm bier?
Ik vind hem wel grappig. Slechts drie woorden en je kan hem op meerdere manieren interpreterenquote:
Een titel met meer dan 3 woorden is een openingspost :pquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig. Slechts drie woorden en je kan hem op meerdere manieren interpreteren
Ja, klopt anders heb je zo'n OP met 'zie TT'quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een titel met meer dan 3 woorden is een openingspost :p
In het Brabants heb je aan drie woorden genoeg!quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, klopt anders heb je zo'n OP met 'zie TT'![]()
Misschien als regeltje in de OP zetten, dat TT niet meer dan drie woorden mag bevatten![]()
Eens kijken hoelang iedereen creatief kan zijn
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In het Brabants heb je aan drie woorden genoeg!
Echt waar, kut?
Zekers!
Da sed ie!
Wan n kut!
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zoveel kut heb ik niet meer gehoord sinds op de Bossche groentemarkt was.
Afval spoelt altijd naar het putje zeggen we hierquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
![]()
Geloof dat we in Amsterdam wat meer woorden nodig hebben om hetzelfde te zeggen
mag lije da je kind een kopere kop krijg, ka je lang poetsequote:Op zaterdag 24 september 2011 23:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Afval spoelt altijd naar het putje zeggen we hier
Ik heb een blinkende dop. Die kan je wel in de boenwas zetten!quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mag lije da je kind een kopere kop krijg, kan je lang poetse![]()
om maar even Amsterdamse volkswijsheid uit de kast te trekken
Ik heb daar ook nog nooit van gehoord, ik ken alleen indian summer. Maar inderdaad, het is heerlijk.quote:Op zondag 25 september 2011 10:34 schreef spuitje het volgende:
Goedemorgen. Wat een weertje zeg! Hoorde gisteren van mijn moeder dat ze dit een oude wijvenzomer noemen. Had er nooit van gehoord. Mag van mij nog heel lang duren, tot aan de kerst en dan langzaam aan beter!
Wij zijn gewoon kort van stofquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]![]()
Geloof dat we in Amsterdam wat meer woorden nodig hebben om hetzelfde te zeggen
En dan meteen de lente erachteraanquote:Op zondag 25 september 2011 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
Oude wijvenzomer heb ik ook nog nooit van gehoord, maar deze indian summer mag inderdaad wel tot aan kerst duren
Kort maar krachtig genoeg tochquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 20:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
En dan meteen de lente erachteraan
quote:
quote:
Ikkelekkerwelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |