ook goede avondquote:Op maandag 14 november 2011 18:44 schreef Margo37 het volgende:
Hey klapjosti moest je ook weer ff aandacht voor je triangeldiploma
@Pietje ik poste geen prive foto's, dat dat duidelijk is.quote:Op maandag 14 november 2011 18:47 schreef Dieandere het volgende:
Nou heb het maar weg gehaald de maker vond het niet zo leuk,maar laat het waarschuwing zijn niets is wat het lijkt.![]()
Onze Margo![]()
O kut plaatje doet het niet maar komt wel![]()
Jullie boffen is maar klein plaatje.![]()
Wie begon er met prive mafkees? Als je het zo hebben wil kan je het krijgen en ik vergeet niks, nada.quote:Op maandag 14 november 2011 19:06 schreef Dieandere het volgende:
Nou je springt ook netjes met prive om toch maar ben totaal niet onder de indruk van jou,de foto das een ander verhaal,mazzel
Zou het ook zeker niet opzoeken dat contact, en das geen dreigement loser.quote:Op maandag 14 november 2011 19:12 schreef Dieandere het volgende:
Nee dat weten we toch hoe je werkt,maar nogmaals mazzel geen behoefte aan contact met jou.
quote:Op maandag 14 november 2011 18:37 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
**Attentie Attentie** de ballenbak gaat sluiten, haalt U astublieft U kleuters op ..morgenochtend om 9 uur openen we weer onze deuren..........![]()
![]()
Jij zocht het contact hier op josti en dan zeggen ik wil geen contact had je je iets eerder moeten bedenken, je hoort nog welquote:
Je lacht nu wel maar je wilt niet weten hoe ze tekeer gaat op sommige chats.quote:
zohoooooo hier stoer doen BQ en op Sio maar steeds vragen en heksje hoe is het en meer van dat bla bla bla echt stoer ben je weer, neem nog een wijntje meid wordt je lekker warm van, en laat die zure wijn nu eens staan want je wordt echt met de dag zuurder en zuurder nog ff en niemand pruimt jou nog meer.......fijne avond hik hik hikquote:Op maandag 14 november 2011 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je lacht nu wel maar je wilt niet weten hoe ze tekeer gaat op sommige chats.
Wat een aso volk.
Nog steeds op zoek naar je verloren moeder?quote:
Mijn broer is nooit weggeweest das het verschil en hou nog steeds van hem en hij zit in me hart, jij hebt je moeder zo slecht gemaakt, daar lusten de honden geen brood van en ze leeft nogquote:Op maandag 14 november 2011 20:42 schreef Dieandere het volgende:
Nog steeds op zoek naar je broer
Maar goed ben weer klaar met je toedeledokie.![]()
Tuurlijk was het gezellig want ze weet niet eens wat voor een verrader haar eigen kind is triest figuur.quote:Op maandag 14 november 2011 20:46 schreef Dieandere het volgende:
Ja en heb haar vandaag gezien en was zo gezellig,maar ben nu weer bij dijkie dag Margo.
Oh pardon...Ik dacht uit je post op te maken dat je zef niet in de ballenbak zat.quote:Op maandag 14 november 2011 20:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zohoooooo hier stoer doen BQ en op Sio maar steeds vragen en heksje hoe is het en meer van dat bla bla bla echt stoer ben je weer, neem nog een wijntje meid wordt je lekker warm van, en laat die zure wijn nu eens staan want je wordt echt met de dag zuurder en zuurder nog ff en niemand pruimt jou nog meer.......fijne avond hik hik hik![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |