Ach, we weten waar we het voor doen. Dit topic had in no time al meer dan 2000 bezoekers. Oop wordt steeds populairder, zijn schare fans reikt intussen al tot Oekraïne!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:19 schreef danaqui het volgende:
Mijn complimenten aan al die mensen die deze topic omhoog houden![]()
Tja, CW is zelfs moderator op de Parnassia-chat, dat zegt al genoegquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:19 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
Nou Emzie, ik heb gisteravond eens een uurtje mee zitten lezen op die chat, maar af en toe krijg ik wel de indruk dat er een aantal behoorlijk op niveautje BLO zitten. Vooral die Chatwhisper en Bee Queen lijken mij een beetje de weg kwijt te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Pearlbitch op 17-10-2011 20:10:27 ]To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ach, hoe harder ze schreeuwen om Oop's exit van de stream, hoe meer vastberaden hij is om te blijvenquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:59 schreef 5thencounter het volgende:
Het bijna dwangmatig afgeven op iemand die gewoon dagelijks op zijn stream verschijnt begint idd wat rare vormen aan te nemen.. Opa's stream schijnt weg te moeten volgens een aantal negatieve elementen, en in niet mis te verstane bewoordingen, en ventileren dat op elk chatbox waar ze nog wél mogen komen.
Blindevink als koek? Zal wel kletskoek zijn dan..quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
En ook vanaaf smakelijk eten gewenst door Oop.. zijn Blindevink ging er iig in als koek zei 'ie..![]()
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |