Ik zou niet durven, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]zeg je nu dat ik GEEN echte vrouw ben....
Ja, dat weet ik...quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:31 schreef Barbusse het volgende:
Ik zou niet durven, dat weet je toch?
Pfjeww, ik kan weer slapen vannacht.....quote:
Natuurlijk...quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pfjeww, ik kan weer slapen vannacht.....
En ik kreeg er ook nog een kusje bij![]()
quote:
Is dat een uitnodiging?quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:00 schreef -Engel- het volgende:
hmmm... zo maar eens wat te eten maken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:03 schreef -Engel- het volgende:
[..].... moet je alleen ff mijn huis nog vinden .....
Ik lust geen dode mus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat staat dan ook niet op het menu...quote:
Dacht ik al, het was dus helemaal geen uitnodiging.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat staat dan ook niet op het menu...
Klinkt goed! Foto?quote:Wat wel>>>>>
Een salade.... van veldsla, romatomaat, gebakken kalkoenreepjes, bosuitjes en een mosterd honging dressing
ik zit niet op facebook oid, misschien dat dat scheelt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:45 schreef Barbusse het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik moet er altijd echt om lachen. Het doet net zoiets met me als POL.
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:45 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zit niet op facebook oid, misschien dat dat scheelt.
quote:
Die heb ik ook allemaal niet...quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:47 schreef dawg het volgende:
of hyves, linkedin, myspace of twitter.
Voor jou nog niet nee.... ik ken je namelijk niet IRL...quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Dacht ik al, het was dus helemaal geen uitnodiging.
Uhm... was ook heel lekker, maar helaas geen foto's van...quote:Klinkt goed! Foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |