KD betekend geen klote...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Al die montage mensen die zuigen hard. ZirrGrizz heeft maar een KD van 1.2 ofzo. Die spelen alleen maar op de plekken waar ze met een beetje geluk wat clipjes kunnen maken
2.5 op normaal accountquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
Alleen mensen met een kut k/d zeggen dat k/d niets uitmaakt.
Jij zou er misschien niet tevreden mee zijn, maar ik weet dat jij een hele passieve ghost stijl hebt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:15 schreef KoningStoma het volgende:
2.5 zou ik niet tevreden mee zijn. K/D opzich is natuurlijk geen goede meetlat, maar als je het vergelijkt met het aantal kills of score per minuut, dan heb je een vrij goede meetlat voor hoe goed iemand het doet.
Waarom denk je dat ik niet naar de teleport ga?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja ga vooral niet naar de teleporter. ik gok dat jij nooit verder gekomen ben dan level 15.
Dat zijn de grootste noobs, cornercampers met LW...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:55 schreef KoningStoma het volgende:
Een passieve ghost stijl met lightweight uiteraard.
LOL daarom denkt 95% van DE BO forums ook zoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:03 schreef KoningStoma het volgende:
Omdat die "opsomming" van jou alleen maar uit excuusjes bestaat, die zelden van toepassing zijn.
En waarom zou een camper lightweight gebruiken ipv ghost? Grapkont.
95 % van BO spelers zijn ontiegelijke noobsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:15 schreef KoningStoma het volgende:
95% van de BO forums is nog geen 5% van de spelers.
Wat geeft jou het?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:18 schreef KoningStoma het volgende:
Klopt. Maar wat geeft de BO forum bezoekers enige autoriteit?
flikker dan op, kutkind..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:21 schreef KoningStoma het volgende:
Heb ik het nodig? Kap eens met dat muggenziften, kleuter.
Haha wtf? Het enige wat ik zeg is dat k/d in combinatie met een relevante score per tijdseenheid een goede meetlat is. Jij wringt je in allemaal rare bochten om maar te blijven kunnen denken dat K/D niets uitmaakt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:31 schreef BzP het volgende:
[..]
flikker dan op, kutkind..
Altijd jij en je vriendjes die hier de boel komen verzieken
Wringen in rare bochten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Haha wtf? Het enige wat ik zeg is dat k/d in combinatie met een relevante score per tijdseenheid een goede meetlat is. Jij wringt je in allemaal rare bochten om maar te blijven kunnen denken dat K/D niets uitmaakt.
Weet je wat niets uitmaakt? Dat een klein deel van de mensen met een redelijke K/D dit op een pussy manier verkregen hebben.
Eerst ben ik een "passieve ghost speler", dan ben ik een "lightweight corner camper". Jij maakt allemaal rare claims zonder ze te onderbouwen en áls je ze al onderbouwt, doe je het met een ad-hominem, of een ad populum.Pleur op.
Galil met Dual-magquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:40 schreef GlenSpey het volgende:
Met wat voor een wapen speelt iedereen hier?
Mijn voorkeur gaat tot nog toe naar de AK47u uitmaar ik heb met mijn lvl 31 nog niet alle wapens unlocked...
Ben ook wel benieuwd welke perks men aanhoudt. Ik gebruik ghost/warlord/second chance. En als attachments voor mijn AK gebruik ik de silencer en de increased fire rate
Onderbouw deze claim eens. Of kun je dat niet zonder drogredeneringen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Wringen in rare bochten?
Dat zijn feiten bro...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:49 schreef BzP het volgende:
Hoepel nou maar op naar jullie MW2 topic, het is een hele tijd goed gegaan.
Let the door hit youquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:55 schreef KoningStoma het volgende:
Blijkbaar niet.Nou, mijn taak zit er weer op. Toedeloe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |