Heb je de xbox wel op het dashboard staan tijdens het downloaden anders doet hij het niet op de xboxquote:Op maandag 26 september 2011 10:17 schreef g0dz0r het volgende:
Okee stomme vraag tussendoor maar na een tijd niet gespeeld te hebben dit weekend maar opgepakt en ik zag dat er twee nieuwe packs waren.
Beide gekocht alleen nu kan ik Shangri-La en Moon niet spelen?
Ik krijg die download popup maar ik zal vast iets over het hoofd zien.
Euhm nee? Gewoon ingame vanuit de store? Dus weggooien en opnieuw proberen via dashboard? De gewone map pack doet het wel namelijk en hij geeft ook aan dat ik die andere heb.quote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je de xbox wel op het dashboard staan tijdens het downloaden anders doet hij het niet op de xbox
Voeg mij maar toequote:Op maandag 26 september 2011 00:16 schreef Rockiejj het volgende:
Wie komt online?
XBOX GT: danielftwnoob
voeg maar toe
Gewoon even overnieuw proberen dan zal hij het vast doenquote:Op maandag 26 september 2011 13:41 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Euhm nee? Gewoon ingame vanuit de store? Dus weggooien en opnieuw proberen via dashboard? De gewone map pack doet het wel namelijk en hij geeft ook aan dat ik die andere heb.
Voelde me een beetje genaaid voor die 24,- totaal zeg maar, vooral space lijkt me erg vermakelijk.
Xcalizorz imo. Die haalt gewoon even 3 k/d's met dragunov en andere poepwapens zonder al te veel moeite.quote:Op maandag 26 september 2011 15:49 schreef BzP het volgende:
Hij wordt als de beste all round COD speler gezien door de meesten..
Lijkt me niet
Dat kan elke bovengemiddelde speler als hij host pro heeft en een degelijke verbindingquote:Op maandag 26 september 2011 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Xcalizorz imo. Die haalt gewoon even 3 k/d's met dragunov en andere poepwapens zonder al te veel moeite.
Nou als je dat intro ding kijkt. Dan staat er modded controlers. Dus ik ging die site opzoeken en daar kan je dus die modded controlers kopen. Dus ik denk het wel.quote:Op maandag 26 september 2011 15:49 schreef BzP het volgende:
Hij wordt als de beste all round COD speler gezien door de meesten..
Lijkt me niet
die site van jou is ps3 en in t filmpje 360..quote:Op maandag 26 september 2011 15:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou als je dat intro ding kijkt. Dan staat er modded controlers. Dus ik ging die site opzoeken en daar kan je dus die modded controlers kopen. Dus ik denk het wel.
Die site is ook xbox hoorquote:Op maandag 26 september 2011 15:55 schreef BzP het volgende:
[..]
die site van jou is ps3 en in t filmpje 360..
Misschien hebben ze zich zo genoemd om de spot te drijven met hun haat mail?
Ik zie het ook inderdaad, maar het zou toch ontzettend stom zijn als zo'n naam als zzirGrizz modded controllers gebruikt en dat dan ook nog aan de grote klok hangt?quote:Op maandag 26 september 2011 15:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die site is ook xbox hoorAlleen omdat ik op de ps3 speelde ging ik iets verder kijken voor ps3. Kijk hun intro dan. Daar staat echt: RAPID MODZ xbox 360 modded controllers
Maarja of het nou wel of niet zo is. Het is wel vet gemaakt
Omdat het voor quickscope enzo ook isquote:Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef MagischMannetje het volgende:
zzirGrizz zei zelf dat hij modded controller gebruikte maar alleen omdat die ze gratis kreeg. Maar het maakt niks uit want wat heeft hij nou aan een rapid controller met een l96a1? Moet je voor de grap zn combat record video kijken.. 50 fucking dagen heeft die vent gespeeld. En iets van 30k tomahawks gegooid...
Thanks!quote:Op maandag 26 september 2011 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon even overnieuw proberen dan zal hij het vast doen
Raar, ik heb nog wel, heb je PS3?quote:Op maandag 26 september 2011 19:41 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik zie 'm niet meer en iemand anders waarmee ik wou gaan spelen ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |