Oké, ik kom over een uurtje online.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
Heb net gegeten. Dus kom zo online. Beetje kloten met sniper en zo.
quote:
Concussionquote:Op zondag 25 september 2011 03:23 schreef Catkiller het volgende:
Ik denk zo wat een activiteit hier, gaat het weer over die zinloze Cod/BF discussie
Gister mooie game Headquarters op Hazard waar ik 54 - 3 speelde enkel met behulp van spy en counter spy planes, de care packages die ik had heb ik weg gegeven aan iemand die de punten beter kan gebruiken. Totale n00bs op het andere team, ik zat rustig te defenden met een opgepikte sniper en ik schoot er zo drie neer (met geluk) die recht op me af kwamen lopen, was wel leuk een keer
Wat is er met Concussion Grenades trouwens? Die dingen werken voor geen meter lijkt het wel, moest er een tijd mee spelen om Tactical Mask Pro te halen. Was even afzien.
[..]Ik zou bijna Second Chance kopen en hem pro gaan halen! Bijna..
Ik dacht echt wtf, ik laat niemand second chance pro halen. Ik heb schurft hekel aan die perk.quote:Verwijderen
Markeren als gelezen
Blokkeren
Beckym118 24-9-2011
hey can i kill u with a headshoot while im downed soo i can get pro ;]
Bericht verloopt over 29 dagen
Meneer heeft een aantal kills met sniper en voelt zich meteen helemaal DE MAN,,,quote:Op zondag 25 september 2011 14:43 schreef vandermar het volgende:
Gister eventje Nuketown 24/7 gespeeld en aangezien ik alleen nog maar snipe plak ik wat kills aan elkaar met theatermode.
En gister kreeg ik dit bericht via XBL
[..]
Ik dacht echt wtf, ik laat niemand second chance pro halen. Ik heb schurft hekel aan die perk.
Mag ik even mijn momentje hebben? Ga toch lekker achterin de map liggen lopen snipen knuppel.quote:Op zondag 25 september 2011 17:47 schreef Hardstylah het volgende:
[..]
Meneer heeft een aantal kills met sniper en voelt zich meteen helemaal DE MAN,,,![]()
Gast,...quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:12 schreef Hardstylah het volgende:
Kut spel, MW3 is puur voor het geld fans boeit hun niet. Battlefield 3 hierin tegen dit word puur gemaakt voor de fans naar mijn idee zijn het dan over het algemeen wat ouderen en socialere mensen die het spelen.
Op z'n teentjes getrapt ga je ook zo tekeer als ik een headshot op je maak?quote:Op zondag 25 september 2011 17:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mag ik even mijn momentje hebben? Ga toch lekker achterin de map liggen lopen snipen knuppel.
Ik speel geen kut spellen en jij wel dus zal nooit gebeurenquote:Op zondag 25 september 2011 20:55 schreef Hardstylah het volgende:
[..]
Op z'n teentjes getrapt ga je ook zo tekeer als ik een headshot op je maak?
Je bent alweer vergeten wat ik eerder allemaal zei. Maar wat wil je ook, ik zou ook alzheimer krijgen wanneer ik dag in dag uit achter in de map zou liggen met een sniper. En nu nokken naar je eigen kliekje.quote:Op zondag 25 september 2011 21:15 schreef Hardstylah het volgende:
Op deze manier bewijs je mijn punt alleen maar.
- Alles wat niet te maken heeft met COD is en blijft kut.
- Worden boos als je ook maar iets negatiefs over COD zegt.
Dat heb ik echt wel gelezen hoor ben niet helemaal achterlijk. Zoals je zelf al aangaf vond je het kut? Precies wat ik zei 'Alles wat niets te maken heeft met COD is kut'quote:Op zondag 25 september 2011 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je bent alweer vergeten wat ik eerder allemaal zei. Maar wat wil je ook, ik zou ook alzheimer krijgen wanneer ik dag in dag uit achter in de map zou liggen met een sniper. En nu nokken naar je eigen kliekje.
Voordat ik begon met COD speelde ik Battlefield. Sinds ik COD speel merk ik hoeveel slechter ik battlefield vind. Zo goed? En dag en nacht gamenquote:Op zondag 25 september 2011 21:29 schreef Hardstylah het volgende:
[..]
Dat heb ik echt wel gelezen hoor ben niet helemaal achterlijk. Zoals je zelf al aangaf vond je het kut? Precies wat ik zei 'Alles wat niets te maken heeft met COD is kut'
En ik lig niet dag in dag uit gamen hoor, misschien is het voor jou een gewoonte om dag in dag uit te spelen? Voor mij in ieder geval niet..
jajajajajajajajjajajajajajjajajajaja OKquote:Op zondag 25 september 2011 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voordat ik begon met COD speelde ik Battlefield. Sinds ik COD speel merk ik hoeveel slechter ik battlefield vind. Zo goed? En dag en nacht gamenbij lange na niet en speel voornamelijk met vrienden.
Ja die eerste was mooi. maar die tweede was gewoon gaar ik spawmde nog geen seconde later was ik weer doodquote:Op zondag 25 september 2011 21:41 schreef rickyszz het volgende:
Lol bij Mash 2 keer achter elkaar een thomahawk gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |