1 op 1000 tegenstanders in COD zijn waardige tegenstanders. Campen doe ik sowieso niet dan is het spel helemaal saaiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:46 schreef very het volgende:
[..]
...of speelt met waardige tegenstanders en is niet enkel aan het campen op noobservers.
wow man kk goed ben jij gekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
1 op 1000 tegenstanders in COD zijn waardige tegenstanders. Campen doe ik sowieso niet dan is het spel helemaal saai
Rage-quitten als host, dan moet je wel erg slecht zijn in CODquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:04 schreef Hater het volgende:
Hoe word de host eigenlijk bepaald? Ik heb volgens mij geluk met mn goede internet verbinding, want 9 van de 10 keer als ik ragequit krijg ik nog net host migration te zien voordat ik weer in de lobby ben. Hier heb ik zo te lezen dus ook echt een voordeel mee?
Rage quitten als host zijnde ben je gewoon bagger. Je hebt veruit de beste verbinding en dan nog rage quitten terwijl je een gigantisch voordeel hebt tov. anderen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:38 schreef Hater het volgende:
Wat een jankerds hier allemaal. Huu ik ben beter dan 1000 man huu jij bent slecht dit dat. Kankertopic.
iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:38 schreef Hater het volgende:
Wat een jankerds hier allemaal. Huu ik ben beter dan 1000 man huu jij bent slecht dit dat. Kankertopic.
Kom 1 tegen 1 danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:38 schreef Hater het volgende:
What's next? hem knuffelen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:19 schreef Catkiller het volgende:
Iemand met een PC en iemand met een PS3, jullie zien gewoon zijn Xbox gamertag daarom hebben jullie praatje
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:04 schreef Hater het volgende:
Hoe word de host eigenlijk bepaald? Ik heb volgens mij geluk met mn goede internet verbinding, want 9 van de 10 keer als ik ragequit krijg ik nog net host migration te zien voordat ik weer in de lobby ben. Hier heb ik zo te lezen dus ook echt een voordeel mee?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |