Jezus....is de upload kwaliteit zo slecht of speel jij echt zo laggy?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:36 schreef Antilurker het volgende:
Ik had net zo'n mooie bankshot met behulp van die SR-71 op Hanger 81, kan ik 'm nergens in Theater vinden
En net heul veel hitmarkers op LaunchHeb er een clip van gemaakt
Allemaal in 1 game, ik had in totaal 9 kills
Blame it on Theater Mode, ik speel in 1080p op een (meestal) prima verbindingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:14 schreef very het volgende:
[..]
Jezus....is de upload kwaliteit zo slecht of speel jij echt zo laggy?
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:58 schreef BzP het volgende:
[..]
Kheb hem voor je gebashed hiero, thumb hem maar down mensen!
Een compilatie lijkt altijd lekker...wie weet is dit een combi van 100 potjes....weten wij veel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:40 schreef Antilurker het volgende:
Ging wel lekker![]()
Laatste was door de rook
1 gamequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef very het volgende:
[..]
Een compilatie lijkt altijd lekker...wie weet is dit een combi van 100 potjes....weten wij veel.
Geen idee, maar anders heb je altijd nog Adobe Premiere oidquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:51 schreef Antilurker het volgende:
[..]
1 gameMet Theater Mode kan dat volgens mij niet anders.
Als je gewoon speelde had je de match kunnen winnenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:40 schreef Antilurker het volgende:
Ging wel lekker![]()
Laatste was door de rook
True.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:41 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Als je gewoon speelde had je de match kunnen winnen
Laat je alleen maar meer baas voelen als je het lukt...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 06:53 schreef Antilurker het volgende:
[..]
True.
Ik vond flags cappen alleen niet zo praktisch met een sniper
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:
Nah, ik wist wel dat het niet echt was, wist alleen niet wat er zou gaan gebeuren in het filmpjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:06 schreef BzP het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
ben je erin getrapt?
HAHAHAHAHAHAA
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:06 schreef BzP het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
ben je erin getrapt?
HAHAHAHAHAHAA
Wat versta jij onder een goede k/d?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:30 schreef Hater het volgende:
Wat is de favorite class van jullie?
De laatste tijd speel ik mijn knife class veel:
Ak47u (gebruik ik dan nooit, maar goed)
Ballistic knife (als standaard wapen gebruiken)
Tomahawk/flashbang/claymore
Lightweight pro/warlord pro/ marathon pro
Warlord voor de extra tomahawk
Prachtig om mensen te zijn ragen omdat ik ze steeds knife en toch met een goede KD eindig!
Naja met deze class is alles toch wat lastiger, maar eindig meestal. Niet onder de 1.5 ofzo met deze class. Is gewoon leuk spelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |