Kan niet meer. Er zijn geen DAFs meer over "dankzij" de TROS. En Volvo 340's zijn ook al aardig uitgedund.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hehe, geniaalMet DAFjes
![]()
Zouden ze opnieuw moeten invoeren
Zou een prodrive chip in zitten volgens de vorige eigenaar.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nice car giz.
topic is veulstefockinglang. heb je specs voor me ?
Ja nu mag je naar de meetings ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:38 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Zou een prodrive chip in zitten volgens de vorige eigenaar.
Vermogen op 240 pk.
Naja, tzal wel. Rijdt prima
Nu mag ik ook naar de Turbo meetings
Zal vanavond of morgen nog even bekijken wat het totaal heeft gekost.
quote:Op donderdag 29 september 2011 12:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kan niet meer. Er zijn geen DAFs meer over "dankzij" de TROS. En Volvo 340's zijn ook al aardig uitgedund.
Ik ben ook benieuwd......quote:Op donderdag 29 september 2011 17:07 schreef Diemux het volgende:
En, wat vond het RDW van je nieuwe aanwinst?
Mijn lunchtrommel lag er nog inquote:Op donderdag 29 september 2011 20:03 schreef blup het volgende:
1260kg voor een nederlandse, ze zitten er niet ver naast.
Het zit je wel mee hé..
Nee, dan raak ik deze kwijt aan OxygeneFRLquote:
Gti of lacoste? Of en?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nee, dan raak ik deze kwijt aan OxygeneFRL
Dit word gewoon een rij-auto.
Sleutelbak staat hier naast mijn huis ( 86-er 205 GTI)
Valt nog mee vind ik. Mijn Delta Turbo woog dat ook en die is toch een hele bak kleiner dan deze Subaru, me dunktquote:
en, enquote:
Op dit moment moet ik eerst de BPM afdragen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:44 schreef gateway het volgende:
Mooi dat alles gelukt is! Kan je met dit mooie weer lekker rondcrossenof kan je niet gelijk kentekens laten maken?
Ach mijn Chrysler Sebring sedan weegt 1495 kgquote:Op donderdag 29 september 2011 19:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
1280kg? Da;s fiks!
Maar gefeliciteerd!
Ik blijf het zeggen, het is snel gegaan
Mijn Patrol 1900 kg. En nu?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:44 schreef Diemux het volgende:
[..]
Ach mijn Chrysler Sebring sedan weegt 1495 kg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |