Hmm, waarschijnlijk deze keer niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dwyn, ga jij in den bosch nog x naar sephora?
Jaa, ze zou je nog Pmen, wanneer weet ik niet. Ze is dit weekend niet thuis, maar ze heeft hem iig welquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh en ik las dat Joysa (?) Midnight crawl voor me heeft gescoordYay!
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jaa, ze zou je nog Pmen, wanneer weet ik niet. Ze is dit weekend niet thuis, maar ze heeft hem iig wel
En was ik toevallig die nummer 2?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jaa, ze zou je nog Pmen, wanneer weet ik niet. Ze is dit weekend niet thuis, maar ze heeft hem iig wel
Yay! Nou dan hoor ik het vanzelf wel. Helemaal superquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jup klopt, jij krijgt als het goed is ook pm!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
En was ik toevallig die nummer 2?Had ook een plus 1 gedaan in het topic
WEEEEKKKEEENNNNDDDD!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee? Ik heb nog niet besteld dus leg uit waarom niet? Op de foto zien ze er allemaal best verschillend uitquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
puckzzz, je hebt al die chunky holo's echt niet nodig
Ik heb ze allemaal want vond ik leuk want kleurtjes, maar op een donkere basis lijken ze precies hetzelfdequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee? Ik heb nog niet besteld dus leg uit waarom niet? Op de foto zien ze er allemaal best verschillend uit
Als ik morgen in de stad kom pik er 1 op voor milka neem ik die andere wel voor jou mee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In Breda hadden ze hem niet
Okeuj, had je net gepmt!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik morgen in de stad kom pik er 1 op voor milka neem ik die andere wel voor jou mee.
Ah so....quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal want vond ik leuk want kleurtjes, maar op een donkere basis lijken ze precies hetzelfde
Over lichtere kleuren zie je wel ietwat van de kleur terug hoor. Oja, ze stinken heul ergquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ah so....
Ik heb bijvoorbeeld die metallic fuschia en daar leek me de chunky holo fuschia wel leuk over....
hmmm ff nog een keer over het lijstje gaan dan maar.
Ze drogen ook niet relaxed inderdaadquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:30 schreef Incantrix het volgende:
Mijn liefje gaat een pak naaien voor een verkleedfeestje morgen en ik mag dan lekker het garen opspannen op de naaimachine en daarna de knopen en de stof tussen het onderkant-dingetje uitvrottenHeul fijn..
Taart, de 4? Cool!
En ik heb een chunky holo, om even te proberen hoe 'ie was (mani moet er toch af), over Zoya Charla heengegooid maar die wordt er gewoon weer helemaal week van en vloeit zo van mijn nagel af
Pfff, nee echt zeg, is dat met andere lakken ook zo? Beetje jammer wel, ik heb nooit het geduld om Echt lang te wachten, met a-england lakken doe ik om die reden ook maar heel zelden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze drogen ook niet relaxed inderdaad
Dat onderkant dingetje heet het spoeltjequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:30 schreef Incantrix het volgende:
[b]Mijn liefje gaat een pak naaien voor een verkleedfeestje morgen en ik mag dan lekker het garen opspannen op de naaimachine en daarna de knopen en de stof tussen het onderkant-dingetje uitvrottenHeul fijn..[/b]
Taart, de 4? Cool!
En ik heb een chunky holo, om even te proberen hoe 'ie was (mani moet er toch af), over Zoya Charla heengegooid maar die wordt er gewoon weer helemaal week van en vloeit zo van mijn nagel af
Ja, nee, niet bij het spoeltje, maar dat plaatje daarboven, met die zaag-achtige gleufjesquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat onderkant dingetje heet het spoeltje
Maar als je lief niet kan naaien moet hij/zij bij een naaimachine vandaan blijven
Bovenstaand klinkt niet veelbelovend iig
Haaai.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hallo leven hier aub, verveel me dood
I can see it in your smileeeequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I can see it in your eyeeeesss
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Daar hoort drank bij. Eens kijken wat ik nog in huis heb.
Goede schoenen zijn sowieso duur.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil schoenen maar ik vind ze of lelijk of te duur
Haha. Tientje per paar ofzo toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heuj, ouwe schoenen inwisselen voor kadobonnen
Jup, en dan per 40 euro kun je een tientje inleveren. Even zus strikken om mee naar de stad te gaanquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vraag aan'Waarom zijn schoenen zo duur?'
Zegt hij: 'Zodat vrouwen zoals jij niet zo vaak schoenen kopen'.
!!!
Kun je dat beeld nog uit je geheugen wissen? Bij mij staat het op mijn netvlies gebrandt. Iets met anti-climaxquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ah okay. Ik was het alweer vergeten.
Hahaha. Ach ja, ik ben niet zo makkelijk onder de indruk meer ofzo.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je dat beeld nog uit je geheugen wissen? Bij mij staat het op mijn netvlies gebrandt. Iets met anti-climax
fuck mequote:Your order from Nailsupplies Your order from Nailsupplies.us ()$136,25Objectprijs: $136,25Hoeveelheid:1
ik heb hem al, hij is erg mooiquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:38 schreef Sharana_LV het volgende:
die midnight crawl ligt in amstelveen echt in overvloed .. hebben nog veel mensen hier em nodig dan?
Creme de la mer?quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb mezelf schandelijk verwend
Nieuwe lingerie en héééle dure cremepjes en BeYu
Que?quote:
http://www.parfuma.com/shop/nl/product/la-mer-30ml-6quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Que?![]()
Twee cremes of eigenlijk treatments van Goodskin labs, 1 dagcreme en een oogtreatment dag en nacht. En een mooi setje bij Hunkemoller
hahaha nee dat gaat me net iets te ver. Ik vind ¤80,- al meer dan genoegquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.parfuma.com/shop/nl/product/la-mer-30ml-6
Die pot van 500ml kost ook echt 1400 euroquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hahaha nee dat gaat me net iets te ver. Ik vind ¤80,- al meer dan genoeg
wat, wat wat! Net geworden? Gefeliciteerd! Jongen of meidje? En moet je nu niet naar friesland dan?quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb mezelf schandelijk verwend
Nieuwe lingerie en héééle dure cremepjes en BeYu
Yaay! Stuur maar pm wat je van me krijgt danquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:19 schreef Debsterr het volgende:
Milka, Space, I gotz the prettiez!
Oh, dat is wel moeilijk zeg! Maar ik denk dat het inderdaad even tijd nodig heeft, het besef dat het inderdaad niet alleen maar 10 jaar hier wonen was vanwege je ex, maar dat je ook zelf iets hebt opgebouwd hier.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:45 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx all.
Hij heet Denley Jimi. Alles is goed gegaan en ze mochten meteen weer naar huis.
Helaas is het bitterzoet nieuws omdat Mitchel nogal boos op mij is omdat ik na de breuk met mijn ex niet alles heb laten vallen en op een holletje naar Friesland ben verhuisd. Dat ik hier al meer dan 10 jaar woon, een heel leven heb opgebouwd, een goede baan heb etc.etc. doet er kennelijk niet toe.
Ik ben een egoistisch wijf...
Dus dat is wel jammer, maar die draait wel weer bij...hoop ik...
Toch ben ik blij
Vergeet niet dat zijn woede voortkomt uit liefde, hij wil je waarschijnlijk op dit punt in zijn leven graag dichterbij zich hebben en omdat dat niet gebeurde is ie nu kwaad/gekwetst. Komt wel goed!quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:24 schreef Puckzzz het volgende:
Ja dat is ook moeilijk, maar aan de andere kant ben ik geenszins van plan me uit te laten schelden en me zo te laten behandelen door mijn eigen zoon (hele nare mail).
Ik weet zeker dat het gewoon even tijd nodig heeft.
SQ: SMS, Whatsapp of PM me nog ff je adres? Anders rijden we dadelijk zo doelloos rond in E'hoven
quote:Your comment is awaiting moderation.
heb daar ook wel eens een commentje gedaan, is niet door de censuur gekomen, het was echt niet heel erg negatiefquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kon het niet laten om een comment achter te laten, wat erg zeg.
Maarja:
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
was kei gezellig met puckzzz en petje! Lekker bbq-en en nagels lakken![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Yay, een nieuwe blogpost met erbarmelijk Engels!
Take multi-peekshursquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb echt een machtige mani nu. 2 laagjes nubar purple beach met daarover 1 laagje zoya adinaduochromes layeren geeft multichrome
Jottemquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zal ik morgen zeker doenhoe was het in limland?
Je hebt wel het fantastische methodologie college gemist over ijsberen en scheurbuik. De halve zaal was leeg na de pauzequote:Op zaterdag 24 september 2011 21:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jottem
Limburg was leuk!! Lekker bami met verse saté staan maken voor 115 manEn pasta bolognese... de tering, wat een hoeveelheden zijn dat!! 10,7 kilo kip snijden.... 5 kilo boontjes doppen...
Maar het was heel gezellig!
Bwhehehehequote:Op zaterdag 24 september 2011 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt wel het fantastische methodologie college gemist over ijsberen en scheurbuik. De halve zaal was leeg na de pauze
Anderhalf uur naar iemand luisteren die klinkt alsof ze gaat jankenquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehe
Kijk, weer anderhalf uur niks gemist
De puberts proberen te zeiken, maar als je ze een keer aanspreekt op iets dat ze juist wel of niet moeten doen, is het meteen: 'Ja, oké mevrouwquote:
Oh, was zij het weerquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Anderhalf uur naar iemand luisteren die klinkt alsof ze gaat janken
cutequote:Op zaterdag 24 september 2011 21:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De puberts proberen te zeiken, maar als je ze een keer aanspreekt op iets dat ze juist wel of niet moeten doen, is het meteen: 'Ja, oké mevrouw'
Ja, dat zijn ze stiekem ook allemaalquote:
echt welquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
was kei gezellig met puckzzz en petje! Lekker bbq-en en nagels lakken![]()
.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
echt wel
we/hij kregen nog een blaastest op de terugweg...YEEY voor verstandige mannen![]()
Pffffffffffrt...ook weer zoquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
tan. Het maakt niet uit of je een lakje op zaterdag of op zondag post, het komt sowieso pas op maandag aan![]()
Ieuwwwwww!!quote:
Geeft niet johquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:15 schreef Puckzzz het volgende:
Ow Bubsie...ik ben er niet meer aan toe gekomen het lakje op de post te doenI'm snorry...
Ik vind dit zo lief klinken en zie het zo voor mequote:Op zaterdag 24 september 2011 21:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze stiekem ook allemaalHoe stoer ze ook proberen te doen, haha!
En de kinders met asperger zijn het liefst![]()
Die doen zo hard hun best om zich aan te passen en anderen te kopieëren, maar het is het allemaal net niet, en dan zitten ze weer even lekker alleen verdwaasd om zich heen te kijken, zoals een rasechte austist. Ja, die zijn cute
ik hoop zo dat ik een baan vind, in de toekomst, met werktijden die het mogelijk maken om vrijwilligerswerk te doen voor dit soort mensen. Lijkt me echt geweldigquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze stiekem ook allemaalHoe stoer ze ook proberen te doen, haha!
En de kinders met asperger zijn het liefst![]()
Die doen zo hard hun best om zich aan te passen en anderen te kopieëren, maar het is het allemaal net niet, en dan zitten ze weer even lekker alleen verdwaasd om zich heen te kijken, zoals een rasechte austist. Ja, die zijn cute
Ik ben oma...alhoewel ik Beppe ook altijd wel een schattig woord heb gevonden. Mijn ex is wel Pake want die is op en top Fries (Luinjeberd). Ik ben Gronings dus Beppe gaat 'm niet wordenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:37 schreef milka82 het volgende:
Hooray for Granny! Ben je nu oma of beppe Puckzz?
je hoeft gene cc te hebben want ik heb mte paypal betaald en heb geen ccquote:Op zondag 25 september 2011 10:57 schreef Puckzzz het volgende:
ja fuck zeg...het gaat echt niet
Was ook voor een vriendin aan het bestellen. WTF heb je dan aan PP als je alsnog een CC moet hebben
Hoe doe ik dat dan Sjaan? Ik kom in een venster waar ik CC gegevens in moet vullen, kom er niet door.quote:Op zondag 25 september 2011 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je hoeft gene cc te hebben want ik heb mte paypal betaald en heb geen cc
Je rekening moet wel gekoppeld zijn om PP te kunnen gebruiken ja, voor zover ik weet.quote:Op zondag 25 september 2011 11:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat dan Sjaan? Ik kom in een venster waar ik CC gegevens in moet vullen, kom er niet door.
Ik heb ze maar ff gemaild. Hoop dat ik gauw wat hoor...
Edit #2: zou het komen omdat mijn bankrekening nog niet gekoppeld is? Ik heb die bevestiging nog niet gehad van PP, dat ze die kleine bedragen van je rekening afschrijven enzo...
was ff druk beizg met tomb raider uitspelenquote:Op zondag 25 september 2011 11:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat dan Sjaan? Ik kom in een venster waar ik CC gegevens in moet vullen, kom er niet door.
Ik heb ze maar ff gemaild. Hoop dat ik gauw wat hoor...
Edit #2: zou het komen omdat mijn bankrekening nog niet gekoppeld is? Ik heb die bevestiging nog niet gehad van PP, dat ze die kleine bedragen van je rekening afschrijven enzo...
De goedkoopstequote:Op zondag 25 september 2011 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
HELP!! ben aan het bestellen bij Beautyjoint. Welke moet ik kiezen??? volgens mij de bovenste toch? Of moet ik in de comment box iets zetten van Flatrate blahblah...
Please select the preferred shipping method to use on this order.
United States Postal Service
Express Mail<sup>®</sup> International (Estimated Time: 3 - 5 business days) $44.15
Priority Mail<sup>®</sup> International (Estimated Time: 6 - 10 business days) $35.35
First-Class Mail<sup>®</sup> International Package** (Estimated Time: Varies by destination) $22.13
Ugh dat is zo hinderlijk!quote:Op zondag 25 september 2011 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Groepsgenoten die niet reageren op email terwijl we morgen een presentatie hebben.![]()
Ze hebben tot 17 uur om te reageren, anders lever ik het ding zo in. Puh.
Jep. Gelukkig voor mij ben ik ondertussen redelijk goed thuis in alles, dus als het moet doe ik 'm zelf wel.quote:
Je had hier kunnen bieren aan het strandquote:Op zondag 25 september 2011 16:42 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb zin om te bieren in de zon maar niemand wil met me mee
Jij moest werken zei jequote:Op zondag 25 september 2011 17:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je had hier kunnen bieren aan het strand
Dat laatste is kut, dat had ik vrijdag. Wezen zwemmen, maar eigenlijk nog een presentatie voorbereiden. Dat duurde lang, heel lang.quote:Op zondag 25 september 2011 21:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ola!
Onverwachts middagje strand was heeeerlijk. Maar ben daar nu nog zo fijn duf van, terwijl ik voor school aan de slag moet.
heb je bellen / sms-en geprobeerd?quote:Op zondag 25 september 2011 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Groepsgenoten die niet reageren op email terwijl we morgen een presentatie hebben.![]()
Ze hebben tot 17 uur om te reageren, anders lever ik het ding zo in. Puh.
Van nummer één heb ik geen nummer en nummer twee reageerde niet.quote:Op zondag 25 september 2011 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je bellen / sms-en geprobeerd?
Als de deadline het toelaat dan zou ik het fijn verschuiven.quote:Op zondag 25 september 2011 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Blegh, Wordfeud is erg langzaam op het moment.
Blijkt dat m'n hele groepje er niet aan toe is gekomen dit weekend, dus dan ga ik ook niet heel hard stressen natuurlijk.
quote:Op zondag 25 september 2011 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als de deadline het toelaat dan zou ik het fijn verschuiven.
Mja...lees de post twee seconden later ffquote:
dollishcake!quote:Op zondag 25 september 2011 22:11 schreef Puckzzz het volgende:
Damn..hoe heet die blog van Klau nog maar weer??
Heb je zn nagels al gelakt?quote:Op zondag 25 september 2011 22:15 schreef Puckzzz het volgende:
Stank You!!
Heb ik ook wat te doen terwijl lief aan het voetbal kijken is
Whihi trouwens die reacties op zijn FB
nee ik hoef nu pas 2 andere dagen extra te werkenquote:Op zondag 25 september 2011 17:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jij moest werken zei je
En wtf, morgen 5 uur extra les
Lekker hequote:Op zondag 25 september 2011 23:02 schreef Sharana_LV het volgende:
strandtentje hier is trouwens erg fijn... hele avond gezeten
quote:Op maandag 26 september 2011 09:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben goed bezig deze ochtend![]()
Mijn bouwplan voor communicatie in organisaties is bijna af
Ik niet hoor, ik zit te fokken en mailen tijdens college....quote:
Ja, daar is ook alles mee gezegd..quote:Op maandag 26 september 2011 11:09 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja maar je zit tenminste wel nog in college
Hoezo?quote:Op maandag 26 september 2011 11:21 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hmm ik moet geloof ik een tentamen gaan halen zonder boek. Dat wordt leuk.
Heb je geen bibliotheek op de campus? Dan kun je het boek kopiëren.quote:Op maandag 26 september 2011 11:50 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja, en ik had een andere winkel ook gemaild, die zou m ook de 23e krijgen, maar als bol m niet heeft, neem ik aan dat zij m ook niet hebben?
Bah.
Als je niets anders hebt zul je wel moeten?quote:Op maandag 26 september 2011 11:55 schreef Whoopdidoo het volgende:
Child abuse and neglect van McCoy en Keen.
En kopiëren zou misschien ook wel kunnen maar heb m liever gewoon.
Jammer, was wel een uitkomst geweest namelijk.quote:Op maandag 26 september 2011 12:14 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja maar zover is het toch nog niet.
Amazon doet alleen creditcard, en die heb ik niet
Maar ik vind gewoon de manier waarop het gaat bij bol echt belachelijk. Er staat nu ook nog doodleuk dat ie binnen 3-4 werkdagen wordt bezorgd, terwijl ze m niet eens hebben.
Zul je net zienquote:Op maandag 26 september 2011 12:22 schreef Whoopdidoo het volgende:
Oh nee he cartridge is op, pokkeding
Bij mij geeft ie al heel vroeg aan dat 'ie bijna leeg is en dan blijf ik gewoon eigenwijs printen totdat de kwaliteit slecht wordt.quote:Op maandag 26 september 2011 12:27 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik wil een nieuwe printer, deze vreet cartridges, en ze voelen ook nog onwijs vol als je ze eruit haalt.
Ik hoop zó dat het helpt!quote:
'Ergens' deze week, niet heel duidelijk dusquote:Op maandag 26 september 2011 13:52 schreef Incantrix het volgende:
Princess, ik duim! Weet je al wanneer er ongeveer een beslissing te verwachten is?
En holy crap, ik ben echt actief vandaag! Was gedraaid, hele huis stofgezogen, naar de pedicure geweest, mezelf gewogen (-3.0) en zodadelijk naar de carglass om twee sterretjes in de voorruit te laten fixxen en de ruitenwissers te laten vervangen. Ik denk dat ik vanavond om 8 instort, kon vannacht niet slapen
[/dagboek]
Ow, hum, dat is ook niet goed voor de zenuwenquote:Op maandag 26 september 2011 14:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
'Ergens' deze week, niet heel duidelijk dus
Wat ben je goed bezig!! Ook met afvallenHoeveel wil je er af?
quote:Op maandag 26 september 2011 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben de enige hier op de cursus die echt flink geleerd heeftcursusleider vroeg me net of ik het leuk zou vinden om ook cursussen te gaan geven
AUWWWWquote:Op maandag 26 september 2011 16:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bubs, je BeYu is vanochtend op de post gegaan
Bij een mega vel wit kopieerpapier kan ik me nog wel wat voorstellen, maar een mega vel roze lipstick?quote:wil echt nog een keer een mega vel roze lipstick
Loller.quote:Op maandag 26 september 2011 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
AUWWWW
Tweet van Klau:
[..]
Bij een mega vel wit kopieerpapier kan ik me nog wel wat voorstellen, maar een mega vel roze lipstick?
Dat is het zeker niet, ik word er soms zelf ook even flauw van dat ik me zo zit op te fuckenquote:Op maandag 26 september 2011 16:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, hum, dat is ook niet goed voor de zenuwen
En haha, jah, ben trots op mezelf (en ik merk nu dat instorten om 8 nog een wat te enthousiaste schatting was).. Het ultieme doel is 15 kilo eraf, maar als ik blijf steken bij 10 of 12 ofzo vind ik het ook best. Het gaat best prima, ookal ben ik niet compleet zonder zonden. Ophouden met zoetigheid elke dag en me houden aan de aanbevolen hoeveelheid calorieen op een dag werkt
Ik ben nu een week of 3 bezig..
Het is ook écht niet het meest heldere lichtje tussen de kerstverlichtingquote:Op maandag 26 september 2011 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
AUWWWW
Tweet van Klau:
[..]
Bij een mega vel wit kopieerpapier kan ik me nog wel wat voorstellen, maar een mega vel roze lipstick?
auww, dat wordt weer gellenquote:Op maandag 26 september 2011 16:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind hem tofquote:Op maandag 26 september 2011 18:13 schreef megamandy het volgende:
Winterjas gevonden![]()
[ afbeelding ]
Kraag kan er eventueel ook af, maar het staat wel er wel bij vind ikBeetje Russia!
Auch en ben benieuwd!quote:Op maandag 26 september 2011 16:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
waarschijnlijk is je account geblokkeerd omdat je spam liep te versturenquote:Op maandag 26 september 2011 18:36 schreef Diconnected het volgende:
Ugh wat een fucking gedoe met m'n email zegmaargoed. Ben echt zo gaar als een garnaal
zo nog even snel wat huiswerk maken en planning maken voor m'n les morgen. Mag misschien ook m'n eigen klas gaan lesgeven met Engels, maar weet niet of dat nou zo'n goed idee is
Fuu en ik was dat niet eens zelfquote:Op maandag 26 september 2011 18:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarschijnlijk is je account geblokkeerd omdat je spam liep te versturen
even met micorsoft bellen
nee tuttebol spam wordt bijna nooit door de mensen zelf verstuurdquote:Op maandag 26 september 2011 18:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Fuu en ik was dat niet eens zelfGa ik morgen maar even bellen dan maar.
Aaaaha.quote:Op maandag 26 september 2011 18:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee tuttebol spam wordt bijna nooit door de mensen zelf verstuurdspambotjes die via jouw email gaan, microsoft ziet dat er spam verstuurd wordt vanaf jouw adres en blokt hem
quote:Op maandag 26 september 2011 18:39 schreef Sharana_LV het volgende:
maar alsnog bedankt voor de viagra aanbod dico
quote:Op maandag 26 september 2011 18:39 schreef Sharana_LV het volgende:
maar alsnog bedankt voor de viagra aanbod dico
sterffffquote:Op maandag 26 september 2011 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 september 2011 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 september 2011 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan toch liever viagraspam.quote:
Waaaaatt??quote:Op maandag 26 september 2011 19:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Yay samen met dico shoppen in new york
februariquote:Op maandag 26 september 2011 19:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Waaaaatt??
Die Klausmiley is indd OP waardig
Zeker ook een dag goed shoppen daarquote:Op maandag 26 september 2011 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
haha, toch niet echt om te shoppen he
quote:Op maandag 26 september 2011 20:04 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van een blog van een vriendinnetje van Klau. How bjoetiful!
vind dit niet lelijkquote:Op maandag 26 september 2011 20:04 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb het meer over haar strepen in het gezicht. En dan maakt ze ook nog eens foto's vanaf de bovenkant. Make-up vind ik alleen die streep onder haar ogen niet mooi.quote:Op maandag 26 september 2011 20:08 schreef Loqi het volgende:
[..]Ik vind haar makeup wel mooi eigenlijk...
van de bovenkant zie je de oogmake-up beter hequote:Op maandag 26 september 2011 20:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb het meer over haar strepen in het gezicht. En dan maakt ze ook nog eens foto's vanaf de bovenkant. Make-up vind ik alleen die streep onder haar ogen niet mooi.
edit: naja strepen weet niet hoe je dat officieel noemtDie soort wallen. Heb ik zelf ook maar daar kun je toch wel een beetje aan werken voordat je een foto maakt.
Dit is toch niet zo erg?quote:Op maandag 26 september 2011 20:04 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, zo'n mensje ben ik ook ja, dat je dan de héle dag door scenario's zit te bedenken, en hoe dat dan zou zijn, en de sollicitatie nóg weer een keer op een nét iets andere manier in je hoofd afspelen, waardoor je zekerste weten die baan landtquote:Op maandag 26 september 2011 18:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat is het zeker niet, ik word er soms zelf ook even flauw van dat ik me zo zit op te fucken![]()
Vind het echt heel knap van je! Doe je 'gewoon' geen zoetigheid meer of volg je echt een dieet?
@Lindy; welk dieet volg jij nu?
[..]
Het is ook écht niet het meest heldere lichtje tussen de kerstverlichting
Neequote:
bahquote:Op maandag 26 september 2011 22:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee
Zo avondje goed bezig geweest met maken van planningen voor m'n bijlesklasje. En ook met verder huiswerk. Ik begin huiswerk zowaar leuk te vinden
Nee suikers doen al paar dagen vreemdquote:Op maandag 26 september 2011 22:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sinds je aan johnny rockets denkt? ;p
quote:Op maandag 26 september 2011 22:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee suikers doen al paar dagen vreemdheb op de gekste tijden honger en lage suikers. zoals vanochtend om 5u.
'Dat wel maar krijg er altijd last van m'n buik vanquote:Op maandag 26 september 2011 23:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wel goed excuus om midden in de nacht te nommen
oh nee das nie leuk danquote:Op maandag 26 september 2011 23:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
'Dat wel maar krijg er altijd last van m'n buik vanslecht voor de spijsvertering enzeu. Ik heb ook al de hele avond kramp in m'n onderbuik, ook zo irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |