Hmm, waarschijnlijk deze keer niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dwyn, ga jij in den bosch nog x naar sephora?
Jaa, ze zou je nog Pmen, wanneer weet ik niet. Ze is dit weekend niet thuis, maar ze heeft hem iig welquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh en ik las dat Joysa (?) Midnight crawl voor me heeft gescoordYay!
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jaa, ze zou je nog Pmen, wanneer weet ik niet. Ze is dit weekend niet thuis, maar ze heeft hem iig wel
En was ik toevallig die nummer 2?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jaa, ze zou je nog Pmen, wanneer weet ik niet. Ze is dit weekend niet thuis, maar ze heeft hem iig wel
Yay! Nou dan hoor ik het vanzelf wel. Helemaal superquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jup klopt, jij krijgt als het goed is ook pm!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
En was ik toevallig die nummer 2?Had ook een plus 1 gedaan in het topic
WEEEEKKKEEENNNNDDDD!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee? Ik heb nog niet besteld dus leg uit waarom niet? Op de foto zien ze er allemaal best verschillend uitquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
puckzzz, je hebt al die chunky holo's echt niet nodig
Ik heb ze allemaal want vond ik leuk want kleurtjes, maar op een donkere basis lijken ze precies hetzelfdequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee? Ik heb nog niet besteld dus leg uit waarom niet? Op de foto zien ze er allemaal best verschillend uit
Als ik morgen in de stad kom pik er 1 op voor milka neem ik die andere wel voor jou mee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In Breda hadden ze hem niet
Okeuj, had je net gepmt!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik morgen in de stad kom pik er 1 op voor milka neem ik die andere wel voor jou mee.
Ah so....quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal want vond ik leuk want kleurtjes, maar op een donkere basis lijken ze precies hetzelfde
Over lichtere kleuren zie je wel ietwat van de kleur terug hoor. Oja, ze stinken heul ergquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ah so....
Ik heb bijvoorbeeld die metallic fuschia en daar leek me de chunky holo fuschia wel leuk over....
hmmm ff nog een keer over het lijstje gaan dan maar.
Ze drogen ook niet relaxed inderdaadquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:30 schreef Incantrix het volgende:
Mijn liefje gaat een pak naaien voor een verkleedfeestje morgen en ik mag dan lekker het garen opspannen op de naaimachine en daarna de knopen en de stof tussen het onderkant-dingetje uitvrottenHeul fijn..
Taart, de 4? Cool!
En ik heb een chunky holo, om even te proberen hoe 'ie was (mani moet er toch af), over Zoya Charla heengegooid maar die wordt er gewoon weer helemaal week van en vloeit zo van mijn nagel af
Pfff, nee echt zeg, is dat met andere lakken ook zo? Beetje jammer wel, ik heb nooit het geduld om Echt lang te wachten, met a-england lakken doe ik om die reden ook maar heel zelden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze drogen ook niet relaxed inderdaad
Dat onderkant dingetje heet het spoeltjequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:30 schreef Incantrix het volgende:
[b]Mijn liefje gaat een pak naaien voor een verkleedfeestje morgen en ik mag dan lekker het garen opspannen op de naaimachine en daarna de knopen en de stof tussen het onderkant-dingetje uitvrottenHeul fijn..[/b]
Taart, de 4? Cool!
En ik heb een chunky holo, om even te proberen hoe 'ie was (mani moet er toch af), over Zoya Charla heengegooid maar die wordt er gewoon weer helemaal week van en vloeit zo van mijn nagel af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |