Nog steeds last van?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt in mijn maag, heb constant het gevoel alsof ik teveel melk heb gedronken, terwijl ik geen melk heb gedronken. Heel lastig uit te leggen
Ooooh, ik dacht dat een automerk moest gaan wordenquote:
En geen zuivelquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nog steeds last van?Niet te veel fruitzuren eten, in ieder geval.
In elk geval niet meer zo erg als gisterochtend, toen ik er ook nog kei-duizelig bij werd!quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nog steeds last van?Niet te veel fruitzuren eten, in ieder geval.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt in mijn maag, heb constant het gevoel alsof ik teveel melk heb gedronken, terwijl ik geen melk heb gedronken. Heel lastig uit te leggen
Ik zou het toch maar ff niet doen als ik jou wasquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:41 schreef Greys het volgende:
En ik heb trek in pizza, dus zo héél doodziek kan ik nooit zijn!
Neequote:Op vrijdag 23 september 2011 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou het toch maar ff niet doen als ik jou was
Persoonlijk denk ik dat je eindelijk last hebt van slaapgebrekquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:42 schreef Greys het volgende:
Nee
Maar het feit dat ik er trek in heb (zo'n dunne bodem, en dan quattro fromagio oid) zegt me dat ik minstens nog wel leef dit weekend
Weet je echt niet meer wat het was?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:43 schreef ElisaB het volgende:
Ben d'r weer; arm zit er nog aan. Geen idee wat het was (vergeten), maar lekker kittig zalfje gekregen, want dat was wel nodig volgens de dokter
Ja goffer,nou heb ik dus ook zin in pizza....en de spaghettisaus staat al klaar.....en de zakjes met poffertjes waren 2 halen 1 betalen en ik moet nog boodschappen doen zo.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Maar het feit dat ik er trek in heb (zo'n dunne bodem, en dan quattro fromagio oid) zegt me dat ik minstens nog wel leef dit weekend
Geeeeelukkig maar!quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Dat zal ook wel meetellen idd denk ikquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat je eindelijk last hebt van slaapgebrek
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:43 schreef ElisaB het volgende:
Ben d'r weer; arm zit er nog aan. Geen idee wat het was (vergeten), maar lekker kittig zalfje gekregen, want dat was wel nodig volgens de dokter
Ja toch! Anders had je een begrafenis volgende week en dit is een stuk gezelliger!quote:
Stel je voor; Greys als nieuwe Tubgirl.quote:
Zeg, daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja toch! Anders had je een begrafenis volgende week en dit is een stuk gezelliger!
Had ik direct na de vakantie alweer vrij moeten nemen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeg, daar had ik nog niet eens aan gedacht
Dat was een vrij logisch gevolg geweest als ik dit weekend niet zou overlevenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeg, daar had ik nog niet eens aan gedacht
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stel je voor; Greys als nieuwe Tubgirl.![]()
Hopelijk is het buikje morgen weer lekker rustig
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had ik direct na de vakantie alweer vrij moeten nemen.
Nee Greys, daar wacht je nog maar ff mee
Zit net in de wasmachienquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een vrij logisch gevolg geweest als ik dit weekend niet zou overleven![]()
Maar je hoeft je zwarte goed niet te wassen
Whehehe, je bent nog niet geheel overtuigd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |