Jeuzus. Maar als je echt zo misselijk bent, waarom steek je je vinger dan niet in je strot? Heb je nog enig idee waar het van komt?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Gisterochtend durfde ik mijn auto al niet uit bij de benzinepomp omdat ik ineens kots- en kotsmisselijk was. Heb eerst vijf minuten met een fisherman's friendje zitten puffen voordat ik uberhaupt uit durfde stappen![]()
Het toilet is mijn beste vriend sinds gister. Maar ik doe heel rustig aan vandaag, beetje extra geslapen, cola gedronken vanmorgen en dan ben ik morgen weer frips
Whahahaquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Non gefeliciteerd met je contract
Elies hoe was het bij de dokter?
Q alweer een beetje bijgekomen?
Rewimo hopelijk is je kattenkind snel weer beter
Er liepen hier net 2 kinderen voorbij en Rossi zat op de vensterbank en ik hoorde wow kijk dan die is eng. Nou volgens mij is Rossi alles behalve eng
Lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:07 schreef Oognip het volgende:
Ik had Bliksem net op schoot en toen besloot hij te niezenHeel mijn nek en wang onder de spetters
Beetje dimmen he ouwequote:Op vrijdag 23 september 2011 16:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lekker
Hij heet OdieHardleers mens
Dat durf ik dus echt niet hequote:Op vrijdag 23 september 2011 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jeuzus. Maar als je echt zo misselijk bent, waarom steek je je vinger dan niet in je strot? Heb je nog enig idee waar het van komt?
Andijviestamppot is altijd lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Odie/bliksem wat maakt het uit als het beestje maar een naam heeft
En nu ben ik ook misselijkMaar ik denk dat ik gewoon te weinig gegeten heb of zo en het is hartstikke mooi weer en wij eten andijviestampot
Of er nog achter zetten 'behalve bij Greys'quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:23 schreef Goodbye het volgende:
Misschien kunnen we de TT beter veranderen in `niet geschikt voor Greys`?
Damn, ik lees die tekst, er vormt zich een melodie bij en ik denk het te herkennen... Boom boom boom boom?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:43 schreef Muis006 het volgende:
HALLO.
Er hing bij t station vanochtend een poster voor een 90's feest (Charlie L en Mental Theo komen ook yo) dus ik heb mijn meneer in de trein getrakteerd op wat repertoire van de Venga Boys
If you're alone and you need a friend, someone to make you forget your problems
Jaaaaquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Damn, ik lees die tekst, er vormt zich en melodie bij en ik denk het te herkennen... Boom boom boom boom?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Hij baalde vast onwijs dat ie geen gehoorapparaat had om uit te zetten he
Het was geen pure horror blik?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]Hij keek 'gemixed' inderdaad.
Torn between exasperation & the urge to sing along.
En kon de hele trein meegenieten van jouw zangkunsten? Ik ga ervan uit dat je het voor hem gezongen hebt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:43 schreef Muis006 het volgende:
HALLO.
Er hing bij t station vanochtend een poster voor een 90's feest (Charlie L en Mental Theo komen ook yo) dus ik heb mijn meneer in de trein getrakteerd op wat repertoire van de Venga Boys
If you're alone and you need a friend, someone to make you forget your problems
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |